Vad är mitt mixerbord och case värt? Köpt nytt och behöver lite råd

Permalänk
Medlem

Vad är mitt mixerbord och case värt? Köpt nytt och behöver lite råd

Tjenare! Är 99,0% säker på att jag skriver i rätt forumsdel, dock handlar ju inte detta om datorer men det är ju en form av multimedia så någon snilleblixt kanske kan gem mig några kommentarer.
Jag har köpt ny utrustning, en Pioneer DJM-500 som satt i en case från Holmberg.
Problemet är att min nuvarande utrustning sitter i en hemmasnickrad case och eftersom jag kör 2st vinylspelare samt 2st ingångar från en usb-kontroller så skulle det bästa vara om jag fick plats med laptopen på casen, vilket det har gjort tills nu då, när jag införkaffade mig det nya mixerbordet.
Så jag tänkte höra ifall ni har några råd hur jag ska göra och vad ni tror skulle passa bäst.

Bild: http://fuskbugg.se/file/83OF8G/photo1.jpg

Sedan kommer vi till mina produkter jag byter ut, en Denon DN-X500 4-kanalig 19" mixer i perfekt skick, faders och crossfader är som nya. Case:en är självklart i bruksskick då den är till för att skydda innehållet.
Tog 2st bilder, en bild på caset med min nuvarande setup och en bild på min nya utrustning i caset jag fick med i det köpet.

Så vad tycker ni jag ska göra, vilket case ska jag använda och vad tror ni mixern och den casem som blir över?
/radimax

Visa signatur

-=[ Asus M2N-SLI Deluxe ] - [ AMD x2 4200+ 65w ] - [ 4x1GB Kingston DDR2-667 ] - [ AMCC 3ware Escalade 8506-8 PCI-X ] - [ ~8 TiB HD ] - [ ATI Radeon HD 2600XT ]=-