Stötte precis på en hacker i bf4

Permalänk
Inaktiv

Stötte precis på en hacker i bf4

Fyfan. Man dog från halva banan när han inte hade sikt på en sekund flera gånger, definitivt hack.
Har det på film också.

Han låg 27-2 och såg killsen hoppa upp 1,2,3 på några sekunder. Inte en chans att det var legit. Ropar aldrig cheater om det inte är uppenbart.
Har rapporterat spelaren nu. Hans spelprofil var "hidden".

Permalänk
Medlem

Och diskussionsvärdet här är?

... på bloggnivå

Dold text
Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Upp på Youtube med filmen

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Fyfan. Man dog från halva banan när han inte hade sikt på en sekund flera gånger, definitivt hack.
Har det på film också.

Han låg 27-2 och såg killsen hoppa upp 1,2,3 på några sekunder. Inte en chans att det var legit. Ropar aldrig cheater om det inte är uppenbart.
Har rapporterat spelaren nu. Hans spelprofil var "hidden".

Ja det är så jäkla tröttsamt med idioter som inte kan spela fair. Jag suger, jag står för det

Tyvärr användes aim bots osv redan i betan.

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD

Permalänk
Medlem

Hackers i all ära.. dock är abusive admins 1000 GGR värre ;X Värsta jag har varit med om va att spela en match med 1500 tickets.. stog 50-150 till oss! Jämn och bra match som vårat lag höll på att vinna.
Sen tyckte admin på deras lag att vi inte alls borde vinna och avslutade matchen 50-0 till dom.. där gav jag upp hoppet på detta spel.

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Fyfan. Man dog från halva banan när han inte hade sikt på en sekund flera gånger, definitivt hack.
Har det på film också.

Han låg 27-2 och såg killsen hoppa upp 1,2,3 på några sekunder. Inte en chans att det var legit. Ropar aldrig cheater om det inte är uppenbart.
Har rapporterat spelaren nu. Hans spelprofil var "hidden".

Rättelse: Du stötte på en fuskare, så till vida att personen inte var skaparen av fusket...i så fall är han även en hacker.
Man är inte en hacker bara för att man använder en/ett hack.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av sverker.stark:

Rättelse: Du stötte på en fuskare, så till vida att personen inte var skaparen av fusket...i så fall är han även en hacker.
Man är inte en hacker bara för att man använder en/ett hack.

Du kan inte rätta utan att veta att han inte var skaparen av hacket eller hade modifierat hacket själv.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sverker.stark:

Rättelse: Du stötte på en fuskare, så till vida att personen inte var skaparen av fusket...i så fall är han även en hacker.
Man är inte en hacker bara för att man använder en/ett hack.

Användandet av ett hack gör dig till en "hackare" även om du inte kodat skiten själv.

TS upp med beviset bara.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tumnus:

Användandet av ett hack gör dig till en "hackare" även om du inte kodat skiten själv.

TS upp med beviset bara.

Okej jag laddar upp? Hjälper väl iofs inte.. Men kan ju vara kul för folk att se skillnad på fuskare och legit, typ när man vet säkert att någon fuskar, för de som inte vet.

Permalänk

senare på blogsport.websport.blog

vill se video så man hittar fuskare lättare link!

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon99565:

Okej jag laddar upp? Hjälper väl iofs inte.. Men kan ju vara kul för folk att se skillnad på fuskare och legit, typ när man vet säkert att någon fuskar, för de som inte vet.

Mest for the Lulz.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Sneaky_rhino:

senare på blogsport.websport.blog

vill se video så man hittar fuskare lättare link!

hehe aa, rätt komiskt hur vissa inte fattar att det finns folk som kan sikta
aja här e den iaf
https://www.youtube.com/watch?v=N-Yc3SRcwvU

Lägg även märke till hur han får 5 kills på typ 10 sek efter han nästan instakillat mig på 100m+ sätter alla kulor. Det står killstreak 10, sen killstreak 15 väldigt kort senare.
80-8 fick han och hans kd ratio ligger runt 1.6 normalt...

Permalänk
Medlem

Tråkigt, nu ska jag dricka kaffe.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av juckeyy:

Tråkigt, nu ska jag dricka kaffe.

Och pannkakor? Jag ska göra pannkakor nu (till kaffet).

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Och pannkakor? Jag ska göra pannkakor nu (till kaffet).

Det heter plättar!

Permalänk
Medlem

Okej att en svensk med AK5:a kan vara jäkligt farligt men 15 kill streak och 29/2 verkar lite mysko.

Permalänk
Medlem

Hade en igår på en server som fuskade med typ 29-2 också (inte för att det är något konstigt med 29-2 faktiskt) men han dödade en i en tank från halva banan som Support utan att det stod vad han dödade en med. Spawnade i main spawn och tog en tank, dog på samma sätt igen från halva mappen av samma kille utan att det stod vad han dödade en med. Ja han sprang bara runt normalt så han använde inga fordon eller C4 etc.

Tycker det är så sjukt tråkigt med fuskare alltså, är man så dålig att man måste fuska ska man fan inte spela spel från första början. Inte så man blir bättre av att fuska ändå.. tror dock att det är många som fuskar som man aldrig ser (döljer det bra) i FPS spel, inte bara aimbot utan med WH framför allt.

Visa signatur

<<< Ryzen 5800X w/ CM ML240R RBG w/ 2x Noctua 120mm - ASUS B550-PLUS Prime - MSI RX6650XT 8GB - Kingston 32GB 3600Mhz DDR4 RBG - 2x1TB M.2 SSD, 2x500GB SSD 2.5" - Fractal Design 750W Silver >>>

<<< Fractal Design Define C Tempered Glass + 1x 120mm + 2x 140mm Fractal Fans >>>

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av bushkalle:

Hade en igår på en server som fuskade med typ 29-2 också (inte för att det är något konstigt med 29-2 faktiskt) men han dödade en i en tank från halva banan som Support utan att det stod vad han dödade en med. Spawnade i main spawn och tog en tank, dog på samma sätt igen från halva mappen av samma kille utan att det stod vad han dödade en med. Ja han sprang bara runt normalt så han använde inga fordon eller C4 etc.

Tycker det är så sjukt tråkigt med fuskare alltså, är man så dålig att man måste fuska ska man fan inte spela spel från första början. Inte så man blir bättre av att fuska ändå.. tror dock att det är många som fuskar som man aldrig ser (döljer det bra) i FPS spel, inte bara aimbot utan med WH framför allt.

Tror iofs att vissa gör det bara för att trolla runt. Det är skit och alla fuskare ska permanent straffas men jag förstå själva grejen att skoja runt med folk. Vissa människor blir så obeskrivligt arga. Jag och en polare låg vid enemy spawn och C4:ade alla som körde ut med tanks. Det var högt underhållningsvärde på den chatten kan jag säga.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem
Skrivet av bushkalle:

Hade en igår på en server som fuskade med typ 29-2 också (inte för att det är något konstigt med 29-2 faktiskt) men han dödade en i en tank från halva banan som Support utan att det stod vad han dödade en med. Spawnade i main spawn och tog en tank, dog på samma sätt igen från halva mappen av samma kille utan att det stod vad han dödade en med. Ja han sprang bara runt normalt så han använde inga fordon eller C4 etc.

Tycker det är så sjukt tråkigt med fuskare alltså, är man så dålig att man måste fuska ska man fan inte spela spel från första början. Inte så man blir bättre av att fuska ändå.. tror dock att det är många som fuskar som man aldrig ser (döljer det bra) i FPS spel, inte bara aimbot utan med WH framför allt.

Var Golmud Railway kartan måntro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Det heter plättar!

Det kan du inte veta. Det beror helt på storleken, pannkakor är stora, plättar är små.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Det kan du inte veta. Det beror helt på storleken, pannkakor är stora, plättar är små.

Vänligen visa ett klipp, enda sättet att avslöja fuskare...eh jag menar skillnaden mellan pannkakor och plättar.

