Sälj dina D3 items här!

Permalänk

Sälj dina D3 items här!

Hej!

Det kanske kan vara något att "sälja" sina items här på Sweclockers istället för att sälja dom på Auction House.
Det kan vara väldigt jobbigt att få saker sålt, minst sagt så finns det huuur många items som helst och ditt item som du lägger upp där "är bara en i mängden".

Så här kanske man kan få det "synligt"?....
Vi testar och ser!

Jag har detta till salu:

Säljes med eller utan gems. Priset blir isåfall dyrare.
Kan meddela om att denna chesten ligger på ganska högt, då den har hög vitality, armor.
Kom med bud!
Startar på 18.000.000g

Fint babbe neck.
Ökar damage som fan!
Kom med bud.

Buda

Buda

Buda

Buda

Vi får väl se om detta blir en intressant tråd! Den kanske blir borttagen. Vem vet!
Hehe !

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanGashi:

Hej!

Det kanske kan vara något att "sälja" sina items här på Sweclockers istället för att sälja dom på Auction House.
Det kan vara väldigt jobbigt att få saker sålt, minst sagt så finns det huuur många items som helst och ditt item som du lägger upp där "är bara en i mängden".

Så här kanske man kan få det "synligt"?....
Vi testar och ser!

Jag har detta till salu:
http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/Talrasha...

Säljes med eller utan gems. Priset blir isåfall dyrare.
Kan meddela om att denna chesten ligger på ganska högt, då den har hög vitality, armor.
Kom med bud!
Startar på 18.000.000g

http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/STRCritN...

Fint babbe neck.
Ökar damage som fan!
Kom med bud.

http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/BK1.jpg

Buda

http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/BK2.jpg

Buda

http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/IntCritG...

Buda

http://i1242.photobucket.com/albums/gg526/JohanGashi/intcritn...

Buda

Vi får väl se om detta blir en intressant tråd! Den kanske blir borttagen. Vem vet!
Hehe !

Vad vill du ha för kathos-svärden?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Den här tråden började ju lite sisådär..

Tänkte därför klargöra lite vad som gäller;

Försäljning av saker i spel är tillåtna i forumet under vissa premisser, som att de håller sig i samlingstråden för just det (och eftersom det inte fanns någon tidigare utser jag detta till den tråden.) samt att det endast är mot virtuella pengar. Vill någon ha riktiga pengar för sina items är det regelbrott, och bör då anmälas.

För övrigt vill jag upplysa några som tidigare deltagit i den här tråden om lite regler;

§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att rapportera misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Skrivet av griid_83:

Vad vill du ha för kathos-svärden?

Hej!
Svärden ligger för cirka 30 mille och uppåt.
Så runt 20-25 mille kan jag tänka mig sälja dom för.

Skrivet av Leifson:

*Tråd rensad*

Den här tråden började ju lite sisådär..

Tänkte därför klargöra lite vad som gäller;

Försäljning av saker i spel är tillåtna i forumet under vissa premisser, som att de håller sig i samlingstråden för just det (och eftersom det inte fanns någon tidigare utser jag detta till den tråden.) samt att det endast är mot virtuella pengar. Vill någon ha riktiga pengar för sina items är det regelbrott, och bör då anmälas.

För övrigt vill jag upplysa några som tidigare deltagit i den här tråden om lite regler;

§ 5
Anmäl olämpliga inlägg
Medlemmar har möjlighet att rapportera misstänkta regelbrott genom att klicka på knappen ”anmäl” i inläggets nedre kant. Använd gärna denna funktion, men informera inte om det i tråden. Kommentera inte heller regelbrottet i tråden. Sker detta trots allt är det inte tillåtet att klaga på anmälaren.

Tack. Jag försökte hitta någon regel om just detta men hittade ingen.
Tror inte någon säljer för riktiga pengar, man tjänar inget på det.

Permalänk
Medlem

Edit: Allt sålt

Permalänk
Medlem

Borta

Permalänk
Skrivet av JohanGashi:

Hej!
Svärden ligger för cirka 30 mille och uppåt.
Så runt 20-25 mille kan jag tänka mig sälja dom för.

Har inte tillgång till D3 atm, men 30 mille för ett sub 900 dps vapen... jo jag förstår varför du försöker sälja här istället för på ah..

Permalänk
Medlem

Hej!
Ganska liten marknad för vissa items med väldigt bra stats. Så jag tänkte lägga upp det här och se om någon barbar som inte kollat AH på ett tag kanske får upp ögonen för den

Permalänk

Säljes pma mig här eller Hegge#2708

http://postimage.org/image/fel8y89jd/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Säljes till förmån för nya handskar.

95m på AH.. 85m för swec

Visa signatur

|Asus Rog Strix Scar 16|i9 13980HX|32GB DDR5|1TB| RTX 4080|

Permalänk
Medlem

Allt sålt.

Permalänk

Denna har jag till salu.

Pma bud.

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk

Denna skönhet säljes.

