Experts utförsäljning kritiseras av kunderna

Permalänk
Medlem
Skrivet av koksvinne:

Undra hur många av Experts anställda som var smarta att lämna det sjunkande skeppet i tid... Får hoppas att det kommer någon intressantare aktör in än Expert i framtiden.

här i sölvesborg en butik slutade samarbeta med de förra året och gick i audio video så det var nog ett tag det var ngt fel och många hade väl sökt ngt annat

men jag tror inte att fler aktörer ska dyka upp, de stora kedjor som tävlar, dumpar sina priser så mycket med inräknat förlöst för att bli av med konkurrens och bli ledande på marknaden, vi får se det ett tag till för norden är en av de största it-prylar butik så vi får bara vänta tills de flesta ska få känna förluster och sen kommer lite dyrare tid, förhoppningsvis med bättre support och kundservice

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivlo:

Förstår inte hur det kan vara så många som köar.. Har inte någon av dem ett jobb att gå till?

Alla har inte samma arbetstider kanske?

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av devhdc:

Hörde att det hade vart blodvite i nån butik över denna rea tydligen, någon som hört något mer om hur och var det skedde?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/minekonomi/shopping/article...

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk

Jag blir lite förvånad att folk tror att Expert skulle ge bort varorna på något sätt. De hoppades kanske på den svenska givmildheten, att man skulle handla där pga. att företaget gått i konkurs.

Visa signatur

"Humanis Veritas"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Läkarn:

Men köp din telefon på cdon då, pucko.
Det är ingen som tvingar dig att gå dit. Expert har alltid varit dyrare så det är la klart att deras rabbater in blir så MINDEBLOWING som folk trodde.

Jag kom ifrån Expert i skövde med en blueray spelare, hdmi kabel och en as nice musmatta för 800kr, klagar inte.
Folk som blev lack på att inte hela utbudet fanns där när det kom in. Jag kom till expert 10 när de öppna och kom in i butiken två timmar senare, under hela den tiden strömma det ut folk med både en och två tv-apparater var. Klart som fan att dem tar slut.

Du menar när en Blurayspelare + HDMI-kabel + musmatta skulle ha gått på ~700kr till ordinarie pris i en annan butik då eller?

Visa signatur

Raid is not backup

Permalänk

Det finns en anledning varför dom gick i KK. Kan man inte hålla jämna priser med internetbutiker och framför allt under rean så finns det bara en väg att gå. rena skämtet att priserna ligger över cdon. samma sak när OnOff gick omkull. Fanns inget kvar i hyllorna och det var ändå dyrare än i motsvarande butiker. Lumia 800 får man för 2200:-, då ska den kosta typ 2000 under rean. Att man ens orkar gå dit. Synd för alla anställda men kaptenen på skeppet måste ha stannat kvar på någon ö eller något. Skulle vara kul att veta hur mycket expert lägger på, från en säker källa så lägger media markt på mellan 3-5% på tv apparater. Hoppas nu inte övriga butiker i Uppsala ökar priserna nu när en konkurrent är borta, eller konkurrent kan man inte kalla det men...

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Blesk:

Service i butik, personlig service såsom köpråd och att en säljare ska stå och babbla om vad en produkt har för egenskaper är ett dödsdömt och helt onödigt koncept. De få kunder som kräver detta betalar i längden inte vad de anställda säljarna kostar. Oavsett om det vore rena yrkesexperter inom sina områden vi talar om, foto/tv/data etc.

Ingen kräver en kunnig säljare idag. Kunden kollar nätet, recensioner, gör egna produktjämförelser och jämför teknisk prestanda på egen hand.

Frågar du mig så tror jag att en elektronik butik idag är som mest framgångsrik om de har en lättöverskådlig utställningslokal där alla fakta om de dyra och avgörande produkterna presenteras, tv/datorer/kameror/vitvaror. Sen så har de en kassa och bakom den ett lager + 2 eller 3 anställda som jobbar i kassa och att hämta från lagret.

Service tillhör tiden långt innan 2012.

En personlig reflektion.

Intressant nog har du fel eftersom internet inte kan erbjuda all service man kan tänka sig behöva. Framförallt är det en enkel försäkring när saker krånglar. Bara en sådan sak som att kunna gå till en butik och lämna över en trasig vara direkt och få hjälp med en gång är värt mycket för många. Speciellt de som behöver prylarna i jobbet. De har inte tid att googla runt på internet en hel dag och ändå vara tvungen att köpa en kartong, traska till ICA för att posta det och kanske få tillbaks grejerna nästa vecka. Det handlar alltså inte bara om enkla köpråd utan om lite mer avancerade diskussioner. Internet i all ära men hälften av alla råd här är värdelösa. Senast idag såg jag någon som ville ha en ny större hårddisk till sin laptop. Genast började folk säga till honom att köpa SSD istället. Det är ju Expertnivå av service. Så jo, personlig service behövs men inte av alla i alla lägen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivlo:

Förstår inte hur det kan vara så många som köar.. Har inte någon av dem ett jobb att gå till?

Har så bra betalt att en dag utan lön inte är någon katastrof
(nä, jag pallrade mig inte till rean, men ledig tog jag)

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa alla kommentarer, men jag blir glad när jag läser att folk tyckte det var dyrt.

Expert har kursat, nu är det konkursförvaltarens uppgift att få in så mycket stålar som möjligt för att betala fordringsägarna. Då är det inte läge att idka välgörenhet och skänka bort prylarna.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Kompisen betalade 1000kr för ett Sms Audio Headset som egentligen kostade 2400. Så det var inte (dyrt) på alla saker.

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Intressant nog har du fel eftersom internet inte kan erbjuda all service man kan tänka sig behöva. Framförallt är det en enkel försäkring när saker krånglar. Bara en sådan sak som att kunna gå till en butik och lämna över en trasig vara direkt och få hjälp med en gång är värt mycket för många. Speciellt de som behöver prylarna i jobbet. De har inte tid att googla runt på internet en hel dag och ändå vara tvungen att köpa en kartong, traska till ICA för att posta det och kanske få tillbaks grejerna nästa vecka. Det handlar alltså inte bara om enkla köpråd utan om lite mer avancerade diskussioner. Internet i all ära men hälften av alla råd här är värdelösa. Senast idag såg jag någon som ville ha en ny större hårddisk till sin laptop. Genast började folk säga till honom att köpa SSD istället. Det är ju Expertnivå av service. Så jo, personlig service behövs men inte av alla i alla lägen.

Jo men jag menade inte att man ska stänga butiker. Jag menade bara personlig service inte har något högt värde idag. I mitt exempel, så skulle kunden kunna gå in i butiken med sin produkt och reklamera eller göra vad han vill. Lämna in en trasig vara och få hjälp med ett byte kan man ju få ändå, plus trevligt bemötande av en människa. Men hur kunniga personalen är om grafikkorten i de bärbara datorer de säljer eller närgränsen på ett visst kameraobjektiv behöver de inte ha kunskap om. Kommer däremot kunden med en produkt att reklamera så klarar de av att kontakta tillverkaren precis som vilken butiksanställd som helst.

Vilken typ av service är det som du anser är värdefull?

I min värld, så räcker det att ha en butik, med ett fåtal människor som tar betalt, lämnar ut varor, och tar emot reklamationsärenden. Om de som jobbar där sen inte vet vad skillnaden mellan en Acer Laptop för 6999:- och en Asus Laptop 7450:- är, det spelar ingen roll. Det var det jag menade.
Att personalen på golvet inte behöver vara experter på vad dom säljer. Man får ju förutsätta att det naturilgt absorberar kunskap allteftersom de jobbar där så att Arne 76 som bara vill se Aktuellt kl 18 innan han går till sängs inte knallar därifrån med en 55" LED 200hz LG TV för 27.000kr.
Men å andra sidan så räcker det nog bara med att anställa människor med sunt förnuft och en smula teknikinteresse.

Är du med på min tanke?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Nu är det bara Siba kvar efter Onoff och Expert sen har vi bara dom stora vargarna kvar på marknaden och då kommer priserna trissas upp sakta men säkert.

Åh du glömmer Audio Video som dessutom har räckt ut en hand till de kvarvarande privatägda Expert-butikerna.
Ansluter de sig så blir AV Sveriges STÖRSTA kedja om man ser till antal butiker.
Dessutom består AV av SMÅ butiker och inte stora "varuhus" med elektronik.
Sedan hur bra de olika butikerna verkligen är..ja det varierar. Precis som alla andra butiker.

Skrivet av Blesk:

Service i butik, personlig service såsom köpråd och att en säljare ska stå och babbla om vad en produkt har för egenskaper är ett dödsdömt och helt onödigt koncept. De få kunder som kräver detta betalar i längden inte vad de anställda säljarna kostar. Oavsett om det vore rena yrkesexperter inom sina områden vi talar om, foto/tv/data etc.

Ingen kräver en kunnig säljare idag. Kunden kollar nätet, recensioner, gör egna produktjämförelser och jämför teknisk prestanda på egen hand.

