IE 11 Senast besökta visas i ny flik

Permalänk
Medlem

IE 11 Senast besökta visas i ny flik

Datorn uppdaterade sig själv, fick IE 11, nu blir jag lite less då jag inte hitta hur jag aktivera den funktion som jag hade i gamla IE.
När jag klicka på öppna en ny flik så finns de 8 sajter som jag besöker oftast som ikoner genvägar.
Men inte I Ie 11...
Har de tagit bort den funktionen?

Visa signatur

love in him

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseboy:

Datorn uppdaterade sig själv, fick IE 11, nu blir jag lite less då jag inte hitta hur jag aktivera den funktion som jag hade i gamla IE.
När jag klicka på öppna en ny flik så finns de 8 sajter som jag besöker oftast som ikoner genvägar.
Men inte I Ie 11...
Har de tagit bort den funktionen?

Nej det har dom inte, jag har fortfarande den funktionen när jag öppnar nya flikar.

Permalänk
Medlem

Hittade denna:

By default, clicking the New Tab icon (or pressing Ctrl-T) in Internet Explorer opens exactly what my friend described: a page with thumbnails for "Your most popular sites," meaning those you've visited frequently.

Somehow, however, this setting got changed, and now my friend's new tabs produce his default home page instead. Thankfully, there's an easy fix:

1. Open Internet Explorer, click the Tools icon (or press Ctrl-X), and then click Internet Options.

2. In the General tab, find the Tabs section, then click the Settings button within that section.

3. Midway down that Settings dialog, there's an option called "When a new tab is opened, open:"—and a pull-down menu below it.

4. Click that pull-down, then choose The new tab page. (My friend's somehow got set to another option: "Your first home page.")

5. Click OK, then OK again.

Now IE should open new tabs with those "favorites" thumbnails. As you may have noticed, there was a third option in that menu: "A blank page." Use that if you'd rather have new tabs open with nothing at all in them.

Permalänk
Medlem

Tackar där var den!"!

Visa signatur

love in him