Permalänk
Skrivet av Skuggan74:

Kom med exempel på när det lagget uppstår då?

Dialern + contacts. Allt som behövs sägas egentligen. Men visst, scrolling i settings är stundvis jävligt laggigt. Samsungs appar (speciellt affären) är väldigt laggiga och otrevliga.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Skuggan74:

Plocka ut lite mer ord så får du snart ihop ett helt alfapet.

Jag var med om något ännu dummare idag, såg en snubbe på 25 som fortfarande bodde hemma hos mamma.

Härligt ellerhur:)
Ja det är dumt men när man bara jobbat i nåt år med hyffsad lön så är det svårt. Nåväl, i veckan flyttar jag iaf.

Försökte du få det se ut som att jag sa att skrev att jag hade en HTC? Stämmer icke. Det är ett citat av h*n jag citerade skrev.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tcntad:

Härligt ellerhur:)
Ja det är dumt men när man bara jobbat i nåt år med hyffsad lön så är det svårt. Nåväl, i veckan flyttar jag iaf.

Försökte du få det se ut som att jag sa att skrev att jag hade en HTC? Stämmer icke. Det är ett citat av h*n jag citerade skrev.

Nej jag påstod aldrig att du ägde en HTC.

Permalänk
Medlem

Tycker du ska köpa galaxy s4 mini. den är bra och billig!!!

Permalänk
Medlem

Skulle själv utan tvekan välja nexus 4, sen att priset är bättre än på de andra grymma lurarna är bara en bonus om du frågar mig. Den är rapp som sjutton, bäst interface i min mening, alltid senaste android etc. Go for it

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pecill:

Många gillar inte Exynos. Men om du köpt en svensk S4 är ju det inget problem

Vad menas med "svensk" S4? Varför skulle inte de beröras?

Permalänk
Medlem
Skrivet av El_Raspberry:

Vad menas med "svensk" S4? Varför skulle inte de beröras?

"Svensk" S4 är GT-i9505 med Qualcomm chip.

OP bör ta sig till närmaste telefonbutik och klämma på lite lurar. Stirra dig inte blind på hårdvaran utan ta något som ligger bra i handen.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Skuggan74:

Nej jag påstod aldrig att du ägde en HTC.

Då är allt som det ska va

Permalänk
Avstängd
Skrivet av El_Raspberry:

Vad menas med "svensk" S4? Varför skulle inte de beröras?

Svenska versionen har inte Exynos processorn.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuggan74:

Plocka ut lite mer ord så får du snart ihop ett helt alfapet.

Jag var med om något ännu dummare idag, såg en snubbe på 25 som fortfarande bodde hemma hos mamma.

Nej sluta.
Jag bor hemma hos mor och far och är 23 år.
Även om jag arbetar stenhårt på körkortet, för att efter det flytta hemifrån.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuggan74:

Oj resonemang på hög nivå.

Nej det är fakta.

Visa signatur

CoreOS

Permalänk
Avstängd
Skrivet av elev10:

Nej det är fakta.

Bra för då kan du länka till den faktan då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GaMeR2K5:

Rent kvalitétsmässigt så tycker jag HTC One är klart överlägsen, där har S4:an inget att komma med på grund av plasten

Det måste vara därför det finns en tio sidors tråd med folk som har defekta HTC One och undrar om de ska byta... http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=94459

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av mfm:

Det måste vara därför det finns en tio sidors tråd med folk som har defekta HTC One och undrar om de ska byta... http://www.swedroid.se/forum/showthread.php?t=94459

Letar du efter folk som har problem så kommer du hitta dom till allt som finns i denn värld.

Samma med tex min telefon lumia 920 vissa har STÖRT med problem jag har inte haft ett enda problem sedan jag fick den och 20 andra jag har gjort i ordning.
Samma med iphone jag har gjort iordning runt 100 stycken där har det också varit problem på vissa men max runt 3-4 %.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

Letar man problem så finner man problem. Så är det med alla lurar och ingen speciell lur.