Spela på vettiga servrar så slipper man fuskare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Det kan du inte veta. Det beror helt på storleken, pannkakor är stora, plättar är små.

Små-plättar, plättar sen pannkaka gör man i ugnen

Permalänk
Medlem
Skrivet av bushkalle:

Hade en igår på en server som fuskade med typ 29-2 också (inte för att det är något konstigt med 29-2 faktiskt) men han dödade en i en tank från halva banan som Support utan att det stod vad han dödade en med. Spawnade i main spawn och tog en tank, dog på samma sätt igen från halva mappen av samma kille utan att det stod vad han dödade en med. Ja han sprang bara runt normalt så han använde inga fordon eller C4 etc.

Tycker det är så sjukt tråkigt med fuskare alltså, är man så dålig att man måste fuska ska man fan inte spela spel från första början. Inte så man blir bättre av att fuska ändå.. tror dock att det är många som fuskar som man aldrig ser (döljer det bra) i FPS spel, inte bara aimbot utan med WH framför allt.

Exakt detta råkde jag utför en hel del under BF3 - anmälde ganska många och ett par såg man sedan hade blibit blockade - men fusken fortsatte. Trist att det skall vara så svårt att kunna få ett spel att fungera utan fusk - tristare att så många anser att det är kul att göra det också :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

Användandet av ett hack gör dig till en "hackare" även om du inte kodat skiten själv.

TS upp med beviset bara.

Hmm, detta överensstämmer inte med min bild av ordet 'hackare'. Även jag skulle vilja påstå att man bör använda ordet fuskare, en hackare ska kunna hacka. (imho)

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Små-plättar, plättar sen pannkaka gör man i ugnen

Tillbaks till skolan med dig.

Plättar = Små "pannkakor"
Pannkakor = Vanliga klassiska pannkakor i stekpanna

I ugn gör man ugnspannkaka.

Utbildad kock sen 14 år tillbaka, dina argument är invalida.

Visa signatur

Joined the dark side in 2024. (PC till Mac)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Små-plättar, plättar sen pannkaka gör man i ugnen

pannkaka gör man i panna, stekpanna eller långpanna i ugn spelar ingen roll

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jexmark:

Tillbaks till skolan med dig.

Plättar = Små "pannkakor"
Pannkakor = Vanliga klassiska pannkakor i stekpanna

I ugn gör man ugnspannkaka.

Utbildad kock sen 14 år tillbaka, dina argument är invalida.

Gick ej en linje där inriktningen var att laga mat.
Men jag har då alltid sagt små-plättar, plättar och pannkaka gör man i ugnen. Och jag har tänkt fortsätta säga det.
Mina argument är "invalida" ? Vaf*n

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzix:

pannkaka gör man i panna, stekpanna eller långpanna i ugn spelar ingen roll

NEJ! Vägrar! xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

hehe aa, rätt komiskt hur vissa inte fattar att det finns folk som kan sikta
aja här e den iaf
https://www.youtube.com/watch?v=N-Yc3SRcwvU

Lägg även märke till hur han får 5 kills på typ 10 sek efter han nästan instakillat mig på 100m+ sätter alla kulor. Det står killstreak 10, sen killstreak 15 väldigt kort senare.
80-8 fick han och hans kd ratio ligger runt 1.6 normalt...

inte bevis någonstans däremot på att det där var fusk. skrattar alltid när folk gråter och cheataccusear i chat, oavsett om det är fusk eller inte. tror ni det hjälper? om han fuskar, tror du han slutar då? får en bara att se ut som ett gråtande barn imo.

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jexmark:

Tillbaks till skolan med dig.

Plättar = Små "pannkakor"
Pannkakor = Vanliga klassiska pannkakor i stekpanna

I ugn gör man ugnspannkaka.

Utbildad kock sen 14 år tillbaka, dina argument är invalida.

Din utbildning tog inte med att saker och ting heter olika beroende på vilken region man bor i?
Det han nämner visar på att han är från Norrlandskusten med största säkerhet.