Stänga av automatisk aktivering av crossfire?

Permalänk
Discokungen

Stänga av automatisk aktivering av crossfire?

Går det att stänga av att CCC aktiverar crossfire så fort man byter BIOS eller ordning på korten? Det är fruktansvärt irriterande att allt på skrivbordet flyttas om varje gång man måste stänga av skiten... Jag förstår helt klart varför det fungerar som det gör, men det borde vara någon inställning för att AKTIVT sätta på crossfire. Det driver mig till vansinne då jag mest minear och spelar Skyrim!

Har googlat en del men hittar verkligen inget som ens kommer nära mitt problem. Alla klagar på att det är inaktiverat istället!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Testa IconRestorer...

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Dalton Sleeper:

Testa IconRestorer...

Ah, ja, det är ju en lösning. Det är inte direkt ett problem att fem ikoner flyttas runt utan det är att man inte kan välja att INTE aktivera crossfire när man ändrar hårdvarukonfiguration! Men tack ändå!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld