Permalänk
Medlem

Guild Wars 2 nyss beställt efter en snabb månadskalkyl Så det väntar jag på, lär dock få vänta ett tag till

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

baah..min psp vita fanns ej på postorder, så den måste beställas från leverantören vilket tar 1½ vecka enligt den jag skrev och frågade, drygt=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Spektrum DX6i Radio

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem

oooyeaaah!

Edit: Hur mycket kosta den??

Permalänk

äntligen är min psp vita på g:)
fifa soccer, metal gear solid collection HD och det där abdysse(stavning) spelet köpte jag med, ska bli så sköjj:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Lade nyss en beställning på en Philips QT4022 skäggtrimmer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde en 50" LG plasma 3d tv förut idag för 5000:- NOK. Tyckte det var rimligt, särskilt när den kostar 8000 på andra ställen

Visa signatur

CPU: Intel 2600K@ 4.5ghz, ASUS P8P67 Deluxe, 8 gb Corsair Vengeance 1600mhz, AMD 7970 3gb, Asus Full hd LED, 2 x OCZ Vertex2 60gb raid-0, 4TB HDD. Logitech G500, W7 Enterprise

Permalänk
Medlem

8gb ramminne, dust-off och en 120mm fläkt väntas anlända imorgon

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis ska en uppsättning coilovers till bilen vara på g samt en dragöggla. Hoppas att ha fått det och monterat det tills den 22 sep då barkaby träffen är bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Väntar på en Nexus 7 från bazula.se kommer förhoppningsvis någon gång under nästa vecka, det kommer att bli min första surfplatta så det ska bli intressant att se hur man kommer att använda den.

Visa signatur

Intel i7 930, Asus P6T Deluxe V2, Corsair Vengance 6GB DDR3, Asus GeForce GTX 560 Ti 448, Corsair TX 750W, Samsung 830 256 GB, Samsung Syncmaster P2350, Logitech G35, Logitech G9, Logitech Z-5500, Playstation 3 Slim

Permalänk

Väntar på ett paket som kommer om en och en halv månad - XCOM: Enemy Unknown. Dum som man är så beställde man special edition med, men det får det vara värt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Väntar på en Blue Mics Snowflake mikrofon från Tyskland. Borde ha 5-9 dagar kvar att vänta eller så. Har för tillfället en mikrofon som jag måste stänga av och slå på med jämna mellanrum för att undvika ett konstant yl på skype.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Impulsköpte ett Nes och ett Snes från tradera (Samma annons). Betalat och klart. Bara att vänta på säljaren nu. Lagom jobbig väntan. Nu börjar jakten på de bra spelen!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Sitter nu och väntar på att mitt mekaniska tangentbord med handledsstöd ska anlända från Storbritannien, ett Filco Majestouch 2 Ninja Tenkeyless med bruna brytare.

Sedan så väntar jag även på en FLIRC som är en IR mottagare som ska vara lättare att anända under Linux för XBMC då man slipper lirka med LIRC och så är den förhoppningsvis även mer responsiv än den jag har nu som inte alltid vill svara.

Till sist så blev det två nya fläktar från Noiseblocker då jag har tröttnat lite på ljudnivån som mina nuvarande har.

Permalänk
Hjälpsam

Kikade länge på 6an och 8an, men beslutade tillslut att gå en annan väg

Själv har jag dessa som väntar på att jag skall hämta ut dem efter jobbet i dag.

I kort en Turnigy 9x med FrSky telemetry sändare/mottagare och display, LCD-ljuspanel till sänadaren och en USBasp AVR programmerings enhet för att byta mjukvaran till öppen sås. Allt som allt ca 130$ + frakt för 8kanals sändare och mottagare med telemetri som är fullständigt programmerbar efter eget behag. Men det behövs lite pill och lödning för att få till det. Och det är i sann Swecanda med modds och öppen-sås äventyr

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Dell U2713HM

Underworld 1-4 BD

Permalänk
Avstängd

Kommer på måndag

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk

Inhandlades för 318:- på Spelbutiken! Hoppas det kommer idag så helgen är räddad!

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk

Corsair H70 + 2 Corsair SP120 fläktar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Blev en Samsung 830 256GB idag , kommer att ha den som speldisk medan Windows och andra program får vara på min 120GB Intel. Bara 1TB disken kvar nu då som är mekanisk, men den är så tyst och endast till för mediafiler så den får vara kvar ett tag till.

Väntar även på Armored Kill DLC'et till Battlefield 3 som kommer imorgon! Även om det inte kommer i paketform då jag är premiummedlem på Battlelog, men det kan få vara med här i tråden ändå.

Skrivet av Kebabhyvlarn:

Haha diggar verkligen din signatur, klockren.

Permalänk
Skrivet av Fredmannen:

http://www.sweclockers.com/image/red/2012/04/04/IMG_9074.jpg?...

Blev en Samsung 830 256GB idag , kommer att ha den som speldisk medan Windows och andra program får vara på min 120GB Intel. Bara 1TB disken kvar nu då som är mekanisk, men den är så tyst och endast till för mediafiler så den får vara kvar ett tag till.

Väntar även på Armored Kill DLC'et till Battlefield 3 som kommer imorgon! Även om det inte kommer i paketform då jag är premiummedlem på Battlelog, men det kan få vara med här i tråden ändå.

Haha diggar verkligen din signatur, klockren.

Hehe, mjo man stör sig lite smått på de som säger "data" istället för "dator"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Achieva Shimian QH-270...

Fedex lovade 18.00 idag, men nej

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

SGS3, borde väl komma på Torsdag/Fredag

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har nyss beställt ett XFX HD 7850 Ghost från wesellcd.dk.

Hoppas verkligen de är bra.

Jag fick inget kolli när jag beställde varan så jag kan bara hoppas på att den kommer fram :s

Skulle ta 5-7 dagar... längtar!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Köpte en klocka, som personen (jag känner honom) skickade i fredags med ett grönt 1a klass-brev som inte kommit ännu. tror ni den är helt borta? läst att det bara ska ta en till två dagar...

Permalänk
Skrivet av Fors_89:

Köpte en klocka, som personen (jag känner honom) skickade i fredags med ett grönt 1a klass-brev som inte kommit ännu. tror ni den är helt borta? läst att det bara ska ta en till två dagar...

om den nu inte har fastnat i ånge...

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkwingduck:

om den nu inte har fastnat i ånge...

Är det något som händer ofta? Detta är en guldklocka från 60-talet...
Han som skickade klockan bad om hjälp hos postombudet och dom rekommenderade 1:a klass brev. känns dock jätte fail nu:(

Permalänk
Medlem

köpte mig precis lite saker, kommer väll i början av nästa vecka... längtar

och även en ny skärm

Och ska nog köpa mig en amd 965 också

Bara jag som tycker tiden går sakta när man väntar?
Den som har beställt något gott... väntar alltid lite för länge

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk

Jag väntar på två EVGA GeForce GTX 680 Hydro Copper som uppgradering till min dator

Permalänk
Skrivet av Fors_89:

Är det något som händer ofta? Detta är en guldklocka från 60-talet...
Han som skickade klockan bad om hjälp hos postombudet och dom rekommenderade 1:a klass brev. känns dock jätte fail nu:(

Finns en hel tråd om detta:

http://www.sweclockers.com/forum/93-hobby-fritid-och-livsstil...

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |