Dragon Age 3: Inquisition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Indula:

Jag köpte mitt på playgames.dk för 330 kr, fick koden supersnabbt, billigaste jag hittat so far.

Det var billigt, jag fick pröjsa 340kr inkl avgift plus liten rabatt på Fast2Play. Kod på 2 minuter

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

De items som kommer med deluxe edition, vet ni om man kan få tag på de ingame? vet ej om jag ska köpa standard eller deluxe edition. jag har inga problem med att farma de ingame om det finns chans.

Permalänk
Medlem

"New DRM Denuvo used in Dragon Age, Fifa 15 and LOTF Might Be Damaging Your SSD

All of us have been eagerly awaiting the launch of Dragon Age: Inquisition and it is common knowledge that it uses the new DRM Denuvo that has remained uncracked till now. This is the same DRM also used in games like FIFA 15 and Lords Of The Fallen. But what is not common knowledge is that the DRM might be causing hefty amounts of damage to your SSD(Even HDD) when you run a game with the said DRM. First uncovered by people at rpgcodex.net (thread now removed), and then picked up by /r/pcmasterrace, the original poster makes revelations that might not be good news for users:

Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fcked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That’s about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back.

Further adding on, the poster says:

You might want to switch over to your hard disk drive with spinning iron plates instead of sacrificing the life of your solid state drive too early. I am waiting for the first complaints and lawsuits due to destroyed hardware caused by Denuvo.

It is also revealed later in the post that:

The game’s read\write operations per 40 minutes resulted in 30 GB of data processed. The number of operations done is insane. SSD’s wear level hasn’t changed though, however, the load is EXTREMELY high, so after, say, 100 hours of gameplay memory blocks will definitely start to wear down.

The below image also reveals the amount of read/writes performs along with various other information as well:

"

Får väll spela på min HDD istället

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytan:

"New DRM Denuvo used in Dragon Age, Fifa 15 and LOTF Might Be Damaging Your SSD

All of us have been eagerly awaiting the launch of Dragon Age: Inquisition and it is common knowledge that it uses the new DRM Denuvo that has remained uncracked till now. This is the same DRM also used in games like FIFA 15 and Lords Of The Fallen. But what is not common knowledge is that the DRM might be causing hefty amounts of damage to your SSD(Even HDD) when you run a game with the said DRM. First uncovered by people at rpgcodex.net (thread now removed), and then picked up by /r/pcmasterrace, the original poster makes revelations that might not be good news for users:

Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fcked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That’s about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back.

Further adding on, the poster says:

You might want to switch over to your hard disk drive with spinning iron plates instead of sacrificing the life of your solid state drive too early. I am waiting for the first complaints and lawsuits due to destroyed hardware caused by Denuvo.

It is also revealed later in the post that:

The game’s read\write operations per 40 minutes resulted in 30 GB of data processed. The number of operations done is insane. SSD’s wear level hasn’t changed though, however, the load is EXTREMELY high, so after, say, 100 hours of gameplay memory blocks will definitely start to wear down.

The below image also reveals the amount of read/writes performs along with various other information as well:

http://asidcast.com/wp-content/uploads/2014/11/855315e479_745...
"

Blir bli och spela DA3 på min vanliga HDD istället för SSDn

Väldigt drygt om detta stämmer... :s

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zelxi:

Väldigt drygt om detta stämmer... :s

rent för jävligt om det skulles stämma.
skulle vara en katastrof för ssd ägare.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Ingen som har lite jämförande siffror från något annat tungt open world spel som t.ex. ACU?

Svårt att få en uppfattning utan jämförelse.

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Det var billigt, jag fick pröjsa 340kr inkl avgift plus liten rabatt på Fast2Play. Kod på 2 minuter

Plockade hem det ifrån G2A.com för ca 340 spänn och fick nyckeln på stört. Vågar man fippla med VPN för att spela lite tidigare eller är det kört i vilket fall när jag redan har förladdat?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ghostfenix:

Plockade hem det ifrån G2A.com för ca 340 spänn och fick nyckeln på stört. Vågar man fippla med VPN för att spela lite tidigare eller är det kört i vilket fall när jag redan har förladdat?

har aldrig varit ett problem med vpn.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericb:

Ni som preloadat, har alla köpt spelet direkt från origin eller får man koden från andra återförsäljare nu på direkten?, eller väntar de med att skicka ut koden tills torsdag? Funderade på att köpa från spelbutiken.
Med vänlig hälsning, Eric

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Jonny Myran:

Tvivlar på att nycklar kommer skickas ut flera dagar innan spelet släpps i Europa. Men det är bara min gissning.

