Permalänk
Hedersmedlem

Prisvärd NVR med HDMI?

Hej,

Har fyra stycken IP-kameror av olika tillverkare och har börjat leta efter en prisvärd NVR som dels kan visa strömmarna från kamerorna på en skärm och dessutom spela in på en hårddisk. Men jag har problem att hitta produkter som verkar bra. Antingen känns de för billiga, eller så stödjer de bara tillverkarens egna kameror (som Hikvision eller Foscam).

Är det någon som har testat en billigare NVR som kan rekommendera en modell? Har fyra kameror med 1080p-upplösning där jag i dagsläget strömmar antingen direkt via webbgränssnittet eller via RTSP. Två av kamerorna jag har stöder ONVIF, de andra inte. Tillverkarna jag har är Cotier och Safehome.

Är alltså ute efter en prisvärd NVR som klarar 4 kameror, har HDMI, stödjer RTSP/ONVIF med 1080 och har inspelning på hårddisk. Har den någon form av appstöd är det ett stort plus. Någon som har tips?

Två modeller jag har spanat lite på är Hikvision DS-7104N-SN/P samt Foscam FN3004H. Det jag är ute efter ser man i början på denna video: https://www.youtube.com/watch?v=BTmAg82eOHo

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+