Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Och:
Lite nya filmer. 98 kr eller något sådant på Mediamarkt.
http://i.imgur.com/ok89D.jpg

Mega Piraya var helt sjuk. Har aldrig skrattat så mycket åt en film tror jag.

Gillar du den gissar jag att även Sharktopus skulle upsskattas.

Permalänk
Medlem

Ny grill:

sen 10 säckar kol , 5 säckar planteringsjord, gräsfrön och lite växter

EDIT:
Glömde överdraget till grillen med:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av THEBADGUY:

HAHA jo!
Och vet inte om du kommer ihåg det med batteriet?

EDIT: Måste bara lägga in den scenen....
http://www.youtube.com/watch?v=VLBb--QAbLQ

Haha förfan Måste rigga upp en filmkväll med polarna, endast filmer från The Asylum

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Var och köpte en husvagn igår. Min första och förhoppningsvis inte den sista. En Hobby 610 UL Excelsior. Nu känns det som att man tar tag i campingdrömmen på allvar efter många om och men. Var faktiskt en mer speciell känsla än när man köpt bil. Skall ta lite bilder och posta här senare.

Update:

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzzEX FX:

Var och köpte en husvagn igår. Min första och förhoppningsvis inte den sista. En Hobby 610 UL Excelsior. Nu känns det som att man tar tag i campingdrömmen på allvar efter många om och men. Var faktiskt en mer speciell känsla än när man köpt bil. Skall ta lite bilder och posta här senare.

Nice! Vad gick den på?
Har länge dagdrömt om en egen husvagn man kan köra till en fin liten sjö eller liknande, så härligt.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaomi:

Nice! Vad gick den på?
Har länge dagdrömt om en egen husvagn man kan köra till en fin liten sjö eller liknande, så härligt.

Finns inget skönare än att köra till skogs vid en sjö, eller stanna till vid kusten och ta ett par nätter eller göra en helg. Fiske, grill och bara få ta det lugnt. Mer optimal återhämtning finns inte efter arbetet. Frihetskänslan, dessutom på ett värdigt sätt. Idag blir det en premiärtur.
Husvagnen gick på 150 laxar men tycker att det är värt varenda liten krona, ville inte köpa en ny förstavagn utan prova på begagnat först.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Vissa vill vara på land, andra vill vara på vattnet..

För mig är den ultimata avkopplingen ute på sjön, fiska på eftermiddag/kväll och sedan lägga till vid någon ö, för att grilla och sova över.
Gluppandet mot skrovet och gungandes i takt till vågorna somna.. det är grejer.

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Sväng och sväng. Ska vi vara petiga och gå efter ditt nick får du ju knappast ta den svängomen själv. Men de var väll trevligt.

Själv anser jag valborg vara enormt överskattat så blir lugna puckar.

ja det kanske inte var systemet, det var snarare alko i torneå för man får köpa om man är 18 år där.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av zebrra3:

Gillar du den gissar jag att även Sharktopus skulle upsskattas.

http://3.bp.blogspot.com/-oP5m3sSZQPA/TrhBdL8WLXI/AAAAAAAALwY...

Made me rofl.
Svårt att tro att det är en riktig film xD

Permalänk

3654kr mantackar.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Vart en grymt snygg steelbook.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av DaBone:

Vissa vill vara på land, andra vill vara på vattnet..

För mig är den ultimata avkopplingen ute på sjön, fiska på eftermiddag/kväll och sedan lägga till vid någon ö, för att grilla och sova över.
Gluppandet mot skrovet och gungandes i takt till vågorna somna.. det är grejer.

Tamefan ett av de bästa som finns!

Permalänk
Medlem

Några spel till samlingen; Rise of the Robots, Stunt Race FX, Tiny Toon Adventures: Buster Busts Loose samt F-Zero.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Oh snap!

Drick inget innan ni kollat prislistan...
475kr för lite bubbel var fett ovärt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av SteFFoo:

Oh snap!

Drick inget innan ni kollat prislistan...
475kr för lite bubbel var fett ovärt.

http://db.tt/k3CxpMIR

Skickades från m.sweclockers.com

Det viktiga när det kommer till så dyra drycker, är ju att alla såg vad du hade råd att dricka

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Det viktiga när det kommer till så dyra drycker, är ju att alla såg vad du hade råd att dricka

Råd och råd...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Vissa vill vara på land, andra vill vara på vattnet..

För mig är den ultimata avkopplingen ute på sjön, fiska på eftermiddag/kväll och sedan lägga till vid någon ö, för att grilla och sova över.
Gluppandet mot skrovet och gungandes i takt till vågorna somna.. det är grejer.

Precis, håller med dig fullt ut, till den lilla delen att jag får kalla kårar av att sova i båt Skönt att det går med stormsteg mot sommaren. Ligger ute på premiärturen här och nu. Snacka härligt vid havet i en brassestol.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Skrivet av Rillee:

Får man fråga var du fick tag på denna?

Steelbook <3

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt senaste inköp! (om man bortser från småsaker som glass, mat och öl

Filco Majestouch 2 Tenkeyless Bruna Switchar

Är riktigt nöjd! Är en dröm att skriva på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Killerolav:

Får man fråga var du fick tag på denna?

Steelbook <3

Hittade min på ebay, inte direkt billiga men man får vad man betalar för, då denna var så sjukt snygg så kunde jag inte låta bli.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

vad fick du ge för grillen?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Vad var det för bil det gjordes på?

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devour:

Vad var det för bil det gjordes på?

Undra jag med, väldigt billigt
Ska nog prova att göra det själv i sommar...

Permalänk
Skrivet av devour:

Vad var det för bil det gjordes på?

Seat Toledo Mk1 1.6l
Bara en kam, vattenpumpen går på fläktremmen så det blev billigt. Hade försökt själv om det inte varit så jääävla trångt under huven och jag ägt en lift

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Dagens inköp, i kartongen ligger ett par cykelskor. Ska bli intressant att cykla med fastlåsta skor, kört med vanliga trampor tidigare.

iphonebild, så kvalitén är därefter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Här kommer mitt senaste inköp! (om man bortser från småsaker som glass, mat och öl

Filco Majestouch 2 Tenkeyless Bruna Switchar

http://img706.imageshack.us/img706/6245/filco.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/3662/filco2.jpg

Är riktigt nöjd! Är en dröm att skriva på

Så jävla fint, ångrar att jag inte köpte tenkeyless...

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoBb3:

Så jävla fint, ångrar att jag inte köpte tenkeyless...

Klarar mig faktiskt förvånadsvärt bra utan numpad, trodde inte jag skulle kunna men detta känns helt klart bättre!

Vad har du för switchar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nikkop:

Klarar mig faktiskt förvånadsvärt bra utan numpad, trodde inte jag skulle kunna men detta känns helt klart bättre!

Vad har du för switchar?

Har bruna jag också, bästa brytarna jag ute på marknade av cherry imo.

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

Sitter och sniffar på Ivy-förpackningen i väntan på resten av prylarna som borde dyka upp imorgon

(Överpimpad instagram-bild)

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

99 spänn på webhallen

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik