Permalänk
Medlem

Kodi och Tellstick net

Hej!

använder tellstick net före belysningen och samman kopplat det med KODI så belysningen sammarbetar. tex film startar, ljus släcks.

har hittills använt mig av sidan: http://www.googleandroid.se/xbmc/tellstick/index.php detta har fungerat felfritt.

men nu i dagarna har sidan slutat fungera och jag har sökt efter vad som hänt med sidan och om det finns några andra lösningar.

någon som vet något om vad som hänt med sidan alt om det finns något annat sätt att lösa detta på.

MVH Mathias

Permalänk
Medlem

En liten uppdate. Har hittat ett addon som heter terra. Men den vill hela tiden tända oavsett scenario. Play pause stop. Försökt hitta något i koden men ej hittat något som jag tycker ser konstigt ut. (Okunskap kan givetvis vara en faktor) någon annan som hittat något?

Mvh Mathias

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av DoDaN:

En liten uppdate. Har hittat ett addon som heter terra. Men den vill hela tiden tända oavsett scenario. Play pause stop. Försökt hitta något i koden men ej hittat något som jag tycker ser konstigt ut. (Okunskap kan givetvis vara en faktor) någon annan som hittat något?

Mvh Mathias

Skickades från m.sweclockers.com

Testade pluginet nu jag också, fick ordning på det, när man ska tända aktiverar man alternativet under device-namnet, när man ska släcka avaktiverar man det