Det här kan vara det sämsta MMOet igenom tiderna

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EkrJkr:

En polare lirade i <Core> under vanilla WoW, sedan i Method. Det är rent skitsnack att man gör någon som helst progress genom att raida 15 timmar i veckan spec inte om det är ny content. Sen var ju Inner Sanctum guilden som förknippades med Silvermoon, inte Numen.

Kul att vi ofta lirade Dota med Method och även var med på några hörn när det gällde world first Vashj, men din polare låter grym.

Permalänk
Skrivet av Lemasive:

Kul att vi ofta lirade Dota med Method och även var med på några hörn när det gällde world first Vashj, men din polare låter grym.

World first Vashj var av Nihilum, vad fan dillar du om?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kaoskadosk:

World first Vashj var av Nihilum, vad fan dillar du om?

Nihilum räknas aldrig, Kungen borde dö osv.

Permalänk
Skrivet av haart:

usch då, går i tankarna på att testa detta spelet.. men nu känner jag mig lite avskräckt!

Gillar du mass effect kommer du gilla det här spelet för det är ett mass effect med en coop story så har du inga kompisar som också gillar mass effect så tror jag inte du kommer uppskatta det speciellt mycket

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk

Jag la av när jag var lvl 41. Mina polare hade levlat 50 och talade tack och lov sanningen hur det var när man var 50. Motivationen sviktar alldeles för mycket i spelet för att också vara värt att lägga ner månadspengar på. Så efter att strävat efter 50, hört hur kasst det egentligen är ( att man inte har så mycket att göra etc ), så gick jag utan tvekan in på SWTOR.com och tog bort min subscription.

Så gott som jag sov den natten har jag aldrig sovit på hela året. =D

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaoskadosk:

World first Vashj var av Nihilum, vad fan dillar du om?

korrekt men ändå inte, minns att där var ett jävla tjat om att Method's instans var buggat osv Aja, inget mer WoW nack i den här tråden annars spårar det ur helt.

Permalänk
Skrivet av EkrJkr:

korrekt men ändå inte, minns att där var ett jävla tjat om att Method's instans var buggat osv Aja, inget mer WoW nack i den här tråden annars spårar det ur helt.

Jo, jag tror jag talar för majoriteten när jag säger att vi inte bryr oss ett dugg om vem som var först, sist eller där emellan.
Denna kändes rätt passande: http://farm2.staticflickr.com/1368/987251565_22ea2338dd.jpg

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lemasive:

Nihilum räknas aldrig, Kungen borde dö osv.

Du är rolig du

Nihilum räknas inte med gör ju inte method det heller

Då tar vi bort dom 2 top guilderna så då blir det 3 guilden som fick world first

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Många som flamar SW:ToR nu och det märks på servrarna också.

Tråkigt för det är ett välgjort spel, lagom stort och casual om man inte har tid att köra 20+ timmar i veckan. Men ett topp mmo är det inte eller, som sagt det ÄR en WoW clone. Det känns/är mer som ett singel spel än ett mmo. Mycket är plockat från MassEffect och DragonAge. Inte det bästa mmo'et men helt ok.

Lirar också Tera CBT som kanske kan erbjuda mer, särskilt i stridssystemet. Ser fram emot SecretWorld med en modern/okult värld men mest är det GW2 som hägrar.

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv X Anthracite Grey Cpu Intel® Core™ i7-7700K @ 5.0Ghz
Mob ASUS Maximus IX Formula Ram Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 4000MHz CL16 Dominator Platinum
Gfx ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB STRIX GAMING OC Cpu Cooler Corsair iCUE H115i RGB PRO XT M.2 2xCorsair Force MP510 series NVMe PCIe M.2 SSD 480GB
SSD 4xSamsung 870 EVO SSD 1TB OS Win 10 Pro 64bit
Psu Corsair HX1200, 1200W PSU

Permalänk
Medlem

Jag har någon sorts hatkärlek till spelet, fattar inte hur jag kan plåga mig själv men jag spelar iaf fortfarande. Förklaringen är iofs ganska enkel; jag är ett stort Star Wars-fan, en sån person som tyckte att episod 1 var en värdig "uppföljare" dom första två-tre månaderna efter premiären. Har ett par veckor kvar på min sub nu och det blir förhoppningsvis den sista tiden med spelet.

