Internet butik med snabba leveranstider?

Permalänk
Medlem

Internet butik med snabba leveranstider?

Ja beställde en hårddisk från Datorbutiken som jag fick efter 8 dagar, trots att dom hade den i lager. TYcker jag inte är speciellt fort...
Kan någon säga nå ställe som iaf har bättre leveranstider än det?

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Oneshop

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johrn
Dustin

Dustin krossar alla andra i leveranstid

Komplett brukar också vara relativt snabba....och db har alltid varit ok för mej (alltid max 5 arbetsdagar, har beställt 5ggr)

Permalänk
Medlem

Dustin är snabba som fasen iaf.

Permalänk
Medlem

måste rekommendera http://www.datadelar.nu/

Deras site kanske inte ser så flashig ut men det är en riktig butik som ligger bakom = ingen oseriös it-bubblegrej.

Beställde onsdag, var framme fredag. Eftersom avin såklart inte kommit i min snailmaillåda då mailade jag dem och frågade om det hade kommit fram och om de isåfall kunde skicka mig uppgifterna. 30 minuter senare ringde de (!!!!) och sa att de hade skickat uppgifterna till mig via e-mail.

Kundservice och snabba som fasen. Har inte provat deras returhanteringssystem men med tanke på resten av servicen är jag inte direkt orolig över det om det skulle hända nåt.

Visa signatur

In a world in which we are all slaves to the laws of gravity, I'm proud to be counted as one of the freedom fighters.
http://www.fallskarm.com

Permalänk

Komplett.se är skitsnabba om produkten finns i lager.

Permalänk
Medlem

Offtopic: Dez, är det din SZR660 du har som avatar? Nöjd med den?

Permalänk
Medlem

Ja är det akut så är det Dustin som gäller, men de tar betalt för den servicen, den kan man inte neka till.
Komplett brukar vara snabba, men de senaste gångerna jag beställt därifrån har de tappat en del i fart...
Oneshop testade jag först idag. på 1½ timma hade de fått iväg min produkt från lager till inhämtningscentralen med kollinummer och hela rasket, dessutom har de billig frakt. Nu återstår att se var någonstans posten sätter in sin flaskhals. Kanske får paketet ligga i Jönköping i en vecka den här gången med...

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Dustin, alltid dagen efter om varan finns i lager.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peccus
Offtopic: Dez, är det din SZR660 du har som avatar? Nöjd med den?

Offtopic: Japp, skitnöjd

Permalänk
Medlem

Kan tänka mig det, svårt att fåtag på en fränare hoj som inte kostar hur mycket som helst att varken köpa eller försäkra!

Vad surfar du nu när sporthoj ligger nere?

Nu var det färdigspammat..

Permalänk
Medlem

Japp, tyckte att den skulle passa min studentekonomi
tyvärr har ju försäkringarna gått upp grymmt så jag hamnar på runt 800:-/mån

Jag surfar här ser du väl
Hoppas att sp kommer upp snart...

Färdigspammat här också, sorry...

Permalänk
Medlem

Bumpar tråden lite men vill verkligen pusha för Oneshop. Otroligt snabb service och låga priser. Beställde igår em och hämtade paketet idag!

Permalänk
Hedersmedlem

Dustin, Komplett

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem

Komplett och Dustin måste jag ju också säga om jag får.

Visa signatur

Det var inte bättre förr... men det är faen så mycket sämre nu...

Permalänk
Medlem

Oneshop är de jag har fått snabbast leveranser från.

Permalänk
Medlem

Oneshop verkar många vara nöjda med
Dustin e vell rätt ok oxå har jag hört?

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Dusin är kanon, men Oneshop är billigare :).

Permalänk
Medlem

för funkar db skitbra... Komplett också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske lite fel sorts butik, men jag är rejält imponerad av elfas leveranstider. Beställde igår runt 16.00, avin kom runt 10.00 idag

Annars funkar dustin bra, och datorbutiken är snabba ibland.

Visa signatur

"Utom de elva omkomna, av vilka en var tolv år, skadades 24 oftast äldre personer, sade polisen." - expressen.se
Data/Dator?

Permalänk
Medlem

Dustin är kanon, men Oneshop är billigare :).

Permalänk
Medlem

Dustin brukar vara snabba, men deltaco.se har nog rekordet, 1.5h från beställning till att stå med varan i handen.

Nu har ju dom utkörning 2ggr om dagen inom 08omr iofs, och säljer enbart till företag.

Permalänk
Medlem

www.komlett.se

jag handlar aldrig mer på datorbutiken efter vad jag har erfarit. samma med mina polare.

Permalänk

Oneshop är billiga och bra på de "få" saker de lagerför. Beställde tidigt på måndagen hade det på tisdagen.

Dustin slår inga i snabbhet. Ibland billiga på vissa produkter också.

Db om man vill vänta 5 år på sakerna. Alla saker i lager i fredags hände inget förän idag då det gick till pakning.. Inget mer har hänt.

Visa signatur

"Trying is first step to failure" Homer J Simpsons