Jag har köpt min nyckel på G2a.com Köpte Global nyckel. Jag fick min nyckel igår, och kunde direkt preloada. Så jag vet inte varför alla håller på med VPN etc för att preloada... gick helt normalt för mig.

Skrivet av Genesistag:

De items som kommer med deluxe edition, vet ni om man kan få tag på de ingame? vet ej om jag ska köpa standard eller deluxe edition. jag har inga problem med att farma de ingame om det finns chans.

Deluxe edition grejjer brukar vara exclusive, alltså du kan enbart få dem om du har deluxe edition. Men vet inte varför de sakerna ska vara bra för. De är ren kosmetika om jag förstår det rätt.

Permalänk
Skrivet av Flopper:

har aldrig varit ett problem med vpn.

Nej det fungerade utmärkt. Använde mig av FlyVPN och lyckades på så vis lira lite. Problemet är bara att man måste koppla upp/ner till ex en server i USA varje gång man ska lira.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Dragon Age Inquisition Errors, Crashes, PC Controls, DirectX, Stuttering, Freezes, Save Fixes

http://segmentnext.com/2014/11/18/dragon-age-inquisition-erro...

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytan:

"New DRM Denuvo used in Dragon Age, Fifa 15 and LOTF Might Be Damaging Your SSD

All of us have been eagerly awaiting the launch of Dragon Age: Inquisition and it is common knowledge that it uses the new DRM Denuvo that has remained uncracked till now. This is the same DRM also used in games like FIFA 15 and Lords Of The Fallen. But what is not common knowledge is that the DRM might be causing hefty amounts of damage to your SSD(Even HDD) when you run a game with the said DRM. First uncovered by people at rpgcodex.net (thread now removed), and then picked up by /r/pcmasterrace, the original poster makes revelations that might not be good news for users:

Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fcked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That’s about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back.

Further adding on, the poster says:

You might want to switch over to your hard disk drive with spinning iron plates instead of sacrificing the life of your solid state drive too early. I am waiting for the first complaints and lawsuits due to destroyed hardware caused by Denuvo.

It is also revealed later in the post that:

The game’s read\write operations per 40 minutes resulted in 30 GB of data processed. The number of operations done is insane. SSD’s wear level hasn’t changed though, however, the load is EXTREMELY high, so after, say, 100 hours of gameplay memory blocks will definitely start to wear down.

The below image also reveals the amount of read/writes performs along with various other information as well:

http://asidcast.com/wp-content/uploads/2014/11/855315e479_745...
"

Får väll spela på min HDD istället

Det suger ju, men jag ser inte disken jobba alls medans jag spelar... CPU däremot och Minne är rätt upptagna

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Så, hur är spelet? Ni som redan är igång :P.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytan:

"New DRM Denuvo used in Dragon Age, Fifa 15 and LOTF Might Be Damaging Your SSD

All of us have been eagerly awaiting the launch of Dragon Age: Inquisition and it is common knowledge that it uses the new DRM Denuvo that has remained uncracked till now. This is the same DRM also used in games like FIFA 15 and Lords Of The Fallen. But what is not common knowledge is that the DRM might be causing hefty amounts of damage to your SSD(Even HDD) when you run a game with the said DRM. First uncovered by people at rpgcodex.net (thread now removed), and then picked up by /r/pcmasterrace, the original poster makes revelations that might not be good news for users:

Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fcked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That’s about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back.

Further adding on, the poster says:

You might want to switch over to your hard disk drive with spinning iron plates instead of sacrificing the life of your solid state drive too early. I am waiting for the first complaints and lawsuits due to destroyed hardware caused by Denuvo.

It is also revealed later in the post that:

The game’s read\write operations per 40 minutes resulted in 30 GB of data processed. The number of operations done is insane. SSD’s wear level hasn’t changed though, however, the load is EXTREMELY high, so after, say, 100 hours of gameplay memory blocks will definitely start to wear down.

The below image also reveals the amount of read/writes performs along with various other information as well:

http://asidcast.com/wp-content/uploads/2014/11/855315e479_745...
"

Får väll spela på min HDD istället

Läste i en tråd på Neogaf att det där var komplett tjurbajs, flera användare hade gjort egna mätningar och det fanns ingen onormal hd-aktivitet. Snubben som kommit med uppgifterna hade tydligen blivit trollstämplad och bannad från flera forum där han envisades med att posta samma strunt om och om igen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sheytan:

"New DRM Denuvo used in Dragon Age, Fifa 15 and LOTF Might Be Damaging Your SSD

All of us have been eagerly awaiting the launch of Dragon Age: Inquisition and it is common knowledge that it uses the new DRM Denuvo that has remained uncracked till now. This is the same DRM also used in games like FIFA 15 and Lords Of The Fallen. But what is not common knowledge is that the DRM might be causing hefty amounts of damage to your SSD(Even HDD) when you run a game with the said DRM. First uncovered by people at rpgcodex.net (thread now removed), and then picked up by /r/pcmasterrace, the original poster makes revelations that might not be good news for users:

Wanna know average number of times parts of LotF exe code are fcked around between RAM and HDD in the span of one hour? 150000 copy/write iterations. That’s about 10000 times more than usual. DRM constantly decrypts the game code into the memory and encrypts it back.

Further adding on, the poster says:

You might want to switch over to your hard disk drive with spinning iron plates instead of sacrificing the life of your solid state drive too early. I am waiting for the first complaints and lawsuits due to destroyed hardware caused by Denuvo.

It is also revealed later in the post that:

The game’s read\write operations per 40 minutes resulted in 30 GB of data processed. The number of operations done is insane. SSD’s wear level hasn’t changed though, however, the load is EXTREMELY high, so after, say, 100 hours of gameplay memory blocks will definitely start to wear down.

The below image also reveals the amount of read/writes performs along with various other information as well:

http://asidcast.com/wp-content/uploads/2014/11/855315e479_745...
"

Får väll spela på min HDD istället

Det där stämmer inte, jag märker inte av några onormala mängder skrivningar medans jag spelar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Läste i en tråd på Neogaf att det där var komplett tjurbajs, flera användare hade gjort egna mätningar och det fanns ingen onormal hd-aktivitet. Snubben som kommit med uppgifterna hade tydligen blivit trollstämplad och bannad från flera forum där han envisades med att posta samma strunt om och om igen.

Låter bra. Kan inte tänka mig att de vill göra ett DRM som tuggar drive hela tiden. Vore speciellt dåligt med tanke på open world spel som behöver kunna läsa data hela tiden.

Permalänk
Medlem

Jävligt klumpiga kontroller på tangentbord måste jag säga, får inget flyt alls.

En 360 controller för pc kostar 250 spänn idag, funkar de bra till det här tro?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blaze101:

Jävligt klumpiga kontroller på tangentbord måste jag säga, får inget flyt alls.

En 360 controller för pc kostar 250 spänn idag, funkar de bra till det här tro?

Japp, jag kör med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av blaze101:

Jävligt klumpiga kontroller på tangentbord måste jag säga, får inget flyt alls.

En 360 controller för pc kostar 250 spänn idag, funkar de bra till det här tro?

Skrivet av Skuggan74:

Japp, jag kör med det.

Skickades från m.sweclockers.com

Gjorde två saker som jag störde mig på, bytte plats på höger/vänsterklick samt bytte ctrl(paus) mot mellanslag(hoppa), så nu pausar jag som vanligt på mellanslag, så ofantligt mycket bättre. Istället för att skutta runt i strider kan jag nu pausa utan problem

Vad är det ni tycker är klumpigt som gör att ni kör/vill köra med kontroll?

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa detta, men är lite osäker, har hört lite negativt om det bla på Metacritic - Dragon Age Inquisition.

Vad tycker ni om spelet? Story, buggar och PC-Konventeringen mm?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Gjorde två saker som jag störde mig på, bytte plats på höger/vänsterklick samt bytte ctrl(paus) mot mellanslag(hoppa), så nu pausar jag som vanligt på mellanslag, så ofantligt mycket bättre. Istället för att skutta runt i strider kan jag nu pausa utan problem

Vad är det ni tycker är klumpigt som gör att ni kör/vill köra med kontroll?

Lite löst och ledigt spelande i soffan kanske?

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem

Utav någon anledning så funkar det överhuvudtaget inte att ens spela spelet om man har en processor med bara två kärnor? Jag tog för givet att jag skulle kunna spela DA:I om jag kan spela Middle Earth: Shadow of Mordor och Battlefield 4 med min G3258 på 4,4GHz, men icke. Jag kommer förbi bioware loggan och varningen om save-slots, men efter det så får jag bara en svart skärm med en muspekare. Enligt flera personer på EA forumen så har vissa med två kärnor inga problem att spela medans vissa med fyra eller fler kärnor inte heller kommer igång. Jag förstår att det flyter på bättre med fyra kärnor, men att spelet överhuvudtaget inte fungerar? Jag köpte min nyckel från G2A så jag har ingen chans till en refund. Får väl bli en i5 4690k till jul (om jag har råd) eller hoppas på en uppdatering som gör spelet spelbart för mig och alla andra som har problem, två kärnor eller fler.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elajt_1:

Lite löst och ledigt spelande i soffan kanske?

