Permalänk
Medlem

Gtx 1070 Palit Super Jetstream

Hejhopp,

Helt ärligt så köpte jag mig ett chassi som inte klarade av detta kortet då det är 2,5-3 slot ist för 2 slot. Superbra om man vill ha ett knäpptyst kort med superbra kylning, mindre bra om man inte kan sätta dit baksidan på chassit :).

Hur som haver så har jag ett GTX 1070 Palit Super Jetstream till övers! Förpackningen och allt finns, kvitto finns (dock går garantin ut i juli). Tystaste kortet jag någonsin kört då jag körde 1080p då jag använde det och fläkten knappt startar i det läget.

Skulle säga att palit är bästa 1070 varianterna baserat på sökningarna jag gjorde innan köp. Finns lite reviews på 1070 super jetstream utan TI i sig, men hittar du något är det 9.5/10 på nästan alla sidor.

Reviews med "gamerock premium" versionen som använder samma kylare och layout https://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-geforce-gtx-1070-.... Det kortet har 2% högre boostklock, men skulle tro det är mer eller mindre exakt samma prestanda.

Pga en tidigare dålig erfarenhet här på forumet är det företräde på folk som kan mötas och swisha i stockholm.

Tänker mig vi börjar vid 2500kr, så får ni skrika om ni har några frågor!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan bjuda 2200 kr + frakt och swish före avskick om det funkar.

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

2200 kr avhämtning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Vispsleven:

Självklart funkar det. Inget coilwhine så vitt jag hörde under den korta tiden jag körde och helt onödigt bra i 1080p.

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig 2200 vid avhämtning, men då väntar jag tills imorgon kväll innan så jag får se om någon annan är mer sugen.

Permalänk

2300 + frakt Kan finnas möjlighet att hämta beroende på var i Stockholmsområdet kortet finns

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av IeChiffre:

2300 + frakt Kan finnas möjlighet att hämta beroende på var i Stockholmsområdet kortet finns

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!

Kan fara vart än tunnelbanan går! Och det går såklart att frakta om nöden kräver :).

Permalänk
Medlem

Sålt!

Skickades från m.sweclockers.com