Permalänk
Medlem

Grafikkort köpes

Hej!

LÄS noggrant nedan. Tack på förhand!

Jag är på jakt efter ett mid-range eller något "bättre" grafikkort. Det ska till en dator som byggdes ihop för lääängesen, typ tio år sedan.

(Datorn har ett Gigabyte GA-EP45-DS3P, P45, Socket-775, se här: https://www.komplett.se/product/354533# om jag minns rätt på moderkortet, samt en processor i form av Intel Quad Core Q6600 som var väldigt överklocksvänlig när det begav sig.)

Grafikkortet köpes och hämtas helst i Umeå eller i Lycksele!

PM:a mig ifall du har något grafikkort liggande och kan tänka dig att sälja detta, samt i så fall din prisidé. Eller PM:a om du/ni vill veta vad jag är villig att betala för ett lämpligt grafikkort*.

*Jag tänker mig att ett Radeon HD 4xxx, 5xxx, 6xxx, eller 7xxx vore ett lämpligt kort?

Vänliga hälsningar
Jon

Läs hela annonsen här

Permalänk
Inaktiv

Har ett HD 6970 om det är av intresse, bor dock i Göteborg men det borde gå att skicka över.

Permalänk

Har ett ASUS GTX 750 Ti OC för 500kr + frakt. Finns i Gävle men kan skickas

Permalänk

XFX RADEON HD 6870 BLACK EDITION finns här till salu men måste skickas doc

Visa signatur

Asus maximus V Gene / i7 2600k 3.4 (4.4)( H70 ) 16GB Ram ,Nvidia GeForce GTX 680 4GB Arctic cooling accelero hybrid liquid kylare! , Cooler Master 690 II Advanced NVIDIA Edition , SSD intel 320 120 GB (OS) , samsung 820 250gb(Games) XPEonology 2x10.8TB storage

Permalänk
Medlem

Har en gammal 5870 som du kan få för en hundring + frakt.

Permalänk

Har ett gtx 970 gaming g1 tänkte mig 1600 + frakt

Permalänk
Medlem

Hej! Tack för alla meddelanden. Jag har nu, så att säga, gjort affär. Annonsen kommer därför avslutas. /Jon

Skickades från m.sweclockers.com