Tänkte jag inte ens på

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Okay, pojkar och flickor! Behöver veta hur spelet är, dåligt optimerat och game-breaking buggar? Någon som kan erbjuda lite information?

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Har inte spelet men är lite skeptisk till om jag ska köpa det
Vad är det för side quests? Är de typ leta efter 10 blommor, döda 10 björnar osv helt utan någon koppling till main quest ? Mycket springa runt och loot:a? Känns det mer som ett hackn slash än ett RPG?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Okay, pojkar och flickor! Behöver veta hur spelet är, dåligt optimerat och game-breaking buggar? Någon som kan erbjuda lite information?

Spelet flyter på ganska bra på min burk i signaturen på Ultra, kör inte på de senaste drivrutinerna så jag kanske kan få lite mer flyt, mäter inte FPS:n men tycker det flyter på bra, någon dipp lite här och var men små mickrodippar, inget som jag anser är förkastligt. Som sagt inte de senaste drivarna till kortet, lirar i 2560x1440.

Skrivet av pösk:

Har inte spelet men är lite skeptisk till om jag ska köpa det
Vad är det för side quests? Är de typ leta efter 10 blommor, döda 10 björnar osv helt utan någon koppling till main quest ? Mycket springa runt och loot:a? Känns det mer som ett hackn slash än ett RPG?

Kört kanske 3-4 timmar, det är lite så, hitta x järnklumpar för att ge dina soldater bättre vapen, men de försöker knyta in de så att det ger dina soldater större chans mot demoner och skurkar i den öppna världen, hitta lite blommor för att dina soldater ska bli mer motståndskraftiga o.s.v. Allt för att göra The Inquisition större och starkare, vill inte spoila men det är lite runt omkring byar som man försöker hjälpa. Finns många pryttlar i världen som man kan hitta, kistor, lägerplatser som andra har lämnat efter sig. Det spelar lite som DA2 rent slagsmålsmässigt men med DA1s berättande i en skyrim-påminnande öppen värld.

Kanske var lite info åt dig, beror kanske lite vilket tidigare DA du gillade, själv hade jag inget större problem med DA2 förutom att handlingen va kortare och de hade bytt stil på darkspawn.

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Yes, fick min nyckel nu. Skall definitivt testas när jag kommer hem!

Hoppas verkligen att det fungerar bra vid första starten. Orkar inte vänta på patcher och nya SLI profiler/drivrutiner ännu en gång.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rosslan:

Spelet flyter på ganska bra på min burk i signaturen på Ultra, kör inte på de senaste drivrutinerna så jag kanske kan få lite mer flyt, mäter inte FPS:n men tycker det flyter på bra, någon dipp lite här och var men små mickrodippar, inget som jag anser är förkastligt. Som sagt inte de senaste drivarna till kortet, lirar i 2560x1440.

Det låter ju super! Tack för infon, hoppas alla andra har en lika smooth upplevelse!
Kan ju dock vara något fel på just din config, EA spel ska väl inte fungera vid release?

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 68709708:

Utav någon anledning så funkar det överhuvudtaget inte att ens spela spelet om man har en processor med bara två kärnor? Jag tog för givet att jag skulle kunna spela DA:I om jag kan spela Middle Earth: Shadow of Mordor och Battlefield 4 med min G3258 på 4,4GHz, men icke. Jag kommer förbi bioware loggan och varningen om save-slots, men efter det så får jag bara en svart skärm med en muspekare. Enligt flera personer på EA forumen så har vissa med två kärnor inga problem att spela medans vissa med fyra eller fler kärnor inte heller kommer igång. Jag förstår att det flyter på bättre med fyra kärnor, men att spelet överhuvudtaget inte fungerar? Jag köpte min nyckel från G2A så jag har ingen chans till en refund. Får väl bli en i5 4690k till jul (om jag har råd) eller hoppas på en uppdatering som gör spelet spelbart för mig och alla andra som har problem, två kärnor eller fler.

stödjer tyvärr inte 2kärnor.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

stödjer tyvärr inte 2kärnor.

Borde det inte göra det? Det känns ju väldigt dumt av Bioware att göra så att det inte fungerar med två kärnor när många inte har råd med det.