Står vårrensning! LG Nexus 5, TV-Spel, Samsung Galaxy S5, LaserDisc + filmer, Scartväxel, Tuner, Pioneer Plasma 50", kablar mm.

Permalänk

Står vårrensning! LG Nexus 5, TV-Spel, Samsung Galaxy S5, LaserDisc + filmer, Scartväxel, Tuner, Pioneer Plasma 50", kablar mm.

Står vårrensning, vissa saker sätter jag minimumpris på - men det mesta är det fri budgivning på. Kan mötas upp i Uppsala, kan skicka med PostNord, DHL eller Schenker mot ersättning. Kan ev. leverera vissa tyngre saker (Plasman, LaserDisc tex.) mot bensinkostnad.

Betalas till Swish alt. mitt Swedbankkonto.

LG Nexus 5 svart i mycket bra skick, använd av svärmor. Inga repor på skärm, inkl laddare och originalkartong - OBS! Låst till 3. Bud från 500kr

Samsung Galaxy S5 guld, 16GB. OBS! Filmen som sitter i övre vänstra hörnet har släppt ca 4 cm ned och till höger ifrån övre vänstra kanten, ingenting som påverkar själva skärmen alls - bara kosmetiskt. Inkl laddare, oanvända originalhörlurar (från Galaxy S6) samt originalkartong och en "popsocket". Olåst, bud från 350kr

Pioneer PDP-505XDE, 50" PlasmaTV inkl. separat mediabox. OBS! Bilden tar ca 30 - 60 sekunder innan den har "vuxit fram". Ev kan några svarta pixlar hoppa fram i mitten av skärmen. Bud från 200kr

Acer Laptop 5742G-454G64Mnkk inkl batteri & A/C adapter och Windows 7 licens - man kan installera Windows 10 med denna licens med!. OBS! saknar Hårddisk / SSD, man annars i mycket bra skick, endast använd av svärmor. Bud från 300kr

Pioneer CLD-D406 LaserDisc spelare, kraftigt modifierad på insidan med flera kilo asfaltsplattor för att minska vibrationer och ljud. AudioQuest BigFeet sitter under maskinen för att minska vibrationer och ljud ytterligare. 230 - 110v step down transformator ingår. Spelaren säljes helst inkl. alla 19 filmer, så bud på hela paketet. Behöver hämtas eller köras ut pga vikt.

Filmer:
Anime: Kishin Heidan vol 1, 2 och 4. MD Geist. Crusher Joe the Movie. Hades Project Zeorymer Vol. 1 och 2 samt Neon Genesis Evangelion vol 0:1 och 0:2 (OBS! Evangelion helt på Japanska!)

Spelfilmer: From Dusk till Dawn, Pulp Fiction, Four Rooms, Crimson Tide, Blade, Cutthroat Island, The Fifth Element, James Bond - Tomorrow Never Dies, Contact, samt sista halvtimman av Independence Day...

Scartväxel inkl fjärrkontroll. BT 941 Quattro+. 4st Scart in, 1st ut + separat ljud via RCA. Bud från 0kr

Denon TU-255 radiodel, svart i nyskick. Bud från 0kr

Nintendo Gameboy Pocket, svart i ok skick. Bud från 100kr

Spel: Se på bilderna, de spel som har kartong är kompletta.
Game boy original: Solomon´ Club samt Tetris.
Game boy Color: Tetris DX
Game boy Advance: Super Mario Advance 3 - Yoshi´s Island samt F-Zero GP Legend

Super Nintendo: F-Zero

Nintendo GameCube PAL: Super Monkey Ball
Nintendo GameCube NTSC - USA: Resident Evil 4 samt Metroid Prime - Båda dessa går med rätt förutsättningar att köra med Progressive Scan - 480P

Playstation (1) NTSC USA: Resident Evil - obs den ovanliga höga kartongen!
Playstation (1) NTSC Jap: Final Fantasy VIII (8 alltså) samt Ridge Racer Type 4

Diverse kablar:
Monster Cable "Jumpers" 2st set.
Monster Cable - Playstation 2 Component Cable, 3m
Monster Cable Antennkabel, 6m

Anime / Manga vägg scroll / tyg-planscher:
4st hängbara i tyg med Neon Genesis Evangelion motiv.
1st väldigt special 1 papp / bambu(?) som kan användas som rullgardin. OBS! Vänder man på dessa så finns Autografer från DIF Hockey, när dessa var hos Egmont och skrivit på sponsorkontrakt för Playstation. Kommer ej ihåg det exakta året
Autograferna är följande:
Espen Knutsen, 1994-97, 1998-00
Björn Nord, 1992-00, 2001-04
Mikael Håkanson, 1996-00
Nichlas Falk, 1995-11
Thomas Johansson, 1991-00
Mikael Johansson, 1997-99
Samt från dåvarande nummer 33 (kan ej utläsa...)

Happy bidding, all budgivning sker i tråden ej i PM! Jag väljer att sälja eller inte sälja till vem jag vill eller om priset är för lågt. Mer info och eller bilder kan ordnas om så önskas.
Sätter slut på budgivningen måndag den 6:e kl 21:00

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

"Samsung Galaxy S5 guld, 16GB. OBS! Filmen som sitter i övre vänstra hörnet har släppt ca 4 cm ned och till höger ifrån övre vänstra kanten, ingenting som påverkar själva skärmen alls - bara kosmetiskt. Inkl laddare, oanvända originalhörlurar (från Galaxy S6) samt originalkartong och en "popsocket". Olåst, bud från 350kr"
Kan du ta bättre bild på släppet? Skyddsfilm eller skärm? Startar på 350:- +frakt

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

Buder 100 för Gameboy Pocket

Permalänk
Skrivet av Franzenmannen:

Står vårrensning, vissa saker sätter jag minimumpris på - men det mesta är det fri budgivning på. Kan mötas upp i Uppsala, kan skicka med PostNord, DHL eller Schenker mot ersättning. Kan ev. leverera vissa tyngre saker (Plasman, LaserDisc tex.) mot bensinkostnad.

Betalas till Swish alt. mitt Swedbankkonto.

LG Nexus 5 svart i mycket bra skick, använd av svärmor. Inga repor på skärm, inkl laddare och originalkartong - OBS! Låst till 3. Bud från 500kr

Happy bidding, all budgivning sker i tråden ej i PM! Jag väljer att sälja eller inte sälja till vem jag vill eller om priset är för lågt. Mer info och eller bilder kan ordnas om så önskas.
Sätter slut på budgivningen måndag den 6:e kl 21:00

Läs hela annonsen här

Hej!

Har du något "köp nu"-pris på någon av telefonerna? Frågar eftersom jag spenderar lördagen i Uppsala, men under veckorna bor en bit utanför enköping. Svårare att hämta upp efter måndag kväll.

Permalänk
Medlem

en tv för 200kr? vad menar du med att bilden växer fram? och blir bilden normal eller kommer det vara sämre bildkvalite?

och hur många svarta pixlar pratar vi om? en fotboll av svarta pixlar mitt i skärmen eller? finns det någon fix för det t.ex starta om tvn?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Skrivet av Irrationell:

Hej!

Har du något "köp nu"-pris på någon av telefonerna? Frågar eftersom jag spenderar lördagen i Uppsala, men under veckorna bor en bit utanför enköping. Svårare att hämta upp efter måndag kväll.

Är tyvärr inne i Uppsala nu, har ingen möjlighet att åka tillbaka senare idag. Bor ca 4,5 mil norr om Uppsala.

Permalänk
Skrivet av Kethsi:

en tv för 200kr? vad menar du med att bilden växer fram? och blir bilden normal eller kommer det vara sämre bildkvalite?

och hur många svarta pixlar pratar vi om? en fotboll av svarta pixlar mitt i skärmen eller? finns det någon fix för det t.ex starta om tvn?

När man startar TV'n är bilden svart, sedan blir den sakta men säkert som den skall. Vad kan det vara mellan 20 - 60 pixlar som kan hoppa fram. Suverän extra TV för en billig peng, har original väggfäste också.

Permalänk
Skrivet av tottz00:

"Samsung Galaxy S5 guld, 16GB. OBS! Filmen som sitter i övre vänstra hörnet har släppt ca 4 cm ned och till höger ifrån övre vänstra kanten, ingenting som påverkar själva skärmen alls - bara kosmetiskt. Inkl laddare, oanvända originalhörlurar (från Galaxy S6) samt originalkartong och en "popsocket". Olåst, bud från 350kr"
Kan du ta bättre bild på släppet? Skyddsfilm eller skärm? Startar på 350:- +frakt

Ordnar fram bild när jag kommer hem om ett par tre timmar.

Permalänk
Skrivet av Franzenmannen:

Är tyvärr inne i Uppsala nu, har ingen möjlighet att åka tillbaka senare idag. Bor ca 4,5 mil norr om Uppsala.

Såg att det stod Månkarbo i annonsen, blir 9 mil istället för 25 fram och tillbaka.

Permalänk
Skrivet av Franzenmannen:

Acer Laptop 5742G-454G64Mnkk inkl batteri & A/C adapter och Windows 7 licens - man kan installera Windows 10 med denna licens med!. OBS! saknar Hårddisk / SSD, man annars i mycket bra skick, endast använd av svärmor. Bud från 300kr

Läs hela annonsen här

Hej, jag är intresserad av Acer Laptop till smågrabbarna hemma.
Vad tror du frakten skulle gå på för en sån pjäs? Jag har ingen erfarenhet av sånt.

Mvh Peter

Permalänk

Ser oxå gärna en bild på S5:an!

Vilken processor o hur mkt ramminne i acern?

Permalänk
Skrivet av Gandolforf:

Hej, jag är intresserad av Acer Laptop till smågrabbarna hemma.
Vad tror du frakten skulle gå på för en sån pjäs? Jag har ingen erfarenhet av sånt.

Mvh Peter

Enligt Posten är frakten på 149kr

Skrivet av borstarmicke:

Ser oxå gärna en bild på S5:an!

Vilken processor o hur mkt ramminne i acern?

intel i5-450M, 4GB DDR3 (8GB är max) Full spec enl. Prisjakt

Permalänk
Skrivet av tottz00:

"Samsung Galaxy S5 guld, 16GB. OBS! Filmen som sitter i övre vänstra hörnet har släppt ca 4 cm ned och till höger ifrån övre vänstra kanten, ingenting som påverkar själva skärmen alls - bara kosmetiskt. Inkl laddare, oanvända originalhörlurar (från Galaxy S6) samt originalkartong och en "popsocket". Olåst, bud från 350kr"
Kan du ta bättre bild på släppet? Skyddsfilm eller skärm? Startar på 350:- +frakt

Skrivet av borstarmicke:

Ser oxå gärna en bild på S5:an!

Bild tagen nyss Galaxy S5

Permalänk
Skrivet av tottz00:

"Samsung Galaxy S5 guld, 16GB. OBS! Filmen som sitter i övre vänstra hörnet har släppt ca 4 cm ned och till höger ifrån övre vänstra kanten, ingenting som påverkar själva skärmen alls - bara kosmetiskt. Inkl laddare, oanvända originalhörlurar (från Galaxy S6) samt originalkartong och en "popsocket". Olåst, bud från 350kr"
Kan du ta bättre bild på släppet? Skyddsfilm eller skärm? Startar på 350:- +frakt

Skrivet av Applet:

Buder 100 för Gameboy Pocket

Bud noterade

Permalänk
Medlem

300:- för acern. Kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vilket modell nummer har Samsung S5 ( står på telefonen under batteriet )?
Om jag förstår dig korrekt så är det endast en skyddsfilm som sitter på skärmen som lossnat lite som man kan riva bort?

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600S CPU: Intel I9-9900K CPU Kylare: Noctua NH-D15 Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Elite RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB 3200MHz Grafik: ASUS TUF 3080SSD:Samsung 980 PRO NvMe Samsung EVO 840 250GB,850 EVO 500GB, 860 EVO 500GbHDD: Western Digital Caviar® Black 1TB 7200rpm PSU: EVGA Supernova 750W Skärm:ASUS ROG Swift PG279Q

Permalänk
Skrivet av JeXeL:

Vilket modell nummer har Samsung S5 ( står på telefonen under batteriet )?
Om jag förstår dig korrekt så är det endast en skyddsfilm som sitter på skärmen som lossnat lite som man kan riva bort?

Modellen är SM-G900F, och filmen är under själva glaset, parallellt med displayen - det är den som har lossnat.

Permalänk
Medlem

Ok, då är det glaset som lossnat från LCD displayen.
Budar 400:- + frakt.

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600S CPU: Intel I9-9900K CPU Kylare: Noctua NH-D15 Moderkort: Gigabyte Z390 Aorus Elite RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 32GB 3200MHz Grafik: ASUS TUF 3080SSD:Samsung 980 PRO NvMe Samsung EVO 840 250GB,850 EVO 500GB, 860 EVO 500GbHDD: Western Digital Caviar® Black 1TB 7200rpm PSU: EVGA Supernova 750W Skärm:ASUS ROG Swift PG279Q

Permalänk
Skrivet av JeXeL:

Ok, då är det glaset som lossnat från LCD displayen.
Budar 400:- + frakt.

Bud noterat, du leder på Samsungen

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalu1976:

300:- för acern. Kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur ser det ut? Är du onöjd med budet, eller har du fått högre från annat håll?

Permalänk
Skrivet av dalu1976:

Hur ser det ut? Är du onöjd med budet, eller har du fått högre från annat håll?

Du leder på datorn, inget högre bud på den just nu. Avslutar kl 21 i kväll.

Permalänk

Är acer datorn tyst vid drift? Ingen fläkt går igång onormalt högt?
Budar 350kr för datorn.

Permalänk

Acer laptop 400 SEK + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

450kr för acern förutsatt att det inte kommer något konstigt missljud från den.

Permalänk
Skrivet av westfalenhalle:

450kr för acern förutsatt att det inte kommer något konstigt missljud från den.

Hej!
Jag har inte hört några konstigheter från den, levererad den med rengjord fläkt (kompressor)

Permalänk

Hej. Det ser ut som jag kom med sista budet innan budning stängdes 21:00, om jag tyder tidsstämpeln rätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Gandolforf:

Hej. Det ser ut som jag kom med sista budet innan budning stängdes 21:00, om jag tyder tidsstämpeln rätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Som jag ser det så är ändå 450kr + ev frakt högsta budet.

Permalänk

Uppfattat. Meningslöst med en tidsgräns då.
Nåväl, grattis till vinnaren.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Applet:

Buder 100 för Gameboy Pocket

Skrivet av JeXeL:

Ok, då är det glaset som lossnat från LCD displayen.
Budar 400:- + frakt.

Skrivet av westfalenhalle:

450kr för acern förutsatt att det inte kommer något konstigt missljud från den.

Ni har nu fått PM med vidare uppgifter då ni budat högst för dessa 3 saker.