ColaDrickers - norr mot syd

Permalänk
Benchmaskin 🍞

ColaDrickers - norr mot syd

Dagens tema är svenska cola-drycker, ena från Mora och andra från Skåne någonstans. FIGHT!

Permalänk
Medlem

Visste redan att ni skulle tycka dessa var äckliga då jag provat båda sorterna och de smakar skit!

Men när kommer ni prova nya Cuba Colan som lanserades i fjol? Numera är det Spendrups som brygger den och de har modifierat receptet lite samt ny grafisk profil (från den gamla som försvann från marknaden 2018) så att det ska bli godare. Vore kul om ni också kunde testa den...

Själv har jag ännu inte provat den nya. Men ska nog göra det snart...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Visste redan att ni skulle tycka dessa var äckliga...

Tycker de någonsin att nån läsk de testar är god? Måste i så fall ha missat den enskilda videon

Visa signatur

---

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Gorian:

Tycker de någonsin att nån läsk de testar är god? Måste i så fall ha missat den enskilda videon

Mitt första avsnitt: jaritos. Fick toppbetyg av alla

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

Jarritos cola är verkligen den godaste läsken

Permalänk
Medlem

Jag kan tipsa om den thailändska colan Est. Den är gjord av företaget som tidigare tillverkade Pepsi här, och när det kontraktet avslutades började de producera ett eget märke. Est Cola smakar cirka fyra gånger bättre än Pepsi.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Testa Inca Cola, smakar som en flytande variant av Zoo (godiset).