Backup av webinstallationerna som släppts hitills?

Permalänk
Avstängd

Backup av webinstallationerna som släppts hitills?

Hej

Jag undrar om det går att göra en backup av senaste patchen och DLC,n man får med Limited edition?

Menar så man slipper tanka ner skiten igen ifall man skulle behöva blåsa burken.Dessutom känns det bättre att förvara sakerna där dom ska vara och inte hos EA

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Avstängd

Ingen?? Ingen som vill ha kontroll över det man betalat för?

Verkar som folk har riktigt bredband i Sverige trotts allt!

Visa signatur

Core I7 920,Cosair 12gb ddr3,GA-ex58-UD5,Gigabyte GTX580,Corsair HX 850W,Intel X25MG2 160GB,2st WS 2TB@7200,Wacom Intous4 medium.

Permalänk
Skrivet av Thewiruz:

Ingen?? Ingen som vill ha kontroll över det man betalat för?

Verkar som folk har riktigt bredband i Sverige trotts allt!

När jag installerade Battlefield för första gången(köpte igenom Green Man Gaming) så tog jag min bärbara och ladda ner det hos en kompis med 100mbit, har bara 8mbit hemma. Då tog jag bara BF3 mappen rakt av och kopierade den från bärbar till stationär och lade den där Origin söker efter BF3 och det funkade galant. Borde gå att göra samma sak nu med inkluderat med patchen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kylskåpshandtag:

När jag installerade Battlefield för första gången(köpte igenom Green Man Gaming) så tog jag min bärbara och ladda ner det hos en kompis med 100mbit, har bara 8mbit hemma. Då tog jag bara BF3 mappen rakt av och kopierade den från bärbar till stationär och lade den där Origin söker efter BF3 och det funkade galant. Borde gå att göra samma sak nu med inkluderat med patchen.

Fungerar fint att göra så med steam vet jag. Så då behöver den bara kolla att alla filer är med och att de inte blivit korrupta.