Ju mer jag spelar ju mer går det upp för mig vilken jävla fullträff WoW var (och fortfarande är faktiskt), inte en enda av planeterna i SW:tor har haft den där spännande upptäckarglädjen (såsom i Duskwood, Ashenvale osv) och då har dom ändå all denna väletablerade lore till hands. Combat känns så jävla tradigt, det finns ingenting nytt här. Redan andra gången man körde Hammer Station kändes det som att sådär tröttsamt kubba igenom Deadmines för 711 gången. Känner mig faktiskt rent allmänt trött på hotkey mmo's om jag ska vara helt ärlig.

För att inte tala om hur alla klasser har "mainstreamats" i sin design, liksom alla har varsin 60 minuters buff-knapp och thats it på det området ..kul? Allting i spelet känns som ett steg framåt och tio steg bakåt typ. Det enda som skiljer det från mängden av alla urvattnade WoW kopior är Star Wars temat och t.o.m där failade dom ganska hårt.. Hur tänkte ni??

tl;dr, cool story bro, osv osv.. jag vet, var bara tvungen att skriva av mig lite

Permalänk
Medlem

Spelet i sig är väl bra gjort på många punkter. Men jag tycker det fallerar lite som MMO som det är nu.
Och jag har sagt det i en annan tråd, världen känns inte riktigt levande pga många statiska/inte interagerbara npcs/mobs osv.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk

ja hur fan kunde de sänka star wars så här???? känner mig så satans lurad tycker fortfarande att de bästa SW spelen är:

Dark Forces 1&2
JEdi Knight spelen
Super star wars serien till SNes
sedan är de lite si så där
empire at war kanske var ett gansla bra spel men annars vete fan
trodde så mycket på detta SWTOR men nu verkar det som att jag betalat mina sista 119kr ska spela så mycket jag hinner sedan avinstallerar jag nog det helt visst var det häftigt att lira Sith och Jedi men att behöva kuta hitan och ditan samla pengar så man kan träna speeder men sedan ska man ha pengar till allt annat också, näe gör om gör rätt kanske lucas arts ska prova på ett mmorpg eller inte?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Spelet släpptes för tidigt. Mycket går att patcha. Guildbank, svårighetsgrader i instanser, pvp-balansering. Den stora fråga för mig är om det verkligen GÅR att fixa motorn som rent utsagt suger.

Största problemet är att de flesta inte tar spelet för vad det är. Om du är hardcore MMO-nerd trodde du på fullaste allvar att detta storybaserade spel skulle tilltala dig? Detta resonemang går att applicera på många kategori spelare som spelar TOR men som snart kommer eller redan har slutat. De är helt enkelt inte spelets målgrupp.

TOR är väldigt långt ifrån en "WoW-dödare" och väldigt nischat. Man får väl helt enkelt gratulera EA, Bioware och Lucas Arts som lyckats "lura" så många med sin enorma marknadsföring.

Permalänk

Haha jag kanske borde köpa SWTor, jag gillar inte MMO'er med forced grouping för jag avskyr alla idioter man tvingas samarbeta med, men ett online singelplayerspel i Starwars miljö låter inte dumt alls...

Visa signatur

~: När du vill skriva "dem", skriv "de" eller "dom" istället :~

Permalänk

Jag lirar SWTOR, och jag älskar det. Min andra gubbe är snart level 50 och jag har redan startat en tredje. Något jag aldrig har gjort i något annat mmo.
Jag håller med om att det finns lite att göra när man kommer till 50, och ja, det känns som om dom släppte spelet lite förtidigt bara för att få ut i tid med jul, men jag förstår mig inte på folk som jämför content mängden med WoW som har funnits i 7 år. Det fanns inte mycket mera att göra i Wow när det var ny släppt. Mer content kommer att komma i framtiden och jag ser fram emot det. Dom har redan släppt en helt ny flashpoint (instance)
En sak jag älskar att göra på min 50 är pvp. Man måste alltid tänka på vart man står, vart man ska springa och lag arbete är nog det viktigaste. Man får alltid vara på sin vakt och vara uppmärksam på vart alla befinner sig, sina cooldowns och sin resolve. Det finns inte support för macron eller addons vilket jag älskar och jag hoppas det aldrig kommer till SWTOR. Rift är ett bra exempel på vad som kan hända, har en 50 rogue på Rift och jag spelar marksman, det är 3 knappar man skall hålla reda på lol. Jag säger inte att Rift, eller WoW för den delen är dåliga spel. Jag har suttit många underbart roliga timmar framför båda spelen, och många andra MMOn som t.ex. Age of conan, Aion, EVE Online, Warhammer Online och SWG, men just nu är det SWTOR som gäller för min del, because SWTOR put the RPG in MMORPG. Det kan vara barnsligt roligt att få välja vad man skall säga, till er som skall testa spelet kan jag bara säga, hoppa INTE förbi conversations... Det finns inte JÄTTE mycket att göra i level 50 så ni har inte bråttom, ta er tid och levla i lugn och ro. Jag missade mycket content på min första gubbe eftersom jag hoppade förbi conversations. Man förlorar jättemycket, det märkte jag inte förrens jag började på min andra gubbe.

Ursäktar eventuella stavfel och grammatik fel, tror jag skall gå och lägga mig nu. Märkte nyss att klockan var 7.22

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Medlem

Smaken är olika vilket man märker när man läster tråden. Själv så gillar jag swtor och det har som allt annat lite barnsjukdomar och det är upp till bioware att visa att de kan leverera lite innehåll.

Permalänk

Folk här inne verkar ha en ganska sned jämförelse. Vissa gnäller över att det finns för få pvp-zoner, för få battlegrounds etc. Men kom igen, vad hade WoW när det släpptes? Ni jämför ett 7 år gammalt spel som haft GOTT om tid att förbättra sig, med ett spel som funnits ute i några månader. Klart som tusan man inte kan förvänta sig underverk direkt från start.

Jag har själv lirat WoW hardcore sen det släpptes och visst tusan är det skoj, men jag tror sw:tor har stor potential och jag kommer i alla fall inte döma ut det direkt, som vissa här inne verkar göra.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Detta summerar spelet ganska bra;

http://www.keenandgraev.com/2012/02/14/copy-gold-leader-out/

Ikväll var det under 20 pers i fleet på min server (imperial side). Känns som att det står och faller med 1.2 nu..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vintervilan:

Folk här inne verkar ha en ganska sned jämförelse. Vissa gnäller över att det finns för få pvp-zoner, för få battlegrounds etc. Men kom igen, vad hade WoW när det släpptes? Ni jämför ett 7 år gammalt spel som haft GOTT om tid att förbättra sig, med ett spel som funnits ute i några månader. Klart som tusan man inte kan förvänta sig underverk direkt från start.

Jag har själv lirat WoW hardcore sen det släpptes och visst tusan är det skoj, men jag tror sw:tor har stor potential och jag kommer i alla fall inte döma ut det direkt, som vissa här inne verkar göra.

Det som folk reagerar mest på är alla buggar etc. sånt som de har haft GOTT om tid på sig för att fixa. Även saker som ex. Talentträd, känns som man klivit baka till 2004 när WOW kom liksom med alla: 2/4/6% mer crit 1/2/3% dmg. etc.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk

ja på sätt och vis gillar jag detta kanske har med star wars som stort att göra med, men visst kunde det blivit bättre, mycket bättre.
Men som så många andra slaravade man och släppte det för tidigt kanske skulle släppts i höst så dom kunde finslipa motorn då menar jag gfx motorn samt irriterar jag mig fortfarande över att speeder tröning kostar 40k nu har jag iof fått ihop till den men då ska man ha råd med en speeder också men som sagt förvånande att dom, som gjort så många bra spel misslyckades med denna, vilar det nån förbannelese över hela star wars grjen för vart o varannat spel blir ju skit ren ut sagt?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Jag blev också sugen och gav det ett försök men fastnade inte alls för det. Jag har i och för sig inte gillat något av de av Biowares spel som jag testat... Inte min grej, berättarsättet engagerar mig inte helt enkelt, tyvärr.

