Jailbreak för Apple Iphone 4S och Ipad 2 med Ios 5.01 redo för nedladdning

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Sweeper x:

Vad dillar alla om här? Jailbrake bidrar till att folk laddar ner appar som kostar gratis. Känns som att swec bidrar till piratkopiering, när man läser artikeln så är det precis som att det bara är för att ändra utseendet.

Wut? Det var väl dumt att vräka sig ur det där från ingenstans?
Jag jailbreakar endast för enkelhetens skull, klarar mig inte utan SBsettings, bitesms, removebackground etc etc. Dessa är saker jag måste ha i ajfånen enligt mitt tycke. Inge trams om att man laddar ner appar gratis, köper ALLA min apps men händer att jag vill testa de först!
Och du anar inte hur mycket Apple har tagit från jailbreakade apps, de har fan till och med anställt folk som gjort Apps på/åt Cydia.

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem

Me so happy

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Nu finns programmet på windows här

Permalänk
Medlem

funkar inte..rutan stannar på ca 10%

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Skulle utan tvekan kunna gå till Elgiganten och säga att jag ska ha en Windows-PC, vad har ni att välja på.
Fast å andra sidan skulle jag aldrig köpa en dator där..

Men nu ändrade du lite på själva meningen
Visst kan man gå in och fråga efter en Android-telefon, men vissa säger bara "jag vill ha en Android". Lika vettigt som "jag vill ha en windows". Eller "jag vill ha en iOS". Sen kan man ju diskutera hur det blir på svenska också. EN istället för ETT, jag vill ha en operativsystem. ^^

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Beklagligtvis är det så.

Och med "oinnovativ" menar du vad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Har som sagts flertalet gånger i tråden inget med piratkopiering att göra!
Själv köper jag mina apps också. Jag menar vem har en apple pryl och sen inte råd att spendera 7 fjuttiga kronor på det mesta som det kostar.. så tror inte riktigt det är ett argument

Grejjen med JB är att du kan customisera precis som du själv vill. Sen kan du spela upp alla möjliga filformat på paddan istället för endast mp4.. använda blåtanden till mer än headset eller streama musik, använda enheten som ett usb-minne eller vad du nu än vill göra!

Jag tror som så att dom som inte ser någon mening med jailbreak inte heller vet vad jailbreak har för användningsområde.. stämmer det kanske?

Iof, tänkte jag mer i banorna att många laddar ner sina appar gratis efter en JB, sanningen är ju att finns dom som inte gör det.
Men många kan jag nog gissa på gör det.

Som sagt, ser ingen personlig vits med att JB då den fungerar direkt ur lådan som jag vill ha den och jag är kalas nöjd
Behöver inte customisera den annorlunda än vad den är.
Sen ang "bara tar mp4"

Tycker att BUZZ Player tar mer än bara mp4:

Container formats: 3GP, AVI, ASF, FLV, MKV (Matroska), MOV (QuickTime), MP4, NUT, Ogg, OGM, RealMedia, Bink, WMV, XVID, DIVX.
+) Video formats: Cinepak, DV, H.263, H.264/MPEG-4 AVC, HuffYUV, Indeo, MJPEG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 Part 2, RealVideo, Sorenson, Theora, WMV, Bink
+) Audio formats: AAC, AC3, ALAC, AMR, DTS, FLAC, Intel Music Coder, Monkey's Audio, MP3, Musepack, RealAudio, Shorten, Speex, Vorbis, WMA, Bink.

Supported video quality:
Up to full HD quality (1920 x 1080 pixels) for Quick Time media files (mp4, mov, m4v, mpv)
Up to DV quality (720 x 576 pixels) for other media files (flv, mkv, wmv, avi, asf, divx, xvid, dat, vob, mpg…)

http://itunes.apple.com/us/app/buzz-player-hd/id389744550?mt=...

Utan att konvertera, bara och dra in dom i spelaren.

EDIT: Ändrade lite i texten

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Iof, tänkte jag mer i banorna att många laddar ner sina appar gratis efter en JB, sanningen är ju att finns dom som inte gör det.
Men många kan jag nog gissa på gör det.

Som sagt, ser ingen personlig vits med att JB då den fungerar direkt ur lådan som jag vill ha den och jag är kalas nöjd
Behöver inte customisera den annorlunda än vad den är.
Sen ang "bara tar mp4"

Tycker att BUZZ Player tar mer än bara mp4:

Container formats: 3GP, AVI, ASF, FLV, MKV (Matroska), MOV (QuickTime), MP4, NUT, Ogg, OGM, RealMedia, Bink, WMV, XVID, DIVX.
+) Video formats: Cinepak, DV, H.263, H.264/MPEG-4 AVC, HuffYUV, Indeo, MJPEG, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 Part 2, RealVideo, Sorenson, Theora, WMV, Bink
+) Audio formats: AAC, AC3, ALAC, AMR, DTS, FLAC, Intel Music Coder, Monkey's Audio, MP3, Musepack, RealAudio, Shorten, Speex, Vorbis, WMA, Bink.

Supported video quality:
Up to full HD quality (1920 x 1080 pixels) for Quick Time media files (mp4, mov, m4v, mpv)
Up to DV quality (720 x 576 pixels) for other media files (flv, mkv, wmv, avi, asf, divx, xvid, dat, vob, mpg…)

http://itunes.apple.com/us/app/buzz-player-hd/id389744550?mt=...

Utan att konvertera, bara och dra in dom i spelaren.

EDIT: Ändrade lite i texten

Visst finns det dom
Men absolut kan jag köpa att man är nöjd som det är redan från början! Men för oss som använt iphone i många år så kan ikonerna börja kännas lite trist och funktionaliteten för t.ex bluetooth kännas lite handikappande. Men om man inte känner att man vill byta detta så är det ju inga problem, det är väl bara bra att man är nöjd när det är som det är

Trevligt!

Spelar buzz player över nätverket eller lägger man över på enheten? Eller går både-och? Det senare jag är ute efter och de program jag haft som fixat detta har tagits bort i appstore för att apple inte gillar dessa apps tråkigt nog..

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Visst finns det dom
Men absolut kan jag köpa att man är nöjd som det är redan från början! Men för oss som använt iphone i många år så kan ikonerna börja kännas lite trist och funktionaliteten för t.ex bluetooth kännas lite handikappande. Men om man inte känner att man vill byta detta så är det ju inga problem, det är väl bara bra att man är nöjd när det är som det är

Trevligt!

Spelar buzz player över nätverket eller lägger man över på enheten? Eller går både-och? Det senare jag är ute efter och de program jag haft som fixat detta har tagits bort i appstore för att apple inte gillar dessa apps tråkigt nog..

Detta är den största nackdelen med iphone. Att även om programmen är jättebra och inte är skadliga för telefonen så lägger sig Apple i vad vi ska använda för program. Ok om dom inte vill ha konkurrerande program i sin egen appstore, men när man är låst till den utan JB så känns det bara efterblivet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Minneshanteringen på ett unix-baserat system skiljer sig oerhört från windows-baserade system, bara så du har det i åtanke, i windows vill användarna gärna ha ledigt ram-minne för annars lär du få uppleva problem då det oftast inte är ett så smart operativsystem som kan hantera att frigöra och lägga om minneshanteringen när det börjar bli proppfullt till skillnad från OSX..

Har du bara suttit med xp eller? Vista och Windows 7 frigör ram när det behövs på annat håll. Att OSX är mer krävande går inte att komma ifrån och Windows 8 tycks bli ännu mer slim:at.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Detta är den största nackdelen med iphone. Att även om programmen är jättebra och inte är skadliga för telefonen så lägger sig Apple i vad vi ska använda för program. Ok om dom inte vill ha konkurrerande program i sin egen appstore, men när man är låst till den utan JB så känns det bara efterblivet.

Det håller jag med om!

Skrivet av NoNamesWayne:

Har du bara suttit med xp eller? Vista och Windows 7 frigör ram när det behövs på annat håll. Att OSX är mer krävande går inte att komma ifrån och Windows 8 tycks bli ännu mer slim:at.