Frågar du mig så tror jag att en elektronik butik idag är som mest framgångsrik om de har en lättöverskådlig utställningslokal där alla fakta om de dyra och avgörande produkterna presenteras, tv/datorer/kameror/vitvaror. Sen så har de en kassa och bakom den ett lager + 2 eller 3 anställda som jobbar i kassa och att hämta från lagret.

Service tillhör tiden långt innan 2012.

En personlig reflektion.

Det är STOR skillnad på service och service.
Jag kan säga att vi är fortfarande en STOR grupp kunder som värdesätter BRA service dvs inte en säljare som står och rabblar innantill från specifikationerna utan en BRA person som LYSSNAR på vad man vill ha och presenterar ngr alternativ som man kan titta/lyssna på...
Det är en STOR skillnad på ngn som VET vad de sysslar med och en ren (ursäkta språket) jävla säljare som bara vill maximera sin provision....

Permalänk
Medlem

Snart teknikmagasinet sen siba sen elgiganten sen media markt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av FoxOne:

Du menar när en Blurayspelare + HDMI-kabel + musmatta skulle ha gått på ~700kr till ordinarie pris i en annan butik då eller?

Jag brukar som vanligt alltid gå igenom Elgiganten, Expert o.l. när jag är på sådant ställe dom finns, och varje gång jag gick igenom Experts butiker så va det dom hade av Blu-Ray spelare gammelt skräp från 2-3 år tillbaka.. så jag är mycket tveksam till just det fyndet..

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

Stod i kö i mindre än en timme här i Malmö, men man var ändå tvungen att köpa något när man väl kom in, så det blev en PS3 fjärrkontroll för 174,50:- efter 50% rabatt och det var faktiskt billigast av alla om man ska räkna in frakten på nätbutikerna!

Skrivet av Milo-:

Snart teknikmagasinet sen siba sen elgiganten sen media markt...

Ryker Siba så försvinner NetOnNet också som köptes upp av Siba!

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Man kan inte klaga på att folk vill göra fynd, när man gick ut stort i pressen och lovade rejäla klipp. Då har folk rätt att bli sura när det visade sig vara en fet lögn.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Tror som många andra att det är Sibas tur snart och att Elgiganten och Mediamarkt kommer vara dom två stora aktörerna på marknaden vad gäller varuhus. Men jag tror inte att priserna kommer att gå upp för det. I nuläget känns de mer som att Mediamarkt och Elgiganten kommer att försöka prispressa i jämförelse med internetbutiker. Ingen kommer ju handla där om de har helt sjuka priser i jämförelse med exempelvis Dustin Home, Inet, Komplett osv eller tänker jag helt fel?

Visa signatur

Dator: Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Fractal Design R3 | ASUS P8P67 Pro | GeForce GTX 670 | CORSAIR 8GB | Noctua NH-U12P | Corsair CX 600W | 1TB Samsung Spinpoint F3.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Massy:

En kompis köpte en SGS2 för ungefär 3500, detta var strax efter den precis släppts om jag inte minns fel. Det är bara 500kr mer än vad den kostar idag. Onoff verkade ha en del vettiga priser.

Tja, så var det inte på öppningsdagen i min närmsta butik...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frasse92:

Säger inte så mycket. Skriv gärna vilket headset osv.

Ett Asus vulcan anc gillar deras RoG serie så var bara tvungen att köpa dom

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av XHI:

Haha! Jag tänker då inte betala upp till 2500:- MER för en tv jämfört med webhaller eller till och med Elgiganten! x)
Vad köpte du?

Det var typ 3000kr mer! Dessutom den gamla modellen på tvn :/
Står i tidigare inlägg, router (netgear wnr3500l) och headset (Asus Vulcan anc) men varför har den plats för batteri när den inte är trådlös?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Jag vill börja med att säga: "ALLA tänker på sina egna fickor." och låt det sjunka in...

