Fractal Design Define R5 Titanium

Permalänk

Fractal Design Define R5 Titanium

Chassit är helt nytt och oanvänt. Inköpt för ett vattenkylningsprojekt som ändrat riktning och behöver således inte chassit längre. I taket finns kosmetiska spår av fulmoddning (se bild) men går att gömma helt med täck-/ljuddämpslocken som följer med för den som inte vill "modda vidare". Detta reflekteras i priset.

Perfekt för den som letar ett fräscht, prisvärt donatorchassi för projekt.

Inredningen kommer löst och alla skruvar följer med. Skickar även med en extra fractal originalfläkt som sitter monterad i fronten (totalt två nu, vilket känns mycket bättre i själen).

Sweclockers eminenta recension av chassit finns här:
http://www.sweclockers.com/test/19649-fractal-design-define-r...

Finns i Södertälje.

Fråga vid oklarheter. Kan vid smidig affär eventuellt bila iväg och möta upp om det inte är orimligt långt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk

finns det kvar?

Permalänk
Skrivet av basse_bamse:

finns det kvar?

Svar ja.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk

har du möjlighet att skicka det?

Permalänk
Skrivet av basse_bamse:

har du möjlighet att skicka det?

Har tyvärr inte kvar originalförpackningen men oavsett så tror jag det blir opraktiskt dyrt att posta ett så pass stort föremål. Var bor du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk

Töreboda så ca 25mil till Södertälje.

Permalänk
Skrivet av basse_bamse:

Töreboda så ca 25mil till Södertälje.

Världen är liten, jag ska till Töreboda (och en bit till ut i skogen) på tisdag

Kan ta med mig chassit, inga problem.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk

ja vad är chansen på det
innan jag säger bu eller bä så det är inget som saknas eller är gjort bortsett från hålen i toppen av chassit?

Permalänk

Allt ska vara i sin ordning. Alla skruvar ligger i burkar inför det tänkta bygge. Lägger allt i zip-lock-påsar. Skulle någon liten skruv saknas går det att lösa.

Du kan ju ta mitt nr för vidare kontakt och bilder: 0730 femtiosju sjuttiosju noll fyra.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk

Nuvarande bud: 500kr

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black