SweClockers [SweC] - GW2 Guild

Permalänk
Avstängd

lite för överbelastat för att regga sig, prövar senare

Permalänk
Medlem

Depox

Tackar

Permalänk
Skrivet av Trackmaster:

Inget händer när jag trycker på join på inviten. Ganska störande, någon med samma problem?

har du kört klart tutorialen i början?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Inget händer när jag trycker på join på inviten. Ganska störande, någon med samma problem?

Japp händer ibland

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Har reggat mig på sidan för några dagar sen, kom precis igång!
Invite tack
Nick : Labba

Permalänk

Skicka en invite till Anzani

Måste dock tyvärr plugga så om man måste vara online är det inte lönt för loggar inte in förrän ikv

Visa signatur

Intel 7700K 4,2 GHz | ASUS ROG Stric GTX 1080 | 16 GB DDR4 | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | Samsung 850 EVO

Permalänk
Avstängd

helt omöjligt att regga ett account får bara:
502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
några ideer?
edit såg att servrern är nere

Permalänk
Medlem

nickar Smurre så kan ta en inv när servrarna kmr upp igen

Permalänk
Skrivet av Dannepanne:

helt omöjligt att regga ett account får bara:
502 - Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.
There is a problem with the page you are looking for, and it cannot be displayed. When the Web server (while acting as a gateway or proxy) contacted the upstream content server, it received an invalid response from the content server.
några ideer?

Servrarna är nere just nu, det enda vi kan göra är att vänta.

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite jag också! Eowii är namnet!

Permalänk
Medlem

inv

Riyannah Icefire

tack (ps. EpicBlob, antar att du är busy med nåt för du hänger bara i lobbyn i Mumble )

Visa signatur

Spel: Intel i5 9600K@4,8GHz | Hydro H100i Pro | 32GB Vengeance RGB Pro 3000MHz | Z390 Gaming X | HX750 | GTX1060 6GB | MSI Optix G273QF | Corsair Obsidian 500D RGB | EVO 970 Pro 500GB + EVO 980 1TB
Barnens: Intel i7 920 | 16GB Corsair | GA-X58A-UD7 | HX520 | GTX460 SLI | P182 | EVO 840 256GB

Permalänk
Medlem

invita Kehdan och Chaoscake om det går sig an

Permalänk

Jag kan för tillfället inte se guilden i guild fliken av någon anledning, jag har testat att logga in/ut etc men ingenting fungerar. Ni kan testa att whispra Zabelle eller Kalium om de är online, annars får vi helt enkelt vänta tills det fungerar för mig igen :/

Vi är för övrigt uppe i 70 registrerade personer nu vilket överträffade mina förväntningar en hel del, kul att så många går med!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Skicka gärna invite till: Nellyh !!

Visa signatur

Corsair Carbide Air 540 Cube - Asus X99 Deluxe - Intel i7 5820K @ 4,3 GHz - Corsair Hydro H110 - Corsair 16GB DDR4 2666MHz CL16 Dominator - 2 x EVGA GeForce GTX 980 4GB SC ACX 2.0 SLI - EVGA Supernova G2 850W - Samsung SSD PRO 850-Series 512GB - 2TB WD Black 7200rpm 64MB - Monitor: ASUS 27" SWIFT PG278Q

Permalänk
Medlem

Hejsan, skulle gärna ta en invite om det fortfarande finns plats. Nickar The Big Bolm.

Permalänk
Medlem

skicka iväg en invite till till mig! nick: Heast

Permalänk
Medlem

Blir glad för en invite, nick: "Picorna"

Permalänk
Medlem

Gärna inv till guilden : Dagisfroken

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

I7 2600K @4450 16gb @1666 ,Gainward Good 2* Gtx 580 Sli , Corsair AX850w , Nzxt H2, Benq XL2410T

Permalänk
Medlem

Invite tack, nick "Tacomix"

Permalänk
Medlem

Hade varit najs med en invite, om det finns möjlighet. Nick: Bellaboll

Visa signatur

i9 9900k / EVGA RTX 3080
Lian Li O11 Dynamic / EKWB Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Vi är för övrigt uppe i 70 registrerade personer nu vilket överträffade mina förväntningar en hel del, kul att så många går med!

Jag tror det finns rätt så många som uppskattar en casual guild. Man vill ju egentligen bara ha nån ingame som man kan fråga om dom kan hjälpa med dittan eller dattan, göra questen, gruppa i wvw, etc etc.

Permalänk
Medlem

Kan ta en invite. Nick: Evoma

Visa signatur

PSN: Micke

Permalänk

Kan någon vara snäll och kolla vilka som har officer rank i guilden? Jag har skrivit upp er som vill ha invite (kan inte invita nu då guilden är buggad för alla leaders, den går inte att se över huvud taget). Förmodligen löst i morgon då det är fler än jag som har samma problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EpicBlobfish:

Kan någon vara snäll och kolla vilka som har officer rank i guilden? Jag har skrivit upp er som vill ha invite (kan inte invita nu då guilden är buggad för alla leaders, den går inte att se över huvud taget). Förmodligen löst i morgon då det är fler än jag som har samma problem.

Bara jag som är officer än så länge. Men tror jag skickat invite till alla som frågat.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Avstängd

tar gärna en invite när det löst sig: Needforspeed

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite. Karaktär: Hugor Low

Permalänk

Har inte bestämt mig ännu om jag ska köpa GW2 men reggade mig på Swec guildets hemsida men tyvärr vill min aktiveringslänk inte poppa upp:/ men men hinner nog fixa det när jag väl är hemma;)

Permalänk
Medlem

Nilay här!

Far Shiverpeaks! Stämmer?

Permalänk
Medlem

Är målet någon slags raiding? Eller bara, som här, en nice community?

Visa signatur

Richard aka inkui