Permalänk
Medlem

Tycker spelet är riktigt roligt. Så länge man har en guild och ett gäng polare att lira med!

Bara för att en, två eller tre personer tycker spelet är skit så behöver det inte vara så, är ni sugna så testa, ev. vänta på trial.

Jag har lirat en massa MMORPGS genom tiderna, och tror inte något jag spelat varit i närheten så bra som SWTOR.

De fixar buggar oftare och oftare, tycker det går rätt buggfritt nu jämfört med release. Sen bör folk ge det lite tid, spelet är nytt och det är fel att jämföra det med WoW som funnits i 8 år (tror jag). Ge detta spelet lika lång tid så kommer det dominera scenen.

PvPn tycker jag är riktigt grym, så länge man kör på en full server. Alltid sjuka fights på Ilum i tre olika instanser, tar max 5 min att hitta warzone premade osv. Kanon!

Sen att de i senaste patchen fixade så man kan unbinda/binda ticket knappen (§) var ju guld, kom alltid åt den när jag körde PvP, :p.

Tror också att de flesta som klagar lirar på tomma servrar, har några polare som gjorde det misstaget. De ville inte köa på retailen och körde på tomma servers som även Bioware rekommenderade. Kan fatta att det är tråkigt om man aldrig hittar grupp, långa tider till wzs och inget folk på Ilum :p. Ett tips är att ge det en chans till på en full server.

Bloodworthy går utmärkt, och mitt svenska guild tar gärna emot fler spelare.

Permalänk
Medlem

Har spelat Daoc/WoW och en massa free to play mmorpgs. Jag tycker Swtor var riktigt roligt, extremt bra balanserat mellan klasserna och gear. Och ganska långa fighter i pvp, inte du är stunned 3s senare är du död av en rogue som WoW. Men jag har inte testat end game än, är lite orolig över endgame.

Det jag gillade mest är att det alldrig blev förvirrad över vart jag skulle gå och vad jag skulle göra, det är inte ett stort ihop kok av väldigt förvirrande saker som WoW, där det känns som man inte vet vad man ska göra det mesta av tiden.

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att SWTOR är bra på grund av flera av de saker som trådskaparen nämner som nackdelar. Jag tycker mycket om storyn och miljöerna (även om även jag saknar "Duskwoodkänslan"). Jag gillar karaktärsutvecklingen med Light/Dark och hur dina val påverkar vad du kan göra med karaktären. Förhoppningsvis kommer de addera mer funktioner kring L/D än att begränsa vissa typer av utrustning.

Det enda jag är vansinnigt besviken på, som nästan fick mig att returnerna spelet, är den under all kritik dåligt optimerade grafikmotorn... Lite skuggor och Bloom skall inte få datorn att gå på knä...

Det som gör mig bedrövad är att om jag tycker att något är bra och underhållande så brukar publiken vara kraftigt begränsad, så med min tur så är jag väl snart ensam på, min server
Förhoppningsvis så kommer man få göra transfer av karaktärer snart, då skall jag nog flytta till en server med en aning mer folk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blixmo:

Tycker spelet är riktigt roligt. Så länge man har en guild och ett gäng polare att lira med!

Bara för att en, två eller tre personer tycker spelet är skit så behöver det inte vara så, är ni sugna så testa, ev. vänta på trial.

Jag har lirat en massa MMORPGS genom tiderna, och tror inte något jag spelat varit i närheten så bra som SWTOR.

