Ducky Premier Mx Blue Blue / greay PBT

Permalänk
Medlem

Ducky Premier Mx Blue Blue / greay PBT

Ett stycket Ducky Premier MX blue med Blue / Grey PBT tangentbord som tyvärr inte kom till användning som jag hade hoppats.

Uppskattningsvis har tangentbordet använts i 2-3 timmar. Sedan sattes de till sidan och har inte rörts igen...

Jag kan tänka mig att sälja brädan utan Keycaps om någon är intresserad av det. (Keycapsen säljs endast med komplett tangentbord)

Original kartong med alla tillbehör finns och skickas givetvis med.
Inköpt 27 November 2015.
Bud börjar på 800:- för hela tangentbordet.

Finns att hämtas / klämmas på i Malmö.

Jag reserverar mig till att sälja till det pris och person jag önskar. Upphämtning i Malmö kommer prioriteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är det het nakna tangenter, eller är de graverade?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

Skulle gärna köpa tangentbordet men har tyvärr inga pengar till det nu. Får pengar om ca 1,5-2 veckor. Ska försöka komma ihåg att höra av mig då så får vi se om den är kvar.

Mvh

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Avstängd

Lägger ett bud på 800 kr + frakt, kan tyvärr inte hämta det.
Kan erlägga omedelbar betalning.

Mvh.

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Medlem

Jag får börja med att be om ursäkt till alla!
Jag ville bestämt minnas att man skulle få en notifikation om något hände i tråden men det visade sig vara fel...

Skrivet av Obligatorisk:

Är det het nakna tangenter, eller är de graverade?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är graverade tangenter.

Skrivet av BOMBAii:

Skulle gärna köpa tangentbordet men har tyvärr inga pengar till det nu. Får pengar om ca 1,5-2 veckor. Ska försöka komma ihåg att höra av mig då så får vi se om den är kvar.

Mvh

För att det ska vara värt att vänta måste budet vara tillräckligt mycket högre än det högsta som är givet.
Då jag missat att ni skrev är det möjligt att pengarna inte är så långt borta, eller är det den 25:e ni väntar på?

Skrivet av GladiatorN:

Lägger ett bud på 800 kr + frakt, kan tyvärr inte hämta det.
Kan erlägga omedelbar betalning.

Mvh.

Noterat.