Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ja, ibland verkar det så.

Det är lite av hennes stil och sätt att ignorera en totalt när hon blir arg på en person och fine, det kan väl gå an men vara tyst i två veckor, ansöka bolång och allt det där och flytta... För tillfället till en polare dock.

Jävligt trist. 6 år, 7 månader på dagen!

fyfan va tråkigt att höra.

är det något med årstiden eller? tror mitt förhållande börjar närma sig samma slut, efter att sambon spenderade hela lördagen hemma hos en kille som hon själv har erkänt har känslor för henne. visserligen var det mera folk där, men att hon springer ditt så fort han bjöd in henne gjorde mig mindre glad....

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Daast:

fyfan va tråkigt att höra.

är det något med årstiden eller? tror mitt förhållande börjar närma sig samma slut, efter att sambon spenderade hela lördagen hemma hos en kille som hon själv har erkänt har känslor för henne. visserligen var det mera folk där, men att hon springer ditt så fort han bjöd in henne gjorde mig mindre glad....

Kan tänka mig det, en annan polare känner två andra vars förhållanden tagit slut.
Kan ju också vara så att din tjej behöver tid från dig och vara med andra.

Fråga henne gärna vad de gör och vad som sas men ha tillit. Det är ju viktigt:) Jag hoppas att det inte tar slut mellan er! Att allt löser sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon244686:

Jag kände en Turkisk kille som var 20 år gammal och heter Bahadir (Muslim, Pasha blodlinjen) som jag har känt väldigt länge (snart 7 år). Vi har alltid spelat tillsammans och haft askul, pratar om allt till och med saker man aldrig skulle erkänna till någon annan. Han bodde i en av Turkiets största städer; Izmir/Bursa, och även trängsta boenden. Han hade sin skollaptop som han behöll efter deras skola blev nedstängd. Han var väldigt fattig och levde med en stor del utav sin släkt och närmre familjemedlemmar i sitt hus. Två utav han yngre bröder bodde i hans rum som knappt fick plats med dem.

Han har alltid varit besatt av Ottomanska imperiets historia och Bakufun, Shogun:ater under dem Japanska inbördeskrigen runt 1400-1800 tal innan modernismen och dem västliga inflyttande tog över tradionalisterna. Så spelen Total War: Shogun 1 & 2 var något han hade en del hundratals speltimmar på. Han ville alltid köra med mig. Han ägde dock inte DLC:na/expansionerna till det så jag bidrog till det. Har även bidragit till massa annat.
- Faktiskt runt 1200 kr till en främling på andra sidan jordklotet. Hans vänner kallade honom för Han eftersom han citerade mycket från Djingis khan.

Några dagar sedan så har han kommit tillbaks efter varit inaktiv (offline) på 2 månader. Trodde han hade lämnat all bakom sig eller hans hem har blivit förstört tack vare all upprop som pågår efter presidentvalet, eller all mass-censurering. Så jag bara väntade och väntade, vi hade lovat varandra att köra Rome 2 tillsammans efter jag skaffade det åt honom.

Visade sig att han själv var vid upproren. Han visade mig bilder på när han blev skjuten av en tårgas granat i ryggen, och saker han har filmat när han var fast på taket på en buss med en annan kvinna, och ingen av dem kunde andas med all gas i deras lungor. Många av deras kvarter var fulla av aska och rök, såg ut som Silent Hill på morgonen. --- Han berättade för mig att han var politiskt bunden till en sort motståndsrörelse för flera hundratals ungdomar där han hjälpte med planerna, han vägrade dock berätta vilken organisation det var, men han bestridde en sort terror grupp vid bergen nära Istanbul eller något. och att Turkiets regering gav stöd till terror gruppen. Och senare började jobba med sin far med agrikultur nära havet.

Han var alltid ärlig och brydde sig om allt och alla, och inspirerade mig till alla filosofiska aspekter. Han berättade mycket om religion och att alla som strider för en religion inte följer sin religion, utan sin tro. Han accepterade alla så länge dem acceptera honom, han skulle aldrig ens skada en insekt eftersom han ser en levande organism som sig själv fast bara vid en lägre utvecklings tid, att det var honom i annan form, men ändå inte. Han såg allting vi tog som ett lån.

Han hade alltid ett svar när jag behövde honom. Eftersom han satt flera timmar i dagen och veckan och läste alla böcker och utvalda böcker på biblioteket som var gratis. Också lärt mig mycket grundlig Turkiska av honom, fått lite Arabiska vid processen.

Bahadir hjälpte mig under svåra perioder med mobbning och misshandel, och alla mina "funktionshinder" som bara gjorde det värre, jag kunde inte tala med mina föräldrar, så jag hade Bahadir. Han älskade lyssna på allt och han refererade allt till sin egen livshistoria; vi hjälpte varandra. Och efter flera år kändes det som han var en del av mig. Nu är jag en väldigt social människor som känner allt för många människor, men jag kommer alltid tillbaks till det isolerade livet från verkligheten för att diskutera med honom, en främling jag aldrig träffat och aldrig kommer att träffa. Jag såg honom som sonen av Mahatma Gandhi, allt han sade tog ingen sida av debatten, han sade bara det folk såg som naturligt, det sanna men inte sanna, rätt och fel och inget är sant permanent, bara tillfället. Att ingen åsikt är sann och allt du vet är en lögn, för du ser det bara i dina ögon. Vid yngre åren stal han men gav tillbaks när han kunde. Han var ett rent exemplar av den rätte och oskyldige människan. Han stödde min tro för Buddhism (inte många i Sverige) och min glöd för vetenskap som trotsa hans religion.

Tack vare honom har jag fått den inspiration för att bli en krigsfotograf, eller bygga en kyrka i Burma. Jag är besatt om världen omkring mig och bryr mig inte om mitt liv. Jag bryr mig om den verkliga verkligheten som vi har blivit isolerade sedan från födseln, allt tack vare en person på Internet.

...

För 9 dagar sedan fick jag en bekräftelse att Bahadir gick bort tack vare en tumör i hjärnan, som hans yngre bror meddelade via Steam, igenom Bahadirs användarkonto. Jag har fortfarande inte tagit bort kontot från min vänlistan, utan den är online ibland när hans lillebror använder datorn. Det känns konstigt varenda gång hans bild kommer upp på skärmen, känns som om det vore han.

Jag vet inte riktigt hur jag känner mig med det här. Han lärde mig mer än vad mina föräldrar och skolor har, han formade mig till den jag var. Det känns som om jag har tappat nånting viktigt i ett hav, men för att få tillbaks det skulle förstöra mig. Som att anledningen varför man drunknar är för man inte simmar.

Kommer aldrig glömma dig Bahadir!

1994-2014 : Min vän jag aldrig träffade

http://i.imgur.com/QHOD8gz.png

Dold text

Jävlar mannen... Feels... Beklagar.

Visa signatur

4690K - H110 ¶ Fractal R5 ¶ MSI KRAIT SLI ¶ EVGA SC GTX970 ¶
Samsung 500GB EVO ssd ¶ WD 2TB ¶ HYPERX 16GB ¶ Be Quiet! 700W KRAFT ¶

AKG K272 HD ¶ M-Audio Fast track MkI

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Kan tänka mig det, en annan polare känner två andra vars förhållanden tagit slut.
Kan ju också vara så att din tjej behöver tid från dig och vara med andra.

Fråga henne gärna vad de gör och vad som sas men ha tillit. Det är ju viktigt:) Jag hoppas att det inte tar slut mellan er! Att allt löser sig.

vi har pratat om det nu,

och det ser ut som att vi kommer ge det en till chans.
hon har lovat att hon inte ska ha samma kontakt till killar som gillar henne på det sättet längre, och att hon ska bjuda med mig mera så att jag kan träffa dem och se hur alla killarna är (och hur de beter sig runt henne).

kommer väl att vara skakigt ett tag till skulle jag tro, men kan nog fan bara gå upp, vi båda vill vara med varandra, men har låtit skit kommit imelan oss lite för länge.

hoppas att din tjej hittar tillbaka till dig (om det är något du vill alltså) och att ni kan reda ut allt också! 6år är ganska länge att vara tillsammans för att bara dra utan en bra förklaring.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Daast:

vi har pratat om det nu,

och det ser ut som att vi kommer ge det en till chans.
hon har lovat att hon inte ska ha samma kontakt till killar som gillar henne på det sättet längre, och att hon ska bjuda med mig mera så att jag kan träffa dem och se hur alla killarna är (och hur de beter sig runt henne).

kommer väl att vara skakigt ett tag till skulle jag tro, men kan nog fan bara gå upp, vi båda vill vara med varandra, men har låtit skit kommit imelan oss lite för länge.

hoppas att din tjej hittar tillbaka till dig (om det är något du vill alltså) och att ni kan reda ut allt också! 6år är ganska länge att vara tillsammans för att bara dra utan en bra förklaring.

Låter toppen:) Hoppas det blir bättre.

Ja på ett sätt vill jag det såklart. Hon har en viss stil, kan ibland vara dryg och bitchig på ett sätt. Hon vill såklart att jag följer med henne överallt och gör jag inte det får man nåt drygt tillbaka..
En viss diktatur har det varit till och från, men som du skrev är 6 år en lång tid. Om vi hittar tillbaka vet jag inte och förtillfället är det en del som inte vill det, av ändå naturliga skäl.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Ja, ibland verkar det så.

Det är lite av hennes stil och sätt att ignorera en totalt när hon blir arg på en person och fine, det kan väl gå an men vara tyst i två veckor, ansöka bolång och allt det där och flytta... För tillfället till en polare dock.

Jävligt trist. 6 år, 7 månader på dagen!

Är med om samma sak, ett 6år långt förhållande är också slut, när vi äntligen köpt hus mm... Det som stör mig mest är att hon vill skiljas men hon gör inte något för att det ska gå vidare. Hon har inte skickat in papperna om skilsmässan, hon har inte kollat på nytt boende eller skaffat lånelöfte. Vi ska sälja huset efter nyår, men hon duckar bara om frågor vid nya boenden mm... Här är det jag som inte vill skiljas som har kommit längst i processen, dvs kollat på nya boenden, åkt på visningar. Fixat lånelöfte mmm.....

Vi har en dotter på 2år ihop, så vi är tyvärr tvungna att fortsätta hålla kontakt med varandra om sånt som gäller dottern. Men hon verkar ändå leva vidare i tron om att allt ska vara som det har varit fast vi bara är "vänner".

Om man nu ser till att börja med en sådan process så dår man ju fan se till att fortsätta med den och inte stanna av hallvvägs och ducka för allt....

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Nyss kommit hem från Göteborg. Hade visst en banan i väskan. Den låg i botten. Min väska låg under dagen under typ 15st andra väskor och kassar. Bananklet överallt i väskan. På kläder, laptopfodral, systemkamera och en massa annat. Kul...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Känner mig lagom jävla irriterad just nu.
Kom till jobbet imorse och kollade oljan på min lastbil. Har inte kört min egen på en vecka så var glad att få den tillbaka. Men till min stora förvåning syntes knappt någon olja på stickan?!
Ringde upp han som kört bilen under veckan och frågade varför han inte kollat oljan. Fick då till svar att han inte haft tid?!
Tar ju för fasen inte ens 5 min att kolla och fylla på vid behov.
Och inte nog med det, så hade han lyckats köra sönder en av speglarna och bakluckan på skåpet också
Känns bara så jävla irriterande när bilen precis kommit tillbaka ifrån en krock med en älg, med ny fin front.
Speciellt irriterande när en annan sköter som lastbilen som ett litet barn nästan.

Hatar när folk inte kan sköta om sakerna.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Men för helvete, blir bara mer och mer irreterad på radiotjänst... då jag inte hört något efter att jag begärde omprövning av mitt ärende då deras jävla marknadsföringstelefonist lurade på mig tv avgift så ringde jag upp dom idag, fick prata med en som faktist var trevlig för en gångs skull men hon sa att dom beslutat att jag fortfarande skall betala tv license även fast jag inte äger något tv utrustning... Har idag skickat in ett överklagande på deras jävla beslut för jag blev något jävla irreterad på att jag fortfarande blir ålagd att betala för något jag inte ens har...

Permalänk
Medlem

Jag blor galen på Google och deras jävla speudosäkerhet som den låtsas att e håller på med förbannde jvälav nötter som inte klarar av att ha ett fungerande lösenordsystem. Gör som jag säger och bråka inte inte med mig, lär er gör fungerande webbsidor istället!!

Visa signatur

I am Thon, eat my spread!

Permalänk

Har skrivit av mig förr här och får skriva lite till känner jag.

Sitter just nu här hemma och lyckats sjuta upp fogden i någon månad nu, är sjukskriven och får i stort sätt inga pengar alls. legat inlaggd på sjukhuset då jag inte klarar av ekonomin efter det som hänt dom senaste åren så det brast för mig och försökte ta mitt liv. sa till dom innan jag blev inlaggd att jag var fattig och att ifall det kostade pengar så ville jag inte bli inlaggd, hade inget val utan fick inte lämna.

Två månader senare kommer där hem en räkning som är större än min s.k "lön" och sket helt enkelt i att betala den då där inte fanns en chans i helvetet att det skulle gå.

den blev större och större och inte en jävel vill hjälpa mig på inkasso då det var mitt eget fel och att jag får skylle mig själv. fick dock till slut efter ett halv år dela upp den på två hela månader! så nu kan hela min månads lön i december gå åt att betala den.

detta är skit, kan man fejka sin egen död så allt försvinner? vilken start på vuxen livet...

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3080Ti

Permalänk
Medlem

Kraschade med mountainbiken i spåret igår, resulterade i en dislokerad axel, en liten fraktur och en sjukskrivning på en månad som det ser ut just nu Hur fan ska man överleva detta? Börjar redan klättra på väggarna, och olyckan hände igår...

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Fick en "kovändning" igår.. Ringde och förklarade sig lite haha, imorgon lägenhetsvisning (igen)

Permalänk
Medlem

Nu har jag det klart för mig, min handläggare på AF är dessvärre efterbliven. (Tråkigt handikap men har man de handikappet så ska man inte vara "boss över folk")

Fick i mail igår, att hon ville ha kontakt uppgifter "till någon på skolan" jag studderar på. Jag länkade alla kontaktuppgifter till allt på skolan. Hon svarde mig då att hon har skrivit till dom och inte fått något svar.

Studerar också på en helt annan ort så jag har kontakt med arbertsförmedlingen här och inte den min handläggare arbetar på så frågade också samtidigt om det var dom hon ville ha uppgifterna till. Varav hon inte ens svarade, hon ville bara ha andra kontaktuppgifter...

För övrigt så ska jag förlänga utbildnigen efter årsskiftet... eller ja, det måste göras före, och hon måste tydligen ha kontakt med någon här uppe och hon tar semester på fredag så vet inte vad som kommer ske om hon inte fixar det. Gav henne nummer till mina lärare iaf...

Ska se ifall hon lyckas förstöra min utbildning nu när jag bara har någon enstaka månad innan jag är klar I wouldnt be suprised...

Total jävla jubel idiot är hon...

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!

Permalänk
Medlem

Totalt galen. Omtagning i matten imorron, suttit och försökt lära mig faktorisering av polynomfunktioner mha. nollställen i 2 timmar men fattar inte ens vad jag skall börja med. Blir omtagningen också underkänd så lutar drt även mot en gymnasie dropout vilket inte vore kul alls.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick en "kovändning" igår.. Ringde och förklarade sig lite haha, imorgon lägenhetsvisning (igen)

tjejen ringde upp dig och förklarade lite varför hon lämnade dig helt plötsligt?

lägenhetsvisning åt dig själv då eller tillsammans med tjejen?=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Fick en "kovändning" igår.. Ringde och förklarade sig lite haha, imorgon lägenhetsvisning (igen)

Bra eller dålig kovändning? Nu vart man ju nyfiken.

Själv är man lagom irriterad på jobbet... urgh.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Omtagningen gick käpprätt åt skogen, så nu blir det att vänta ett år på att få skriva om igen. Förhoppningsvis så fattar jag nått då xD sur som bara vad alltså.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Eldritzh:

Bra eller dålig kovändning? Nu vart man ju nyfiken.

Själv är man lagom irriterad på jobbet... urgh.

Det är det jag inte vet.

Träffade henne idag, var på lägenhetsvisning, nu har hon följt med mig hem utan att ens blivit frågad om det är OK.
Nu ska det bytas till julgardin (kappa) och hon ska laga matlåda oO!

Permalänk
Medlem

Well ledsen är jag då det är brorsans årsdag idag, gick bort för 6 år sedan så man mår väll sådär men mitt i allt så får man ett mail eftersom jag strider med radiotjänst där det står såhär.

Citat:

OMPRÖVNING AV RADIO- OCH TV-AVGIFT

Beslut

Radiotjänst i Kiruna AB ändrar tidigare beslut med registreringsnummer xxxxxxxxxxxxx. Vi har tagit bort faktura med nummer xxxxxxxxxxxxxx. Du har ingen skuld hos Radiotjänst.

RADIOTJÄNST I KIRUNA AB

Juridiska gruppen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eldritzh:

Bra eller dålig kovändning? Nu vart man ju nyfiken.

Själv är man lagom irriterad på jobbet... urgh.

Tell me about it. Jag har två chefer som inte kan bestämma sig vad jag ska göra, eller hur jag ska fortsätta i mitt jobb. Det resulterar i att jag hamnar i kläm mellan de två när jag försöker göra bådeoch eftersom den ene inte blir nöjd om jag gör som den andre har sagt.

Däremot är det 2 veckor till jag flyger till Finland och ska fira jul med tjejen. Förra året satt jag själv med micro pizza efter en lång arbetsdag på julafton.(I ryssland jobbar man fram till den 31e och har ledigt veckan efter istället). Så ledigt från den 20de till 11 Januari. Men som vanligt blir det stressigt som fan. 1 vecka där, 5 dagar där, 3 dagar där och en vecka där, eftersom jag måste träffa allt och alla när jag väl är hemma.

På min 3 veckors semester i sommras körde jag 380 mil, utan att vara på bilsemester.. När fan ska man få ro egentligen.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

SJ är roliga alltså, skulle boka en biljett tills imorrn och ser på mobilen att den kostar 155kr. Går in på datorn och där kostar den typ 250kr? Tydligen så måste man gå in på sista-minutenfliken på datorn, medans mobilsidan tar med sista-minuten priser direkt i sökningen. Undra hur många som bokat en biljett till ordinarie pris när den finns billigare? Det får inte vara för enkelt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av voro12:

SJ är roliga alltså, skulle boka en biljett tills imorrn och ser på mobilen att den kostar 155kr. Går in på datorn och där kostar den typ 250kr? Tydligen så måste man gå in på sista-minutenfliken på datorn, medans mobilsidan tar med sista-minuten priser direkt i sökningen. Undra hur många som bokat en biljett till ordinarie pris när den finns billigare? Det får inte vara för enkelt.

Då skulle de väl tjäna för lite pengar. Det är ju sällan man har alternativ när det gäller tåg när man väl bestämt sig för det.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Daast:

tjejen ringde upp dig och förklarade lite varför hon lämnade dig helt plötsligt?

lägenhetsvisning åt dig själv då eller tillsammans med tjejen?=)

Sent svar I know

Ja, det gjorde hon, lite hastigt. Men det var inte bara hennes fel, ena orsaken var mitt fel och det kan man väl kanske hålla med om, utan att gå in på detaljer för mycket.

Vi var på visning som hon var intresserad av, hon undrade också när jag pratade med henne per telefon om jag ville flytta in med henne...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Sent svar I know

Ja, det gjorde hon, lite hastigt. Men det var inte bara hennes fel, ena orsaken var mitt fel och det kan man väl kanske hålla med om, utan att gå in på detaljer för mycket.

Vi var på visning som hon var intresserad av, hon undrade också när jag pratade med henne per telefon om jag ville flytta in med henne...

så länge man kan ta ansvar för när man gör fel är det helt okej tycker jag. men sen vad vet jag, inte som att jag är någon relations guru

hoppas att det löser sig då, hon verkar vilja komma tillbaka ser det ut som.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Daast:

så länge man kan ta ansvar för när man gör fel är det helt okej tycker jag. men sen vad vet jag, inte som att jag är någon relations guru

hoppas att det löser sig då, hon verkar vilja komma tillbaka ser det ut som.

Verkar så ja

Vi får se vad som händer.. Italien på fredag iaf.

Permalänk
Medlem

Episkt jävla koma trött...

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

"Vet inte om jag egentligen söker råd eller så, vet ju absolut vad som borde göras, bara att jag inte vill få halva släkten emot mig heller. Mitt råd till andra vore: anställ för fan inga släktingar. Det blir ingenting annat än trubbel av saken i slutänden. Trubbel och total jävla ångest."

Skilj på privatliv och arbete.
Varför särbehandla pga släkt?

Bevisar ju bara att dom vet att dom kan utnyttja situationen. då ni är släkt.
Ta smällen och säg vad du tycker och tänker, och visa att ni är missnöjda med personen arbete helt enkelt.

Ni ska kunna skilja på vem som är arbetsgivare och arbetare oavsett om man är släkt eller inte.
Låter väl lite hårt för en del, men så är tyvärr sanningen.
Funkar inte en person på ett arbete, då blir man uppsagt, så är det på alla arbeten.

EDIT: Min egen farsa sa upp mig från sitt företag då enligt han fanns det för lite jobb osv, han kunde lika gärna försökt fixa lön och annat osv om han velat, men det handlar om att företaget ska kunna få in mer än va det går ut till personalen.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Så jävla trött på en på jobbet... han har inte sin unge hemma, hon åkte hem i fredags... enligt facebook och informationen vi fick förra veckan när denna var hemma pga. vård av barn.
Idag när personen har sena passet, så får vi reda 09:30 att denna är hemma med "vård av barn"... 1 timma efter denna börjat.
Den enda andra personen som skulle kunna ta det passat ska till läkaren efter jobbet. Så jag får ta det passet, och kommer precis missa tåget hem och får sitta 1 timme på centralen och uggla... för att sedan komma hem 21:00... och upp vid 05:00 WOHO!

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Fy fan.... mår så jävla dåligt just nu så hälften kunde vara nog, bästa polaren har sagt upp kontakten med mig och vägrar prata med mig. Allting känns riktigt piss nu...

Kan börja från början, polaren och jag har känt varandra i snart 7 år, han är den bästa vän jag har, tack vare han som jag äntligen orkade ta social kontakt med folk, han är den första personen som jag faktist kallat vän, för några månader sedan så träffade han en brud, en vän till min kusin, dom började prata och träffas oftare och oftare, jag såg till att dom kunde göra det genom att köra och hämta henne då hon bor mitt ute i ingemansland och inte har körkort och då han inte har någon bil, ställde upp så mycket jag kunde för att han mår bra av henne, samtidigt så brottades jag med mina egna problem då jag är ensam och mår piss av det, träffade en tjej som jag föll för, som verkade besvara mina känslor hamnade i säng med henne, största problemet var väll att hon var i ett förhållande, dock med en person som fick henne att må dåligt, själv mådde jag bra av henne och jag verkade få henne att må bra så jag såg äntligen lite ljus i mitt liv, något jag inte sett på väldigt länge.

Allting verkade vara suveränt, beredde mig på att flytta med då jag fått lägenhet, vid flytten så var bruden jag träffat, min polare och 2 andra med upp till ikea, vi fixade i ordning allting som behövdes för min lägenhet, säng bokhyllor etc, körde hem allt, packade upp och byggde ihop. Bruden jag träffat hon var hos mig väldigt mycket men under tiden hon var där så blev hon bara surare och surare på mig, hon gjorde slut med sitt ex, men spenderade fortfarande i princip all sin tid hos mig. Hon fick en nyckel till min lägenhet, inte på grund av att hon skulle flytta in utan för att hon skulle veta att min dörr alltid var öppen för henne. Ju mer tiden gick desto mer vresig blev hon på mig och jag blev så klart inte direkt glad av att hon var sur på mig, en kväll så skulle vi fixa lite käk med polaren och hans flickvän, hade några idéer men dom blev nerskjutna för att det var ju tydligen tacos som skulle gälla enligt hon som var med mig, fine det blev tacos men på vägen hem så blev hon bara surare och surare och polaren och hans flickvän märkte detta. Kvällen gick sakta och strängt frammåt tills hon bestämde sig för att gå hem, polaren, hans flickvän och jag satt kvar och glodde en film hade snackat med polaren om att jag skulle köra hans flickvän till jobbet dagen efter då hon inte kunde ta sig dit själv och som jag är så ställer jag självklart upp.

Kvällen löd mot sitt slut och jag körde hem polaren, hans flickvän följde med mig hem då hon skulle sova hos mig så vi kunde köra henne till jobbet dagen efter, när jag tog på mig min jacka för att gå och sätta mig i bilen så hittar jag min lägenhetsnyckel som jag gett till tjejen jag gillade. Jag blev rasande, fly förbannade därför hon hade bara lagt den där utan att säga ett ljud om det. När jag och polarens tjej kom hem så slog det slint, jag blev förbannade sulade nyckeln all världens väg i lägenheten, skrämde halvt ihjäl polarens brud vilket jag inte menade att göra, mådde piss och hon försökte trösta mig. Vi satt och pratade under kvällen och jag mådde inte mycket bättre men till slut somnade vi, hon låg och sov jämte mig.

Nu hände dock allt som gör att saker och ting går käpprätt åt helvete, under natten så vaknar jag och hon upp av att vi ligger och håller på med varandra, ingen av oss förmår sig att sluta heller, när vi väl kommer till sans så lägger vi av och båda inser vad fan vi gjort. Vi pratar om det, jag mår piss då jag inte tänkte längre än så plus att jag har förråt min bästa polare, hon vill inte att vi skall hamna i bråk med varandra och hon funderar först på att bara säga upp kontakten med polaren och dra sig undan, detta är något jag säger nej till och vi kommer fram till att vi måste berätta för han, sagt och gjort, efter båda jobbat klart så drar jag och polaren och hämtar henne och vi berättar, båda är eniga om att det är bådas fel, polaren blir rasande med all rätt, stormar ur hennes stuga och är fly förbannad, jag sitter och mår piss för jag vet vad jag gjort och jag anser inte mig värdig att vara hans vän längre, bryter ihop och mår piss, går ut för att be han om ursäkt och säga farväl varpå han säger att jag inte går någonstanns. När vi lugnat ner oss lite säger han det att han vet hur hon är när hon sover och hur jag är... Hur som helst så förlåter han oss men hon sover aldrig jämte mig igen, trodde inte jag hörde rätt, han förlät oss, jag skäms som en hund över detta, mår fortfarande piss över det.

Nu dock, en månad efter allting hänt så upptäcker jag att hans flickvän tagit bort mig på FB, frågar henne varför, får inget svar så jag frågar polaren, han säger att jag skall tänka tillbaka på den kvällen då all skit hände för tydligen så säger hon att det inte alls hände så, hon påstår nu mer att hon sa nej och sluta, stop etc, och att jag höll fast henne, detta är något som jag aldrig gjort, skulle aldrig tvinga mig på någon annan men det verkar han inte vilja höra på. Han säger nu att han inte vill ha mer med mig att göra, att han inte vill prata med mig eller se mig, hon går och säger dessa sakerna till folk i min närhet, dock verkar ingen av dom faktist tro på detta.

Där har ni min historia, jag vet inte vad fan jag skall göra, mår piss, min bästa vän har övergett mig, jag vet inte vad fan jag skall ta mig till, han är den enda människa jag vet som faktist vet hur fan mitt huvud funkar, hur jag funkar och han vill inte veta mer av mig. Till råga på allt så händer detta under den tiden på året som det inte får hända, årsdagen för min brors bortgång var för några dagar sedan och det tillsammans med detta gör att jag sitter i tankar som jag inte vill ha, tankar som jag bråkat med så många gånger innan i mitt liv. Vet inte vad fan jag skall ta mig till....