Permalänk
Medlem

WP signup hamna på lista hur?

ag behöver ett wp plugin som plockar alla upgifter ifrån users lägger in dessa på ett objekt som sedan bara visas för den som äger det objektet

tänk er att ni vill sälja eran bmw men i stället för att läsa igenom hundra mail med sista priset och eventuella byten av mattor. tänk er att ni istället för får dessa mail en och en i stälelt får en lista med alla namn där ni sedan väljer att ut vilka som är intressanta sedan får ni ut en lsita i excel med eventuella köpare inte nödvändigtvis en lista men att man får ett urval som kan kontakta.

All information kring köparen finns på dennes profile som redan ligger i wordpress installationen.

Jag behöver en knapp när varje objekt skapas där man köpare kan visa sitt intresse och hamnar på en lista.

Är det någon som vet hur man löster detta? Jag har börjat kolla på lite event som har samma struktur eller vissa delar men jag vet inte i fall jag ska stirra mig blint på det.
Hur hade ni gått till väga för att lösa detta?

all info finns i user data i wp behöver bara få användarna som är intresserade av ett objekt att hamna på en lista tillhörande det objektet.

någon som vet hur detta skulle kunna tänkas gå til

Permalänk
Medlem

Jag är visserligen ganska trött, men inte ens efter att ha läst ditt inlägg ett par gånger är jag säker på att jag förstår vad du vill ha hjälp med. Hade nog varit en god idé att förklara ditt projekt något mer ingående, samt korrekturläsa innan du postar.

Permalänk
Medlem

Jag förstår ingeting, vad är det du försöker få hjälp med?

svar på borttaget inlägg borttaget
Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Jag vill att det ska finnas en knapp på en hemsida där det finns ett en del medlemmar. varjemedlem har olika data om sig själv som kontakta uppgifter och andra viktiga data.

Denna funktion ska ta denna data ifrån den användare som trycker på vissa intresse föra över den data till den användare som har något att sälja. Data som genereras ifrån varje användare ska hamnas på en lista som sedan den som har något att sälja ser.

något i stil med

press button
send current user data>tabel15(säljarens annons) Medlemmar
Säljaren ser en tabel 15(en lista med massa data ifrån de medlemmar som är intreserade av objektet som säljs.

user:namn,förnamn,efternamn,telefonnummer,extradata0,extradata1,extradata2,extradata3
efter klick
visas tabel <<<<det här nedan visas endast för säljaren>>>>
user1:namn,förnamn,efternamn,telefonnummer,extradata0,extradata1,extradata2,extradata3
user2:namn,förnamn,efternamn,telefonnummer,extradata0,extradata1,extradata2,extradata3
user3:namn,förnamn,efternamn,telefonnummer,extradata0,extradata1,extradata2,extradata3
<<<<<<<<Möjligtvis någon kryssbox först så att man kan välja ut några speciella eller något liknade>>>>>>
Är ni med på vad jag menar?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Inlägg som klagade på meningsbyggnad borttaget. Om ni vill ge kritik på stavning och meningsbyggnad bör PM användas, tråden riskerar att spåra ur annars.