Permalänk
Entusiast
Skrivet av Inzanity:

Nu verkar det fungera stängde ner FF efter posten och öppnade nyss och nu ser allt ut att vara samma som på ditt screeshot

Najs! Äntligen Förstår inte varför det först bara fungerade i chrome men skit samma, nu fungerar båda ^^
Så ska jag bara uppdatera changeloggen

Permalänk
Medlem

neat neat använt mig av det här nu ett bra tag, mycket nöjd måste jag säga

Visa signatur

GPU: 1050ti| CPU: Ryzen 7 3700x | Mobo: MSI B450 Tomahawk MAX | RAM: G.Skill FlareX 16GB | CPU kylare: Corsair H100i | Lagring: 32 TB|

Permalänk
Medlem

Måste berömma dig, använt detta nu ett bra tag och vilken fröjd det är att surfa runt på Sweclockers på natten <3

Permalänk

Ger också tummen upp för detta, riktigt skönt för ögonen!

Det enda jag skulle önska var att färgen på texten på tabbarna högst upp på sidan var lite ljusare.

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 650D ][ Corsair AX850 ][ Intel Core i7 2600k ][ Noctua NH-U12P-SE2 ][ Asus P8Z68V-Pro ]
[
16Gb G-Skill RipJaws Gaming ][ Crucial M4 128gb SSD ][ Seagate Barracuda Green 2TB HDD ]
[
KFA2 Geforce GTX570 1280MB ][ Samsung S24A350 Monitor ][ Win7 SP1 Enterprise 64-bit ]

Permalänk
Entusiast
Skrivet av matte_swe:

Ger också tummen upp för detta, riktigt skönt för ögonen!

Det enda jag skulle önska var att färgen på texten på tabbarna högst upp på sidan var lite ljusare.

Feedback woho! ^^

Din önskan är min lag, när din webbläsare uppdaterar cachen så är där ljusare text på flikarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryden:

Kan bara tipsa om F.Lux: http://stereopsis.com/flux/ Faktiskt riktigt bra, ställer om skärmens vitbalans utefter dagen så att det inte blir så ansträngande på natten. Stänger man av den på kvällen så blir det riktigt blått och trist sken från skärmen!

Underbart, tack! Hur skönt som helst ju. Glodde på en film och drog in på sweclockers och blev råbländad, den här tråden har nog räddat mina ögon haha

Permalänk
Medlem

Vilket underbart natt-tema till swec! Mysigt!
Tusen tack!

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Fräscht

Permalänk
Medlem

Helt fantastiskt bra, stort tack!

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Medlem

Kört det här i över en månad nu och älskar det verkligen!
Enormt tack för att man kan hålla sig vaken lite till nu på natten

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk

Vi behöver detta som officiellt tema nuuu

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Entusiast

Orkar inte läsa igenom allt, sorry men finns det en Alpha nu eller och hur gör man för att få det svart?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Sisyfos:

Orkar inte läsa igenom allt, sorry men finns det en Alpha nu eller och hur gör man för att få det svart?

Förstaposten i princip består av installationsinstruktioner, där är till och med installationsvideor, har gjort det så enkelt som möjligt, lycka till!

Och självklart är du välkommen att fråga igen om inte mina instruktioner där räcker

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! riktigt skönt!

Permalänk
Medlem

Håller med ovan. Bra jobb!

Hehe, tyckte först att det var en onödig ljus toning du hade lagt på sidorna i bakgrunden. Sen insåg jag att det var backlight bleeding.

Visa signatur

Desktop|i5 3570k(@4,4GHz)|Asus P8Z77-V|AMD 6950|12GB RAM|Crucial BX500 480GB|Manjaro|
Laptop|Lenovo T440s|i7|8GB RAM|Debian Jessie|
Server|Fujitsu Primergy TX1310|G1820|8GB RAM|15TB|Unraid|
Ring, lånad mail

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte alls mörka teman är läsvänliga och mindre jobbiga för ögonen, tvärtom. Sidor med svart bakgrund brukar jag kopiera över till ett textdokumet med ljus bakgrund för att orka läsa innehållet. Dessutom ska man väl inte ha mörkt runtomkring sig när man sitter vid en bildskärm?

OK med ett valbart tema, men tycker inte det mörka ska vara standardvalet.

