Permalänk
Medlem

2600k + mobo + RAM

Är väldigt sugen på att köpa lite nya roliga delar till dator och tänkte kolla om någon skulle vara sugen på att köpa några äldre saker då.

Vill helst sälja som ett paket, men finns det intressenter för allt så är det inte så jätteviktigt. Köpet ska ske i Stockholm med omnejd, inget skickas.

Först ut är då en Intel i7 2600k köpt någon gång 2011. Kan nog skaka fram en orderbekräftelse och ett mer exakt datum om det skulle önskas. Har körts i 4,5GHz under längre perioder.

Moderkort till denna är ett Asus P8P67M-Pro, köpt tillsammans med CPU, samma gäller kvitto för detta.

2st Vengeance LP 1600mhz CL9 4gb dimms, köpt med CPU och mobo.

2st Vengeance 1600mhz CL9 4gb dimms med den högre kylaren, köpt via SweC, har ej kvitto.

Totalt alltså 4x4 GB med Corsair Vengeance minnen.

Om någon nu skulle vilja köpa alltsammans så kan även en Noctua U12S hänga med om det önskas.

Allting fungerar självklart felfritt. Har kartong för moderkort och CPU kylare här i Stockholm, CPU förpackning och RAM är dessvärre i Helsingborg.

Bud gäller (i tråden, skicka inte via PM), känns det vettigt så kan jag sälja redan imorgon söndag den 6e.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk

Kan bjuda 1000:- för cpu och moderkort

Visa signatur

Phanteks Chassi, Seasonic 800W, ASUS Prime Z690-A, Intel i5 12600K 4,9 GHz, 32 Gb RAM G.Skill Trident z5 DDR 5 5600 Ghz 2 x 16 Gb (cl 36 1.2 V), Noctua NH-U12A, ASUS GTX 2070 Super 8 Gb, SSD Samsung 980 1tb, Western Digital Caviar Red 2TB

Permalänk
Medlem

250kr för lågprofilsminnena?

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk

700:- för enbart hämtning cpu'n!

hämtning
Permalänk
Medlem
Skrivet av vittfarne:

Kan bjuda 1000:- för cpu och moderkort

Skrivet av Järfällaboende:

700:- för enbart hämtning cpu'n!

Tar hellre CPU + mobo för 1000 kr om nu vittfarne har möjlighet att mötas upp i Stockholm och faktiskt inte bor i Göteborg.

Skrivet av Laccy:

250kr för lågprofilsminnena?

Rimligt bud, väntar och ser om jag får bort resten också bara.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Du skickar inte minnena heller antar jag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fulgano:

Du skickar inte minnena heller antar jag?

Hade en förpackning till minnen här märkte jag så ett paket kan nog skickas rätt lätt. Främst moderkort och CPU jag inte vill skicka, och CPU mest av allt för att jag inte har något bra att frakta den i.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tysonayt:

Hade en förpackning till minnen här märkte jag så ett paket kan nog skickas rätt lätt. Främst moderkort och CPU jag inte vill skicka, och CPU mest av allt för att jag inte har något bra att frakta den i.

Om du låter cpu sitta kvar då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qquality:

Om du låter cpu sitta kvar då?

Skulle ju vara en lösning, kan fixa det. CPU och mobo kan skickas som KOMBO då, dock inte med NH U12S.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1400 för allt.

Cpu+Mobo+Ram

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk

1200:- för mobo+ cpu hämtR

Permalänk
Medlem

2000 för allt om du är villig att skicka. Dock ej kylare. Låt allt sitta monterat på moderkortet bara.
Betalar frakten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fantomen:

2000 för allt om du är villig att skicka. Dock ej kylare. Låt allt sitta monterat på moderkortet bara.
Betalar frakten.

Duger för mig, om ingen bjuder högre så kan vi fixa det imorgon.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

2200kr för allt inkl kylaren. Hämtar givetvis.

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivning här, går till Bitfenix för 2200 och hämtning.

Visa signatur

i7 12700, 3080 ti, 16gb - vrum vrum

Citera för svar!