De fixar buggar oftare och oftare, tycker det går rätt buggfritt nu jämfört med release. Sen bör folk ge det lite tid, spelet är nytt och det är fel att jämföra det med WoW som funnits i 8 år (tror jag). Ge detta spelet lika lång tid så kommer det dominera scenen.

PvPn tycker jag är riktigt grym, så länge man kör på en full server. Alltid sjuka fights på Ilum i tre olika instanser, tar max 5 min att hitta warzone premade osv. Kanon!

Sen att de i senaste patchen fixade så man kan unbinda/binda ticket knappen (§) var ju guld, kom alltid åt den när jag körde PvP, .

Tror också att de flesta som klagar lirar på tomma servrar, har några polare som gjorde det misstaget. De ville inte köa på retailen och körde på tomma servers som även Bioware rekommenderade. Kan fatta att det är tråkigt om man aldrig hittar grupp, långa tider till wzs och inget folk på Ilum . Ett tips är att ge det en chans till på en full server.

Bloodworthy går utmärkt, och mitt svenska guild tar gärna emot fler spelare.

Varför ska man inte kunna jämföra med WoW. Inte för att det skulle ha lika mycket endgame content redan nu såklart men annars då.. Det finns inga ursäkter för att det fortfarande finns så mycket buggar, grafiska problem, problem i pvp, inga vettiga LFG-verktyg osv osv. Och att slänga ur sig saker som att chattbubblor inte är något väsentligt inslag i mmorpg's visar ju bara på vilka noobs dom är på området.

I alla Q&A sessions dom haft hitintills låter det ungefär såhär "Jo, vi tittar på detta ..Vi diskuterar detta inom gruppen..". Varför inte säga vad dom håller på med just nu istället för jag börjar helt ärligt tvivla på att dom gör skit. Att kunna unbinda ticket knappen känns inte som något vidare framsteg alls, det är något dom borde ha fixat vecka ett liksom en rad andra irritationsmoment.

Om Bioware ska ha åtta år på sig för att komma upp på samma nivå som WoW ligger på nu, ett spel som börjar kännas oerhört mossigt och ute vid det här laget, i så fall kan jag garantera dig att dom inte kommer dominera någon mmo scen iaf.

Men det är inte ett helt förlorat race (men förmodligen är det, jag menar skumma bara igenom denna tråden t.ex), vad som behöver hända inom kort nu är gratis realm transfers och att 1.2 visar tydliga framsteg.

Permalänk
Medlem

Jag är inte bitter?

WoW hade garanterat fler buggar när det lancerades, jag körde Vanilla. Minns när BGs kom, man kunde feara folk igenom vägger och under marken osv. Det jag menar är att man kan inte gnälla på ett fåtal buggar när spelet är så pass nytt. Så ursäkter på att det finns buggar är helt enkelt att spelet är nytt.

Tänk bara WZ buggen, att man ibland inte fick win på weekly. Bioware visste om det i veckor, men hur ska de hitta var felet uppstår? Jo de måste felsöka det, och det är inget som tar en dag. Buggen visade sig vara att när den som joinar WZn först, leftar innan den är slut får ingen någon win. Tycker man ska ge cred att de lyckades klura ut vad buggen berodde på. Bara för man reportar en bugg tar det inte 5 min att fixa.

Spelar du på en full server behövs inget LFG verktyg i dagsläget, tar 5-10 min att hitta en grupp på fleet. Men visst hade det varit nice med ett sådant verktyg, dock inget som är ett måste atm.

Grafiken är ett problem. Men det är något som de fixar lite av i många av patcherna. Största grafikproblemen är ju på Ilum i stora fights, annars ligger jag själv alltid på 40+ FPS, både fleet och warzones, mer än nog. Men eftersom att problem verkar ligga på deras grafik-motor är det inget man fixar på en vecka.

Jag tycker de är duktiga att berätta vad som komma skall, finns massor av artklar på oldrepublic. Nu i mars kommer bla. ny warzone, ny flashpoint, guildbank, ranking system, dual-spec, bugg fixar osv.