Jag förstår att man som kund blir oerhört förbannad och besviken när "reor" som denna inte blir som man hade tänkt sig. Fort slänger man sig över tangentbordet och tänjer på ordförrådet som aldrig förr - spottar ut all ilska och frustration. Det händer inte bara vid konkursreor men också vid öppningserbjudanden och dylikt. Vill inte vara en besserwisser (hoppas jag stavade rätt) men jag är en kund själv och har lärt mig min läxa att spara min tid och inte falla i samma fälla som folk har gjort, gjorde idag och kommer alltid att göra! Tusentals lämnade jobbet och förlorade pengar och tid för vad som visade sig vara en hopplös rea.
(Tyvärr) är det så att reklam och PR är förbannat effektivt och att det är just därför företag spenderar massvis av eget kapital på denna kategori - återigen för att det faktiskt fungerar!
Expert (efter konkursen) var självklart redan körd! Alla anställda visste att det inte finns någon utväg och att skeppet håller redan på att sjunka. Vad gör man? Ja, enkelt(!), tjänar det lilla minsta man kan tjäna, skrapa varje hörn innan man måste hoppa ut från skeppet! Expert skiter i (ursäkta ordet) vad vi kunder får ut då dem har allt att vinna och inget att förlora (tekniskt sätt är dem redan på minus men ja). De ville bara mjölka skiten ur kossan innan den blev förbrukad - till vilket pris som helst!
TUSENTALS må ha blivit irriterade och besvikna idag och tänker aldrig mer handla från Expert men vad gör det Expert som redan sjunker? Dem har inget rykte att hålla upp till! Expert är borta, anställda anställs någon annanstans. Om inte idag så imorgon. Visst sympatiserar jag för de anställda, det är jättetråkigt men företagets "PR" trick var (som några av er var inne på) ett sätt att MINSKA/LINDRA de miljontals pengar ägarna har gått i back.

Som sagt "ALLA tänker på sina egna fickor". Det gör du också!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Hos oss, hade de 50% rabatt.
Fick en xbox 360 för 1k , vara ganska glad att de gick i konkurs.
Fast detta var för 3 månader sen och det var endast butiken som gick i konkurs, inte hela kedjan.

Visa signatur

Stationära:[Fractal Design R2], [Asrock Fatal1ty Professional] , [Vengeance low profile 1600mhz]
[Intel Core i5 2500k 3.3 ghz (Kyld av Noctua nh-d14)], [ Referens XFX HD 6970],
[Corsair TX 650 watt], [ca 750 GB utrymme], [2x Gentletyphoon Utblås och 2x Fractal design inblås]

Permalänk
Medlem

Hej Sweclockers!

Trist att behöva se en sådan här artikel på förstasidan samt behöva bli påmind via mail när det står som rubrik för fredagsmailet som sammanfattar veckan som gått. Att människor är och alltid kommer förbli giriga det vet vi, det är en konkurs och ingen "rea", man är bara naiv om man tror sig göra enorma kap. Folk blir av med sina jobb pga detta och en större aktör går i graven.

Jag trodde faktiskt man kunde förvänta sig mer från ett av Sveriges äldsta forum på nätet, ni borde ju veta bättre än att publicera sån smörja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Milo-:

Snart teknikmagasinet sen siba sen elgiganten sen media markt...

Fast Teknikmagasinet håller sig kvar med tanke på försäljningen av massagetillbehör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Def_Dog:

Hej Sweclockers!

Trist att behöva se en sådan här artikel på förstasidan samt behöva bli påmind via mail när det står som rubrik för fredagsmailet som sammanfattar veckan som gått. Att människor är och alltid kommer förbli giriga det vet vi, det är en konkurs och ingen "rea", man är bara naiv om man tror sig göra enorma kap. Folk blir av med sina jobb pga detta och en större aktör går i graven.

Jag trodde faktiskt man kunde förvänta sig mer från ett av Sveriges äldsta forum på nätet, ni borde ju veta bättre än att publicera sån smörja.

Ursäkta mig, men Experts konkurs är väl en nyhet, oavsett vad man tycker om det?
Dessutom så står det väl inte "rea" någonstans? "Utförsäljning" och "rabatter" är ord som har använts, men knappast "rea", inte i någon av nyhetstitlarna iallafall.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minsc S2:

Ursäkta mig, men Experts konkurs är väl en nyhet, oavsett vad man tycker om det?
Dessutom så står det väl inte "rea" någonstans? "Utförsäljning" och "rabatter" är ord som har använts, men knappast "rea", inte i någon av nyhetstitlarna iallafall.

Rea är fri tolkning, jag har inget emot att man gör en nyhet om det hela, det har alla andra medier gjort men att dra upp en tråd där folket går ut och kritiserar Expert för att dom inte "håller vad dom lovar" så tycker jag nog att det fallit till nära nog aftonhorans nivå, det är ett konkursbo ingen välgörenhet, man skall inte förvänta sig något annat heller.

Permalänk
Medlem

jag gläder mig åt alla gamar som får betala en karensdag för detta misslyckade försök att spara några kronor

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Ett Asus vulcan anc gillar deras RoG serie så var bara tvungen att köpa dom

Skickades från m.sweclockers.com

Bra köp

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Det var typ 3000kr mer! Dessutom den gamla modellen på tvn :/
Står i tidigare inlägg, router (netgear wnr3500l) och headset (Asus Vulcan anc) men varför har den plats för batteri när den inte är trådlös?

Skickades från m.sweclockers.com

Batteriet är för att driva ANC

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro