OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk

Oneplus one invite

kan någon vara snäll och skicka en oneplus one invite.
Lever nu med en gammal Nokia.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SoftArrow:

kan någon vara snäll och skicka en oneplus one invite.
Lever nu med en gammal Nokia.

Behövs ingen invite, bara att beställa på tisdagar från https://oneplus.net/se/how-to-buy.

Permalänk

Till info, det är tisdag och det går nu att beställa utan invite

Permalänk
Medlem

Nån som har en bamboo-cover invite som inte behövs?

Permalänk

Jag ville gärna få en oneplus one (64 gb) invite.

Min gammal Nokia håller på att dö...

Permalänk
Medlem

One plus one invite

Någon som har en invite till 16gb över ?
Vet att man kan köpa på tisdagar , men har inte möjlighet till det då jag arbetar borta i skogen ^^
Skulle vara väldigt snällt !

Permalänk
Medlem

Jag kastade min äckliga S3a i väggen och nu kan inte mina föräldrar kontakta mig, så de tror att jag är död. Stelt.

Har någon invite till 64-modellen (helst) men även 16 GB så tar jag tacksamt emot, går det inte emot reglerna så kan jag även köpa en invite. PM:a. Tack!

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Hej, någon vänlig själ som kan ge mig en invite för en 64 GB? Tog fel på tuesday and thursday...

Permalänk
Avstängd

Gärna invite till bambu-skalet om någon har det och inte vill ha det...

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har 2 st invite One - 64 GB Sandstone Black. Pma.

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Permalänk

Vill gärna ha en invite till 64GB! Skrev upp mig i listan, vet inte om det var rätt eller fel, ändra gärna!

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en 16/64 GB. Är uppskriven på listan.

Jag fick en invite av thaichai, 2015-03-15.

Permalänk
Medlem

Intresserad av 16gb silk white, Är uppskriven på listan.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Borde jag köpa en oneplus one nu? eller vänta på tvåan? Är inte jättedesperat efter ny mobil.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4. CPU:Intel Core i5 3570K @ 3,6 Ghz Moderkort: Z77 Asrock Extreme 4 GPU: XFX 6870. PSU: OCZ 600w 80+ Bronze HDD: Seagate 1TB RAM: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av willehawk:

Borde jag köpa en oneplus one nu? eller vänta på tvåan? Är inte jättedesperat efter ny mobil.

Finns det överhuvudtaget någon officiell information ännu om hur den kommer att bli? Personligen är jag supernöjd med min OnePlus One. Det som skulle kunna få mig intresserad av en modell två vore om den har OLED-skärm. Jag skulle nämligen gärna vilja ha en klocka som visas hela tiden på låsskärmen, men det är uteslutet nu eftersom det skulle suga ur batteriet. På en OLED skulle däremot en liten digital klocka kunna visas hela tiden mot en svart bakgrund.

Visa signatur

// Valiant
Dator: Gigabyte G1.Sniper Z97, Intel i7 4.0 Ghz, 8 GB RAM, Radeon R9 200, SB X-Fi, Logitech Z-5500, Win8.1 64-bit
Mobil: LG G Flex (primär), Nokia Lumia 1020 (sekundär)

Permalänk
Permalänk
Medlem

Har en invite till 64gb PM så får ni den

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk

Skulle uppskatta en invite. Helst 64GB men det spelar ingen roll egentligen, skulle beställt i tisdags men det blev inte av, och idag sabbade jag min note3 så är i stort behov av att köpa en ny telefon.

*edit: Har fått tag i en invite.

Permalänk
Medlem

Jag behöver en invite och jag skulle bli glad om det var en 64GB. Mobilen jag har nu börjar tyvärrr bli gammal.
Tack i förväg.

Permalänk

Även jag söker en invite (64GB)! Ligger så sjukt mycket efter i telefonvärlden med min 7-8 åriga telefon.

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S