Det var åratal sen jag använde vista eller xp, använt 7an sen det kom ut. Se signaturen?

Ser fortfarande inga problem för varken senaste Windows eller OSX idag då man har så pass mycket resurser i sin dator idag. Eller gör du?
Det var det jag ville få fram att 8GB är mer än tillräckligt för både-och. Du kanske inte håller med?

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Spelar buzz player över nätverket eller lägger man över på enheten? Eller går både-och? Det senare jag är ute efter och de program jag haft som fixat detta har tagits bort i appstore för att apple inte gillar dessa apps tråkigt nog..

BUZZ Player supports various protocols: RTP, RTSP, HTTP, FTP, MMS, Netstream (mpst://), SMB, ffmpeg://, that allows user not only play media files from local but also play media files from remote servers and devices. User can use BUZZ Player to connect to their IP cameras and servers to play media from them.

☆ BUZZ Player also has Built-in Network Browser allows user to play and copy files from Widows/Mac/Linux PC, remote SAMBA servers, FTP servers, Media Server (uPnP) and Air Video Server (SMB & FTP & uPnP & Air Video Server Support). It can remember user name / password for Local Network Connection so that you don't need to retype them next time open local network

☆ BUZZ Player has Built-in Internet Browser to browse Internet, play and download media files and download zip then unzip to device

☆ BUZZ Player support External Display (television, projector, or VGA display) through VGA Adapter, Component AV Cable or Composite AV Cable, HDMI Cable

Du hittar mer info här: http://itunes.apple.com/us/app/buzz-player-hd/id389744550?mt=...

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Detta är Untethered JB va?

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Spelar buzz player över nätverket eller lägger man över på enheten? Eller går både-och? Det senare jag är ute efter och de program jag haft som fixat detta har tagits bort i appstore för att apple inte gillar dessa apps tråkigt nog..

Ett tips är att kolla på plex, blir inte smidigare än så enligt mig. Kräver visserligen deras egna server men det fungerar väldigt bra både på wifi samt 3G.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

BUZZ Player supports various protocols: RTP, RTSP, HTTP, FTP, MMS, Netstream (mpst://), SMB, ffmpeg://, that allows user not only play media files from local but also play media files from remote servers and devices. User can use BUZZ Player to connect to their IP cameras and servers to play media from them.

☆ BUZZ Player also has Built-in Network Browser allows user to play and copy files from Widows/Mac/Linux PC, remote SAMBA servers, FTP servers, Media Server (uPnP) and Air Video Server (SMB & FTP & uPnP & Air Video Server Support). It can remember user name / password for Local Network Connection so that you don't need to retype them next time open local network

☆ BUZZ Player has Built-in Internet Browser to browse Internet, play and download media files and download zip then unzip to device

☆ BUZZ Player support External Display (television, projector, or VGA display) through VGA Adapter, Component AV Cable or Composite AV Cable, HDMI Cable

Du hittar mer info här: http://itunes.apple.com/us/app/buzz-player-hd/id389744550?mt=...

Tack, men varför jag frågar är för att jag inte kan tolka är om man kan lägga över det på enheten och inte bara streama över nätverket, hade räckt med ett enkelt ja eller nej annars Men jag uppskattar ditt svar!

Skrivet av Tim_Beluga:

Detta är Untethered JB va?

Japp, bara köra på och inte bry sig om en dator att boota upp den med!

Skrivet av ToJa92:

Ett tips är att kolla på plex, blir inte smidigare än så enligt mig. Kräver visserligen deras egna server men det fungerar väldigt bra både på wifi samt 3G.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack för tipset! Skall kolla upp detta, dock använder jag mig av VLC's olika program (de som även tagits bort från appstore) och går endast att köpa på via jailbreak så att säga idag.

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk

Härligt, tackar för snabbt svar

Visa signatur

Core i5-6600K, 2x8GB Vengeance LPX 2666MHz, Z170 Pro gaming, MSI 760GTX

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBanana:

kul att piratkopiering inte ens får antydas i kommentarer men hackning av programvara är helt okej att göra lite reklam för....

