Köpråd: Mp3 spelare med bra snäckor 150-500kr

Permalänk
Avstängd

Köpråd: Mp3 spelare med bra snäckor 150-500kr

Letar efter en mp3 spelare att ha när jag tränar, behöver inte vara nå gimmicks och massa jox, kan gärna vara utan skärm om de gör den billigare.

De jag vill ha är

bra batteri tid 6 timmar +

Bra ljudkvalitet med fin bas, behöver inte kunna spela högt. (är inte döv som många är)

Lurarna, gärna lite isolerade och sitter på plats om man rör sig runt (springer)

Någon som har något att rekommendera? har tittat runt och kan inte direkt hitta något som skulle vara passande.

Permalänk

ska du ha lurar och spelare för 500 får du nog kolla efter begagnat.

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Håller helt klart med om Sansa Clip+, galet bra för pengarna! Den är känd bland hifi-nördar runt om i världen för att ha galet bra ljud i förhållande till pris och spelar dessutom FLAC! Den billigaste modellen brukade ligga på runt 500:- och redan då ansågs den vara sjukt prisvärd i förhållande till ljudkvalitén ^^

Personligen skulle jag dock ha satsat på dessa lurar, "bara-för-att"
http://cdon.se/hemelektronik/sennheiser_cx300-ii_precision_si...
(finns även vita för 290:-)

/ ChriG

Permalänk
Permalänk
Medlem

Håller med om sansa clip, Hög bag/buck ratio. Men tycker att du ska satsa på ett par Meelectronics M6 In-ears, som man har over ear för att sitta på plats.