Permalänk
Medlem

nån som har en nyckel?

Visa signatur

[B]Cooler Master HAF 912 Plus ● I5 Quad 2500k @ 4,8GHz ● Antec Kühler H2O 920 ● Asus P8Z68-V Pro ● Asus gtx 560 ti OC SLI ● 500GB Western Digital Caviar blue ● Seagate Barracuda 3TB ● Corsair 8GB CL9 1600Mhz XMS3 ● Fractal Design Newton R2 modular 800W [U]

Permalänk
Skrivet av Prynne:

nån som har en nyckel?

Nä men hade turen att komma med som "Tech tester" eller något sådant så jag spelar iaf ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Nä men hade turen att komma med som "Tech tester" eller något sådant så jag spelar iaf ^^

Hur är det? Har fått en nyckel via twitter men kan inte ladda ner spelet

Permalänk
Skrivet av klantbo:

Fast jag spelade i Tech betan, men det kanske är två skilda saker?

Fick också invite till tech betan, kan fortfarande spela. Så ska det vara för alla som hade tillgång till tech vad jag läst på twitter.

Skrivet av Wully:

Hur är det? Har fått en nyckel via twitter men kan inte ladda ner spelet

De som fått nycklar via twitter måste vänta 1-2 veckor innan de aktiveras. Också läst på deras twitter så det borde stämma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flygaresset:

Fick också invite till tech betan, kan fortfarande spela. Så ska det vara för alla som hade tillgång till tech vad jag läst på twitter.

Skumt att jag inte kan lira då :/

Är det nå speciella tider?

Permalänk
Skrivet av klantbo:

Skumt att jag inte kan lira då :/

Är det nå speciella tider?

Eftermiddag/kvällar/nätter

Permalänk
Medlem
Skrivet av flygaresset:

Fick också invite till tech betan, kan fortfarande spela. Så ska det vara för alla som hade tillgång till tech vad jag läst på twitter.

De som fått nycklar via twitter måste vänta 1-2 veckor innan de aktiveras. Också läst på deras twitter så det borde stämma.

har haft min i tre-fyra veckor minst

Permalänk
Skrivet av Wully:

har haft min i tre-fyra veckor minst

Ja, jag och en vän fick våra invites 20de förra månaden. Men vi hade båda missat dem ^^ det var inte fören jag skulle kontrollera att jag skrivit upp mig för betan som jag såg mailet.

Så det var ganska gött att inse att man hade invite dagen innan betan började istället för en månad före ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrisragnar:

Ja, jag och en vän fick våra invites 20de förra månaden. Men vi hade båda missat dem ^^ det var inte fören jag skulle kontrollera att jag skrivit upp mig för betan som jag såg mailet.

Så det var ganska gött att inse att man hade invite dagen innan betan började istället för en månad före ^^

har inte fått ngt email förutom det som säger att jag har signat up

Permalänk
Medlem

Kom en ny trailer igår:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Finns det folk som är sugna på att lira ihop kan ni skicka ett PM till mig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Signade upp för 2 månader sedan men inte sett någon invite än. Skickar de ut dem allt eftersom eller inte?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Signade upp för 2 månader sedan men inte sett någon invite än. Skickar de ut dem allt eftersom eller inte?

De skickar väl ut allt eftersom och de lär gå i nån ordning.
Finns det nån PS veteran som inte fått inbjudan till betan än?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Har spelat de nån timme nu men hittar ingen bra grafik setting, tycker de laggar lite hela tiden.
Tips på några tweaks eller liknade?

Kör med
Intel 2700k
7970 CF
32gb ram
2560x1600

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrole:

Har spelat de nån timme nu men hittar ingen bra grafik setting, tycker de laggar lite hela tiden.
Tips på några tweaks eller liknade?

Kör med
Intel 2700k
7970 CF
32gb ram
2560x1600

Med tanke på NDA så är det inte jättebra att prata om man är med i betan eller ej och så vidare.

Det kan ju vara så att AMD-kort inte fungerar superbra med betan. En annan vild spekulation är att det finns någon minnesläcka eller vad det u kan vara som sänker din fps allteftersom du spelar. Sen kan det ju vara något med HT med.