Så? Moddning av prylar som du själv köpt och därmed äger är knappast olagligt, eller hur? Däremot är piratkopiering fortfarande olagligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Det håller jag med om!

Det var åratal sen jag använde vista eller xp, använt 7an sen det kom ut. Se signaturen?

Ser fortfarande inga problem för varken senaste Windows eller OSX idag då man har så pass mycket resurser i sin dator idag. Eller gör du?
Det var det jag ville få fram att 8GB är mer än tillräckligt för både-och. Du kanske inte håller med?

Ändå så uttrycker du dig som du gör?
Vista och Windows 7 delgör minne när det behövs. Så som du beskriver OSX gör.
Senaste OSX har även det högre systemkrav än vad Windows 7 och Windows 8 kommer att behöva.

Men det sista du säger håller jag med dig om, även om 4GB känns tillräckligt men RAM är billigt idag.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem
Skrivet av limemil:

Nu finns programmet på windows här

WEEE måste testa

Permalänk
Medlem
Skrivet av NoNamesWayne:

Ändå så uttrycker du dig som du gör?
Vista och Windows 7 delgör minne när det behövs. Så som du beskriver OSX gör.
Senaste OSX har även det högre systemkrav än vad Windows 7 och Windows 8 kommer att behöva.

Men det sista du säger håller jag med dig om, även om 4GB känns tillräckligt men RAM är billigt idag.

Ja, för att bevisa poängen att 8GB ram är mer än tillräckligt!

Jag känner själv inte något egentligt behov av mer än 3GB ram (vilket jag har nu) men ändå vill jag ha 6GB ram (kan inte ha mer i denna laptop) just för att jag är lite prylbög och gärna vill maxa ur hårdvaran jag har

Jovisst, windows 7 är mycket bättre än vista och XP på att fixa med minneshanteringen men det skiljer sig ganska mycket om man jämför mot OSX.

Poängen är som sagt att 8GB ram lär duga sålänge de operativsystemen finns ute på marknaden, i framtiden med andra operativsystem är en annan femma dock.
Bra där, precis!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Skrivet av NoNamesWayne:

Du vet att MS är ett mjukvaruföretag? Varför är det trams med serienummer? Bara för att Apple även tjänar pengar på hårdvara?
Så varför trolla lika mycket som personen du citerar?

Skrivet av nikce:

Nja, det är faktiskt lite fler steg än så. Jailbreak med cydia installerar faktiskt en butik, där man betalar för sina appar. Jailbreak är per automatik inte att uppmana till lagbrott. De flesta som jag känner som jailbrekar gör det för att kunna ändra lite mer i operativsystemet, inte att fultanka piratapps.

Att låsa upp telefonen i förtid är inte heller ett lagbrott.

Skrivet av Segas:

Om jailbreak tillåter användaren att installera icke godkänt material, samtidigt får möjligheten att installera program som annars kostar - då är jailbreak en uppmaning till lagbrott, likaså att ha en nyhet som informerar och visar hur man får tag i detta, ganska osmakligt.

Finns tonvis med liknelser som används för att stödja jailbreak - men i grund och botten är det fel, även om du köpt telefonen. Fick du den med abonnemang? Lås upp den hos operatören!

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av LovePig:

såsom missionerande kopimist är jag glad för detta

Skrivet av PhenPhantom:

Att köpa något från intel är/var som att stödja PIPA/SOPA, att spela ett spel från activision är/var som att stödja PIPA/SOPA. Listan är lång, i'm not buying that argument.

Skrivet av Xattwyn:

Härligt att man lyckades köra sin 4s i tvättmaskinen 2 dagar innan Jailbreaket släpptes... Men trevligt att det kom ut iallafall

Funkar detta inte till vanliga iphone 4?

Visa signatur

¤ BitFenix Prodigy ¤ Samsung 840 Series 120GB ¤ Gigabyte GA-B75N ¤ Corsair Vengeance 8GB ¤ Intel Core i5-3570K 3.6GHz ¤ OCZ 750W Fatal1ty Series ¤ BitFenix Spectre Fan White LED 230mm ¤ MSI R7950 3GB ¤ 1.5TB Western Caviar Green ¤ Corsair Hydro H80i

| CITERA FÖR SVAR |

Permalänk
Medlem

du använder andra jb program till iPhone 4

Visa signatur

nörd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Segas:

Vänta nu...så att någon har fått rätt i domstol, betyder det att det ÄR rätt? Det är bara ännu ett bevis på att juridikens långa armar helt saknar den tekniska expertisen.

Jag bara håller en dialog, är ingen expert på just sånt här, men jag finner det ganska olustigt att vissa saker går bra att prata om, medans andra är helt tabu.

Anledningen till att Sweclockers inte vill ha vissa diskussioner kring piratkopiering har nog mest att göra med vissa legala aspekter, aspekter som saknas när det gäller moddning av prylar som du redan äger.

Skrivet av Segas:

"Jag är inte intresserad av en juridikkurs, men du vet likväl som jag att om "jailbreak" hade varit "rätt", hade det inte funnits folk som håller på i månader för att "knäcka" ett operativsystem.

Ditt argument håller inte. Huruvida folk "håller på i månader för att "knäcka" ett operativsystem" är på inget sätt relevant för huruvida människor anser sig ha rätt att modifiera sin egen egendom.

Vad du har att förhålla dig till i det här fallet är att det är fullkomligt lagligt att modifiera sin egendom med hjälp av "jailbreaks", samt att det finns gott om människor som anser sig ha rätt att göra just detta. För dessa människor är "jailbreaks" rätt, och i det här fallet verkar det heller inte finnas några godtagbara ursäkter för att med hjälp av statens våldsmonopol kraftigt begränsa människors friheter.

Permalänk
Medlem

Hoppas de släpper ett till 3gs också

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mulle:

Och med "oinnovativ" menar du vad?

Ja, alltså att telefonen inte blev en förnyad så att jag kände att telefonen gick att använda på ett nytt och annorlunda sätt.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av the_raz:

Hoppas de släpper ett till 3gs också

Du skojar lite nu eller?
Annars är nu ALLA modeller JB:ade. Handlar mest om vilken iOS du har installerad. Just nu finns
JB till 5.01 och du använder redsn0n till en 3Gs

Visa signatur

MVH
/Pro

Permalänk
Medlem

Kanske dags då att jailbreaka sin iPad 2 dådå.

Hmm, tvekar ändå till att göra det. Fyfan vilka problem man kan få om man försöker, minns dagarna med 1 gen iPhone, en mardröm att jailbreaka om det gick fel. Tog timmar att klura ut hur man skulle få skiten att fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skillz:

Spelar buzz player över nätverket eller lägger man över på enheten? Eller går både-och? Det senare jag är ute efter och de program jag haft som fixat detta har tagits bort i appstore för att apple inte gillar dessa apps tråkigt nog..

Vilka media-spelare är det Apple skulle tagit bort menar du? Den enda jag vet Apple tagit bort är VLC och det var ju inte på grund av att det bröt mot Apples regler utan för att en av VLC-utvecklarna ansåg att iOS version bröt mot GNU General Public License.

Annars finns det ju massor med media-spelare som spelar upp alla möjliga format. Själv kör jag AVPlayer HD som även det fungerar så att du bara drag-and-drop:ar filen i iTunes eller flyttar över den trådlöst via inbyggda FTP-servern eller klienten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Vilka media-spelare är det Apple skulle tagit bort menar du? Den enda jag vet Apple tagit bort är VLC och det var ju inte på grund av att det bröt mot Apples regler utan för att en av VLC-utvecklarna ansåg att iOS version bröt mot GNU General Public License.

Annars finns det ju massor med media-spelare som spelar upp alla möjliga format. Själv kör jag AVPlayer HD som även det fungerar så att du bara drag-and-drop:ar filen i iTunes eller flyttar över den trådlöst via inbyggda FTP-servern eller klienten.

VLC Streamer Ok jag förstår, så då behöver man inte oroa sig för att dom tar bort AVPlayer t.ex?

Låter i alla fall jättebra!

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - G533 - DuckyOne2Mini