Permalänk
Medlem

Ducky Shine 3 TKL med Engicoder 1976

Mitt första tangentbordsprojekt.
Det är ett Ducky Shine 3 TKL med Cherry MX Brown, hydrodippat i trä-imitation och med 1976 keyset i SA Row 3 från Pimp my keyboard.
Kabeln kommer från Techkeys.us

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Snyggt! gillar trä imitationen skarpt

Permalänk
Medlem

Riktigt ballt!

Hur har du gjort hydro dippen? Nått Svenskt företag som sysslar med det eller har fu kört på badkaret?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack

Skrivet av willeykk:

Hur har du gjort hydro dippen? Nått Svenskt företag som sysslar med det eller har fu kört på badkaret?
Skickades från m.sweclockers.com

Det är gjort på RGB Hydrovision i Märsta.

Permalänk
Medlem

Snyggt! Grym färgkänsla du har!

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Proffsmobbare
Permalänk
Medlem

Finns det till försäljning?

Permalänk
Medlem

Jag har faktiskt ett scandinavian add-on som jag inte använder, men du behöver ett base set också.
Håll koll på Pimp my keyboard, de brukar sälja det ibland. Verkar dock inte finnas i lager just nu.

Permalänk
Medlem

såg en på amrknaden här som sålde handleds stöd till tangentbord. han hade gjort dom i trä. skulle nog passa riktigt bra till det där! riktigt coolt!

Permalänk
Permalänk

Mäktigt, ger mig lite inspiration för att fixa lite med mitt ducky mini "YOTH" !!

Permalänk

För er som är intresserade finns tagenterna på massdrop just nu å fram till den 16e

https://www.massdrop.com/buy/nineteenseventysix-sa-keycap-set

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Medlem
Skrivet av krilleeee:

För er som är intresserade finns tagenterna på massdrop just nu å fram till den 16e

https://www.massdrop.com/buy/nineteenseventysix-sa-keycap-set

Synd bara att det blir dyrare att köpa därifrån med ISO och Nordiskt tillägg jämfört med pimpmykeyboard.com :/

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Skrivet av lowngcawt:

Synd bara att det blir dyrare att köpa därifrån med ISO och Nordiskt tillägg jämfört med pimpmykeyboard.com :/

jaså ? sen får man ju vänta ett halvår nästintill. Men det är massdrop i ett nötskall. Tittade lite på sidan är det enda kombon som kommer med nordic iso överhuvudtaget ?

Ber om ursäkt hör inte till tråden .

Visa signatur

Datorlåda:CaselabsMerlinSm8.Moderkort:MSI Z170a X Titanium.CPU:6700K.GPU:1080.RAM:32GB 3200mhz Corsair.PSU:EVGA G2850W.SSD:950 Pro RAID0,850evo.Kylning: Alphacool 360+480PP, Swiftech RES,EK block Cpu,Gpu,1D5.Tagentbord:Pok3r.Hörlurar:HD800s,ATH R70X+ Grace M9XX.Skärmar: Asus PG348Q.Datormus: Zowie FK1+.Matta:Qpad:UC90.Mic:Blue Jeti

Permalänk
Medlem

läckert!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluefish:

Mitt första tangentbordsprojekt.
Det är ett Ducky Shine 3 TKL med Cherry MX Brown, hydrodippat i trä-imitation och med 1976 keyset i SA Row 3 från Pimp my keyboard.
Kabeln kommer från Techkeys.us

Besök galleriet här

hur jäkla snyggt som helst! Önskar att jag hade talang nog för det där!

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Går också att köpa direkt från tillverkaren : http://pimpmykeyboard.com/sa-1976-keycap-set/
Då behöver man endast vänta den tid frakt tar.

Permalänk

Ser underbart ut!

Permalänk
Medlem

Varför "skjöt" du inte på "ränderna" ett snäpp åt sidan, så att den gula randen blev lika lång som dom andra?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Richard aka inkui

Permalänk
Medlem

Vill haaaaaaaaaaaa.
Riktigt jäkla snyggt, älskar tangenterna!

Permalänk
Medlem

sjukt snyggt sälja?

Visa signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.
twitch.com/MrFEGISEN

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt, väcker verkligen habegär.

Permalänk
Inaktiv

Hur har du doppat den så den ser ut som en träimitation?