Ge mig gärna bud i Pm

Visa signatur

Processor: Intel I7 870 2.93 Ghz | Moderkort: Asus P7P55D EVO | Minne: 8Gb Corsair XMS 3 | Grafikkort: Gigabyte Geforce 460GTX 1 GB OC SLI | Nätaggregat: Antec High Current Gamer 620W | Chassi: Fractal Design R3 | Skärmar: Benq M2700HD och Packard Bell Viseo 220DX | Mobil: Huawei Honor | Tablett: Maxtab | Laptop: ASUS ROG G75VW |

Permalänk

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Extra-2583/hero/20989155

Hela kontot ska bort pma mig här eller på d3.

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk

Säljes på bud, inga skambud är ni snäll!

Permalänk
Permalänk
Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Är det bara jag som inte kommer in på Diablo sektionen?

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem

Såld.

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

En hel del off-topic som inte hör hemma i tråden bortrensat.
Även ett inlägg som bröt mot § 9. Tänk på att all handel här endast får gälla virtuella saker.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Säljs för 170M!
Pris kan diskuteras.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bergaren:

LOL lycka till, när det finns en nästan likvärdig (1% mindre IAS, men mer int och vit) för 99M

Du lär INTE få nästan dubbelt för så liten skillnad....möjligen 110M kanske, om du givetvis inte har tur att ngn "idiot" köper den för 170M (o så har du din ute på AH för 194M buyout)

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ralle_81:

LOL lycka till, när det finns en nästan likvärdig (1% mindre IAS, men mer int och vit) för 99M

Du lär INTE få nästan dubbelt för så liten skillnad....möjligen 110M kanske, om du givetvis inte har tur att ngn "idiot" köper den för 170M (o så har du din ute på AH för 194M buyout)

Jag sökte bara efter int 180, all resistance 65 och vit 85. Och då var den billigaste ute för 199'999'000. Så jag tyckte det var ett rimligt pris. Verkar dock inte vara fallet

Var inte så hetsig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bergaren:

Jag sökte bara efter int 180, all resistance 65 och vit 85. Och då var den billigaste ute för 199'999'000. Så jag tyckte det var ett rimligt pris. Verkar dock inte vara fallet

Var inte så hetsig

Sorry, e bara så satans trött på alla övervärderade items som finns ute...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: [-Corsair 250D-] CPU: [-Intel I5-4670K @4.0GHZ-]
Moderkort: [-Asus Maximus Impact VII Z97 ITX-] Minne: [-Corsair Vengeance 8GB (2*4GB) 1600Mhz-]
Grafikkort: [-MSI GTX 970-] Nätaggregat: [-Seasonic Platinum 860w-]

Permalänk
Medlem

Säljes:

193 int, 136 vit , 78 all resist, 25%gold, 20% magic find + 2 sockels

PM ert bud

Permalänk
Medlem

Besvarar endast seriösa bud i PM !

Permalänk

Har en Andariels Visage med 240 dex, 83 vitality, 8 attack speed, 9% fire damage taken, och annat gott. Bud?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem

EDIT: glöm nedanstående... kollade lite galet i AH lika bra att använda dem själv när de inte är värda mer än de är. dvs ej till salu längre då de är nästintill värdelösa

Hejsan!! Jag har 2 st jewelers design, orkar inte med att lägga upp bild.(eller kan inte ) en radiant star amethyst och en marquise amethyst.
priset på radiant star ligger i AH (igår) på ca 21 milj guld marquise finns inte med (pris?). finns det intresse av dessa så är de till salu, lägg in ett bud här eller pma mig, så ska vi nog kunna göra affärer.

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze

Permalänk
Medlem
Skrivet av zachie:

Hejsan!! Jag har 2 st jewelers design, orkar inte med att lägga upp bild.(eller kan inte ) en radiant star amethyst och en marquise amethyst.
priset på radiant star ligger i AH (igår) på ca 21 milj guld marquise finns inte med (pris?). finns det intresse av dessa så är de till salu, lägg in ett bud här eller pma mig, så ska vi nog kunna göra affärer.

Designsen där är inte värda mycket, Radiant star amethyst designen ligger för nuvarande på 8090, och Marquise planen ligger på 76,260.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nalle:

Designsen där är inte värda mycket, Radiant star amethyst designen ligger för nuvarande på 8090, och Marquise planen ligger på 76,260.

Ojsan... hehe jag har visst kollat lite galet här... kollade priset på själva stenen. så kan det gå när man är snabb. ska genast editera mitt inlägg lite

tack för påpekandet

Visa signatur

F-D Define R3-Svart Intel Core i5 2500K 3,3GHz MSI P67A-C45 REV B3 Corsair 8GB (4x2048MB) 1333MHz@1600 1,5V MSI Radeon HD6950 2GB Hårddisk: OS-Disk, 120GB SSD Intel 510 XtraHDD 500GB Samsung Spinpoint F3 Optiarc AD-7260S DVD±RW Windows 7 Home Premium 64-bit Svensk Acer TFT 22" P226HQ LED Corsair TX 650W V2 80+ Bronze