Detta är såklart spekulationer från min sida. Det finns eventuellt något sätt att kolla din fps i spelet. alt+f eller vad de nu kan tänkas ha använt för knappkombination för det

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Några andra Sweclockare som är med? Har själv fått en nyckel tycker det är det bästa sen skivat bröd!
Skulle vara kul om vi kunde spela lite tillsammans en dag.

Kontakta mig på det officiella forumet, samma användarnamn där som här om ni vill spela.

Skrivet av Wrole:

Har spelat de nån timme nu men hittar ingen bra grafik setting, tycker de laggar lite hela tiden.
Tips på några tweaks eller liknade?

Kör med
Intel 2700k
7970 CF
32gb ram
2560x1600

Senaste builden ska tydligen dragit ner prestandan rejält. Bäst du tar upp frågan i de officiella forumet du fick i ditt invite mail!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

De skickar väl ut allt eftersom och de lär gå i nån ordning.
Finns det nån PS veteran som inte fått inbjudan till betan än?

Japp, det finns det :P.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem

Lite mysiga screens från betan

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Skönt att NDA'n är lyft nu så man faktiskt kan börja prata om spelet.

Tycker det är väldigt kul, men det är lite ensamt, känner inte en enda kotte som har kommit in i betan.
Så har bara spelat korta omgångar ett par dagar.

Spelar själv Vanu, för närvarande, ska prova Terran Republic också. NC var inget för mig. Dessutom har serverna varit överpopulerade av NC de dagarna då jag spelade(inte tagit upp det sen i torsdags).
Har favoriserat och spenderat mest i Combat Medic classen.

Vi får ta och organisera en Swec grupp om det inte redan finns en och jag bara missat den peta på mig. xD

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Är själv med i betan,
Någon som kan förklara var man hittar flygplan?=P
hitills inte hittat ett enda som är tomt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon180324:

Är själv med i betan,
Någon som kan förklara var man hittar flygplan?=P
hitills inte hittat ett enda som är tomt.

Du måste köpa det i en av terminalerna har du inte tillräckligt med resurser så måste du spela lite först, välj instant action så fall. Samla lite stålar.

Visa signatur
Permalänk

Är det sant att man kan få beta nyckel om man frågar snällt på deras twitter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retrospective:

Är det sant att man kan få beta nyckel om man frågar snällt på deras twitter?

Ja, då och då har dom en fråga man ska svara på, det var så jag fick min nyckel. Ibland har dom bara "Svara på detta inom X minuter använd tagen #PS2, de första hundra får en nyckel". (Så här fick jag min: https://twitter.com/Arazand/status/219546067417579520)

Bara att prova.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Arazand:

Ja, då och då har dom en fråga man ska svara på, det var så jag fick min nyckel. Ibland har dom bara "Svara på detta inom X minuter använd tagen #PS2, de första hundra får en nyckel". (Så här fick jag min: https://twitter.com/Arazand/status/219546067417579520)

Bara att prova.

Ok tackar! Får följa deras twitter isf.

Permalänk
Medlem

Så här ser min launchpad ut http://image.bayimg.com/eabcaaaeo.jpg kan inte starta spelet. Vad göra ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrole:

Så här ser min launchpad ut http://image.bayimg.com/eabcaaaeo.jpg kan inte starta spelet. Vad göra ?

Kan inte se bilden men rekommenderar att du tar det i det officiella forummet. Sök andra trådar hittar du garanterat svar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ge oss betanycklar så vi kan få leka! Orkar inte vänta mer

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tack för tipset om att be om Beta nyckel. Frågade snällt på twitter om man kunde få en och nu såg jag att jag fått en.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av flyawaynille:

Tack för tipset om att be om Beta nyckel. Frågade snällt på twitter om man kunde få en och nu såg jag att jag fått en.

Åh fasen. Jag skrev några gånger igår men fick inte ens något underfundigt svar som många andra fått. Det handlar om tur helt enkelt. :/

Börjar känna mig rätt sugen på att få testa detta nu.

Permalänk
Medlem

Har beta key och allting men har problem när jag kör.

Visa signatur

Prisa Solen.