OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

plats 253, 64gb modellen hade vart kul!

Permalänk
Medlem

Plats 254, 64 giggarn.

Permalänk

Jag är intresserad med av både 16/64gb, har väntat länge. ☺

Permalänk

Jag är intresserad av 64GB, väntat LÄNGE!

Visa signatur

- i7 2600K @ 4,8GHz - MSI GTX 770 - Fractal Design 1000W R3 - 8 GB DDR3 @ 2000 MHz - 250GB Samsung 840 -

Permalänk
Medlem

@Jackeswe: 3799 för 64 gb versionen iaf

Visa signatur

Intel i5 13600K- RTX 3060 - 32 GB Corsair Vengeance 3000 MHz DDR4

Permalänk

plats 256 Är intresserad av en 64 gb version

Permalänk
Medlem

Då det är dags för en ny telefon via jobbet, så är jag mycket intresserad av en 64gb variant, kan någon beskriva mig Hur jag skall gå tillväga för att kunna få tag på en? Den 20:e kan jag köpa den då vårat abonnemang går ut! Tacksam för hjälp:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Dannii578:

Fattar inte hur jag skriver upp mig på listan?! Någon som har lust att hjälpa en vilsen själ?

Du är uppskriven på plats 245 den 12:e Augusti. 64 GB.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

plats 257, ät intresserad av 64GB varianten

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

nån som vet hur många invites som satts i rörelse? tänkte mest på reservation listen, jag går fortfarande upp i listen oavsett om det säljs.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB
Plats: 258

Permalänk
Medlem

Plats 259, 16/64GB

Permalänk
Medlem

Plats 260, 64GB.

Permalänk

Plats 261, 64 gb

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk

Plats 13. Still no invite. tfw

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad utav en invite, 64gb
Plats: 263

Permalänk
Medlem
Skrivet av That Maniac:

Din plats i listan betyder ingenting så länge inte någon på listan får tag i en invite. Och det är ganska osannolikt att det sker så här tidigt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem
Skrivet av That Maniac:

https://forums.oneplus.net/threads/slower-than-anticipated-in...

"I know we promised that it would be easier to get invites for the OnePlus 2 this time around. Yet, the struggle to get an invite is more real than ever."

Visa signatur
Permalänk

Plats 264.
Minneskapacitet spelar mindre roll.

*Lägligt så gick telefonen sönder nyss*

Visa signatur

|Dator|Skärm|Tangentbord|Mus|Högtalare|Bredband|Antivirus|Brandvägg|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scious:

https://forums.oneplus.net/threads/slower-than-anticipated-in...

"I know we promised that it would be easier to get invites for the OnePlus 2 this time around. Yet, the struggle to get an invite is more real than ever."

Jag har varit inne på forumet där lite nu och då för att kolla läget. Det slog mig hur väldigt många är extremt otåliga, nästan rent ut rabiata. Dem börjar gråta om att de ska köpa en annan telefon istället för 1+2 för det tar sån tid, blabla.

Det där är en sak med dagens konsument- och förbrukar-samhälle som jag tur nog inte har blivit påverkad speciellt utav; vad spelar det för roll om man får vänta en vecka eller två, världen går inte under. Det är bara en telefon, herregud.

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loffemega:

Jag har varit inne på forumet där lite nu och då för att kolla läget. Det slog mig hur väldigt många är extremt otåliga, nästan rent ut rabiata. Dem börjar gråta om att de ska köpa en annan telefon istället för 1+2 för det tar sån tid, blabla.

Det där är en sak med dagens konsument- och förbrukar-samhälle som jag tur nog inte har blivit påverkad speciellt utav; vad spelar det för roll om man får vänta en vecka eller två, världen går inte under. Det är bara en telefon, herregud.

Visst går det till överdrift. Men lite kritik ska dom ändå ha för detta kan jag tycka. Dom lovade dyrt och heligt att det skulle bli en bättre launch och lättare att få tag I invites denna gången men det blev I själva verket ännu sämre.

Folk behöver inte bete sig som barnungar för det men lite skit ska dom ändå ha när dom gör en sån här tabbe trots erfarenheten från förra gången.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

Fick mail från Gearbest idag. Den finns att beställa för 4000kr av dom.

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218003.html?utm_source...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dezpite:

Fick mail från Gearbest idag. Den finns att beställa för 4000kr av dom.

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_218003.html?utm_source...

Säkert på att det är en legit? Roligt pris iaf
Regular Price:$1266.01 Discount : 63% off

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk

@Interista85: Jag skulle ha plats 255, varför är jag inte med på listan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brainsplitter:

Säkert på att det är en legit? Roligt pris iaf
Regular Price:$1266.01 Discount : 63% off

Jag har beställt saker där förut Fick min surfplatta förra veckan. Tog cirka 1 vecka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dezpite:

Jag har beställt saker där förut Fick min surfplatta förra veckan. Tog cirka 1 vecka.

Ah lite otydlig va jag, menade om det är äkta 1+2?
EDIT: Det kom ut en del kopior på 1+1 så tänkte att de här kanske är samma knep?

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Aliexpress har tydligen kampanj för 1000 stycken av 64 och 100 st av 16 modllen(öppnar om 7 minuter). Man tycker ju de borde vara legit version då de annonserar det på framsidan?

antalen redigerade
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirppi:

Aliexpress har tydligen kampanj för 1000 stycken av 64 och 100 st av 16 modllen(öppnar om 7 minuter). Man tycker ju de borde vara legit version då de annonserar det på framsidan?

Är ganska säker på att det är legit. Dock klarar jag inte vänta på frakten "15-60 dagar". åhhhhh.. beslutsångest. Ska man gå från iphone 6 till oneplustwo eller nya nexus 5??

EDIT: På Gearbest kan man öka på frakten för 145kr så det tar 7 dagar.

Permalänk

Glömde skriva här i forumet men satte upp mig på listan för en 64 variant och har plats 133

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dezpite:

Är ganska säker på att det är legit. Dock klarar jag inte vänta på frakten "15-60 dagar". åhhhhh.. beslutsångest. Ska man gå från iphone 6 till oneplustwo eller nya nexus 5??

EDIT: På Gearbest kan man öka på frakten för 145kr så det tar 7 dagar.

Brukar köpa en hel del från Aliexpress och frakten har i genomsnitt tagit 2 veckor (Till Finland)