Sen som sagt, servern spelar stor roll, tycker de borde merga ihop de som är low. På min server kvällar och helger är det 1-3 instanser av fleet med 250-300 i varje. Sen har man hört om vissa som knappt har 20 pers på fleet, å det håller ju inte.

Ge det någon månad till, sen kommer det vara i toppklass, det är jag säker på.

Permalänk
Medlem

Okej, om jag är bitter så är du naiv.

Det har snart varit ute i tre månader och fortfarande inte kommit några fixes, värda att nämna, på de tusentals (inte få) buggar som finns. Eller ens några försök att fixa balansen mellan ranged och melee klasser, eller ens några uttalanden om de uppenbara och direkt spelförstörande skillnaderna mellan mirror klasser och deras respektive animationer, för att inte tala om end-game crafting (ingenting annat än biochem är ju värt att skaffa). Ilum kan de lika gärna skrota och försöka sig på något nytt men hur stor är chansen att det kommer hända. Många saker kan mycket riktigt ta tid (t.ex world-pvp), men saken är att det finns så mycket "up in the face" uppenbara fixes som dom skulle kunna göra på en eftermiddag men ändå händer ingenting och allt tycks gå i snigelfart.

Klart att man får ge det lite tid, men knappt någonting har hänt än så länge eller ens påbörjats under denna första tiden, den viktigaste tiden i ett mmo när utvecklarna måste bevisa sig själva, så varför skulle det plötsligt lossna för dom egentligen? Jag är skeptisk..

Det största problemet är iofs att det inte finns någonting i swtor som sticker ut (förutom star wars temat, och den påklistrade rpg delen), så frågan är om folk inte slutat bry sig när GW2, Tera Online osv släpps. Hur länge kan ett singleplayer WoW med voiceovers överleva egentligen?

Det är ju trevligt att det finns folk kvar på din server, men skulle du verkligen ge samma tips till alla andra på low pop servers? För det kommer inte funka kan jag säga, folk skapar inte helt nya karaktärer på en annan server när det börjar bli tomt på deras. Och förmodligen kommer det bli lika tomt hos dig efter ytterligare ett par månader.

Jag kommer ge det någon månad till som sagt (typ fram till 1.2) men om det inte lossnat rejält för dem vid det laget är det över för mig iaf.

Ps; sen en sån sak som att t.ex 60 minute fleet passes bara kan köpas hos security key vendors (vilket jag fick reda på bara i dagarna) sticker jävligt mycket i mina ögon. Men det är ju en helt annan diskussion, och den kängan ska förmodligen EA ha..

Permalänk
Medlem

Jag älskar väldigt många av Biowares spel och jag spelar numera huvudsakligen MMOs. Alltså borde SWTOR varit något för mig, och jag älskade det första veckan eller så. Man kan analysera och argumentera fram och tillbaka hur mycket som helst men i slutänden är det den individuelle spelarens känslor som styr om denne stannar kvar eller inte. För mig saknade SWTOR... något... och jag kan inte riktigt sätta fingret på det.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem

Det med low-pop servers är ju ett problem, som sagt så har min server 250-300 pers på fleet i 3 olika instanser, kvällar och helger. Det är nästa för mycket.

Sen som du skrev så har din server knappt 20, å det håller ju inte.. De borde merga ihop dem eller erbjuda free transfer.

Permalänk
Medlem

Spelade till level 30 sen upptäckte jag att jag inte hade loggat in på en månad, då stängde jag ner mitt acc. En kompis frågade om jag ville börja köra wow igen med han, tänkte varför inte där händer faktiskt saker på en gång när man klickar på abilities, känns så mycket rappare. Sen om communityn och svårighetsgraden är så jäkla super, det är en annan femma.

Visa signatur

ASRock P67 Extreme 6 // Intel Core i7 2600K @4,4Ghz // 32GB DDR3 // ASUS GeForce GTX 1070 Dual 8GB