Mekaniska tangentbord MK85, Filco Ninja Majestouch TKL

Permalänk
Medlem

Mekaniska tangentbord MK85, Filco Ninja Majestouch TKL

Hej, säljer två tangentbord. Mitt Filco Majestouch Ninja Tenkeyless, alltså ett tangentbord utan NUMPAD på. Det har blåa Cheery MX switchar, QWERTY och är Svensk layout. Inköpt på The keyboard CO. Jag skickar med en extra uppsättning caps som är vita, egentligen till för ett Zowie tangentbord, men de flesta funkar att byta ut. PLug and play - inga drivrutiner. Inköpt under 2014. Mycket sparsamt använt.

Prisförslag: runt 900

Det andra är mitt QPAd MK85 Cheery MX Red med röd bakgrundsbelysning. Inköpt på Inet.

Båda tangentborden fungerar ypperligt, inga skavanker, inget spillt i dem. Bakgrundsbelysningen fungerar på alla tangenterna på MK85. Inköpt 2015 februari.
Prisförslag: runt 500 kanske.

Om leverans står köparen för detta, priser enligt posten skicka lätt paket.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, men brukar hålla mig till först närmast målet vinner.
Jag kan skicka extra bilder om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Du har PM.

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Medlem

Byta mk-85 mot mitt Logitech G-19? Jag bor i Göteborg
MvH/
Boten

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Filco tagentbordet är nu sålt. Qpad tangentbordet är kvar.

Permalänk
Medlem

Då det är påskreor i farten, satte jag ett lägre pris på MK-85 tangentbordet till ungefär runt 400.

Permalänk

300kr för qpad bor i göteborg

Permalänk
Medlem

Tar MK-85 för 400