Permalänk
Medlem

Jag läste förut att du hade kontaktat sweclockers om att lägga till detta som ett valbart tema, svarade dom och vad sa dom?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk

Tack

Visa signatur

GigaByte EP35-DS3 - Intel Core 2 Quad Q6600@2.44GHz - 8GB Corsair Dominator DDR2 PC8500 - Crucial M4 128GB ,1TB Hdd- XFX Radeon HD 5870 - Antec Sonata III - Svart (500w), Thoshiba HDTV 37"

Permalänk
Entusiast
Skrivet av ronnylov:

Jag tycker inte alls mörka teman är läsvänliga och mindre jobbiga för ögonen, tvärtom. Sidor med svart bakgrund brukar jag kopiera över till ett textdokumet med ljus bakgrund för att orka läsa innehållet. Dessutom ska man väl inte ha mörkt runtomkring sig när man sitter vid en bildskärm?

OK med ett valbart tema, men tycker inte det mörka ska vara standardvalet.

Smaken är som baken. Och jag lade mycket vikt i min formulering på att det ska vara ett alternativ och inte en ersättare, just för att det är en smaksak. Omröstningen är ju bara en intresseanmälan egentligen för hur många som hade gillat ett mörkt tema. Den säger absolut inget om hur många som föredrar ett ljust. Det har swec koll på med så du behöver inte oroa dig ^^

Skrivet av Haptic:

Jag läste förut att du hade kontaktat sweclockers om att lägga till detta som ett valbart tema, svarade dom och vad sa dom?

Japp dom svarade och här är svaret: #11973768

Permalänk
Medlem

Fungerar jättebra. Mycket trevligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Wow, extremt snyggt. Synd bara att smileys har den där vita kanten runt dom, de borde vara bättre gjorda :/

Permalänk
Medlem

TACK TACK TACK!! <3

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Riktigt episkt tema för kvällarna.

Skulle varit ännu trevligare om det gått att dynamiskt ändra färgen från swecs standard vita mitt på dagen till mörkare på kvällen. Dvs, vitt mitt på dagen, grått mot kvällen och sen svart på natten.

Har dock inte en aning om hur mycket jobb det skulle vara att implementera .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

Riktigt episkt tema för kvällarna.

Skulle varit ännu trevligare om det gått att dynamiskt ändra färgen från swecs standard vita mitt på dagen till mörkare på kvällen. Dvs, vitt mitt på dagen, grått mot kvällen och sen svart på natten.

Har dock inte en aning om hur mycket jobb det skulle vara att implementera .

Ganska smart tanke, det går att göra via Javascript men frågan är hur lätt det är.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Xermalk:

Riktigt episkt tema för kvällarna.

Skulle varit ännu trevligare om det gått att dynamiskt ändra färgen från swecs standard vita mitt på dagen till mörkare på kvällen. Dvs, vitt mitt på dagen, grått mot kvällen och sen svart på natten.

Har dock inte en aning om hur mycket jobb det skulle vara att implementera .

Skrivet av FireFox:

Ganska smart tanke, det går att göra via Javascript men frågan är hur lätt det är.

Den tanken hade jag faktiskt från början men problemet är att man inte kan göra det bra utifrån. Måste nämligen skötas med javascript som laddar efter att sidan har laddat, viket innebär att det kommer vara orginaltema i typ 2 sec varje gång sidan laddar.
Med andra ord, sjukt opraktiskt och segt. Men om sweclockers själva hade integrerat det med t.ex PHP så hade det kunnat bli riktigt trevligt

Permalänk
Medlem

Just lagt in detta, grymt skönt för ögonen sent på kvällen/natten!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Fick det aldrig att funka, ivrig som jag är så hade jag glömt att ställa om URL till URL's on the domain.. Hehe Ska testa inatt och se vad jag känner för det för det är verkligen en omställning och det blir ju några timmar om dagen på SweC!

Permalänk
Medlem

skitsnyggt tema.. ser mycket modernare ut

Permalänk
Medlem

Man kanske skulle ha fler teman och att man skjälv skulle kunna ställa in på sin profil när de skulle bytas. tid på dygnet helg sommar mm

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk

Jag står i skuld till dig för evigt för att ha räddat mina ögon från den vita ondskan