Permalänk

Plats att hitta webbutvecklare?

Hejsan. Jag vill börja med att be om ursäkt ifall detta är felplacerat, flytta mig gärna rätt isåfall.

Jag behöver någon som kan bygga en webbplats, liknande blocket.se funktionsmässigt, till en rimlig peng.

Jag har kikat runt lite på t.ex. Fiverr (jag förväntar mig inte att det endast ska kosta 5 USD), men där verkar folk endast kunna använda teman till Wordpress.

Finns det någon samlingsplats för webbutvecklare som jag inte känner till, eller annat smidigt vis att få tag i dessa?

Tack,
Erik

Permalänk
Medlem
Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Skrivet av Unknowing:

Jag har kikat runt lite på t.ex. Fiverr (jag förväntar mig inte att det endast ska kosta 5 USD), men där verkar folk endast kunna använda teman till Wordpress.

Sök hårdare -- det finns alla möjliga sorter på Fiverr. Jag har använt tjänster därifrån för att bygga sidor med lite javascript utifrån mina mockups med helt OK resultat. Du behöver en tydlig spec med väl definierade målstolpar för att få bra anbud, de flesta som annonserar ut sina tjänster är ganska usla, så sålla noga.

Permalänk
Medlem

Finns säkert webbutvecklare här också som kan hjälpa. Tyvärr kan jag själv inte Javascript så bra ännu så skulle nog inte ge mig in på ett större arbete just nu.

Permalänk
Medlem

Om du har någon kommunikationsmedia för att nå universitetsstudenter så är det en rekommendation (jobbade själv med sidoprojekt samtidigt som jag pluggade)

Permalänk
Medlem

Det du vill ha är något som tar väldigt lång tid och kräver lång erfarenhet = dyrt!

Att du ens tar upp Fiverr tyder på att din budget är minimal och då är något sånt bara att glömma.

Din enda chans till att skapa en köp- och säljmarknad på en nästintill obefintlig budget är http://awpcp.com/

Visa signatur

MacBook Pro 15" 2016
-
robin.se

Permalänk

Elance.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk
Medlem

Du får gärna kontakta mig (hoppas detta är tillåtet att posta).
Men som sagt, stort projekt, hör av dig med budget och info

Permalänk

@Pakki: Jag skrev ju att jag inte förväntade mig att det endast skulle kosta $5.
Budget finns, dock är jag osäker på vad sådant här brukar kosta, därför skrev jag också "en rimlig peng", inte en liten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unknowing:

@Pakki: Jag skrev ju att jag inte förväntade mig att det endast skulle kosta $5.
Budget finns, dock är jag osäker på vad sådant här brukar kosta, därför skrev jag också "en rimlig peng", inte en liten.

Kolla in phpportalen.net och wn.se båda har en kategori "Betalda tjänster".

Visa signatur

Programmerare -> PHP | HTML | CSS | JS | Java.