PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cash774:

Någon som vet varför dem lägger ut och sedan stänger och lägger ut hela tiden ?????

Hade jag fått gissa så vill dom inte krasha deras servrar, får hoppas det är något sånt iallafall

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

Hade jag fått gissa så vill dom inte krasha deras servrar, får hoppas det är något sånt iallafall

Ja Tror oxå det eller kanske vill dem göra annorlunda så alla kanske får kan tänka mig att folk sluta leta på sidan när dem hade första droppen idag

Permalänk

Ahh fick en, köpte en Disc, nu kan jag sälja min digital edition

Visa signatur

CPU: Intel 12700k
RAM: Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR4 3600MHz
MK: ASUS ROG STRIX Z690-A Gaming WIFI D4
GPU: PNY RTX 4090
Chassi: Lian Li O11 Evo

Permalänk
Medlem

Avbokade min på Cdon pga orkade ej vänta och kunde köpa en nu på Netonnet förhoppningsvis

Permalänk
Medlem
Skrivet av OverKill69:

Ahh fick en, köpte en Disc, nu kan jag sälja min digital edition

Avvakta med att sälja innan du fått hem DE, så inte det är så att beställningar går igenom på grund av serverstrul...!

Och för guds skull, sälj till listpris eller nära listpris, till någon bekant eller någon här på forumet. Sjunk inte till scalpernivå...

Permalänk
Medlem

Fick nyss upp ”lägg i kundvagn” men gick inte, verkar som sidan buggar duktigt eller så öppnar o stänger de kön hela tiden fortfarande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fzk:

Fick nyss upp ”lägg i kundvagn” men gick inte, verkar som sidan buggar duktigt eller så öppnar o stänger de kön hela tiden fortfarande

Tror det är rätt så många som sitter på sidan där man genomför köp och spammar den knappen, kanske därför.

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Jag hade min i kundvagnen och kom till sista steget i kassan (Genomför köp). Där tog de stopp: "Ledsen, Sony PlayStation 5 hann tyvärr säljas slut denna gång."

Hoppas verkligen det kommer ett gäng till :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av OverKill69:

Ahh fick en, köpte en Disc, nu kan jag sälja min digital edition

Vad ska du lägga ut den för då? 😋

Permalänk
Medlem

Tror ni dem skickar idag grabbar? för posten levererar ju på lördag oxå men hoppas jag får en perfekt då jag snart har semester på jobbet så fort dem skickar ska köpa spel oxå alltså pratar om Netonnet

Permalänk
Medlem

Går det fortfarande? Eller har det slutat? ☺️

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warus:

Går det fortfarande? Eller har det slutat? ☺️

Verkar ha slutat än så länge, men dom släppte först någon timme sedan men sen kom det tillbaks timme senare, så jag hade hållt utkik ifall jag var dig

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Kommer behöva byta uf F5 tangenten efter de här..

Permalänk
Medlem

I lager igen.

Permalänk
Medlem

Tillbaka igen! Känns som jag spammar men förhoppningsvis så hjälper jag någon

Visa signatur

Corsair iCUE 5000X | Corsair RM850x Vit | ASUS TUF GAMING Z690-PLUS | Intel i5-12600k
Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC | Team Group 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

MediaMarkt fick precis in Digital Edition. Dock verkar det ha tagit slut på sekunder.

Permalänk
Medlem

Lyckades precis få igenom en order, får se om den makuleras

Permalänk
Medlem

Fick precis igenom en order på netonnet! Får se om den makuleras eller inte som @Fzk skrev. Hoppas på det bästa!

Permalänk
Medlem

Deras (NetOnNet) sida verkar bugga lite, den är i lager men när man ska checka ut är den slutsåld

EDIT: Testade igen, och då gick det genom. Spännande, får se om det går igenom. Typisk villhöver-produkt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk

Lagt en beställning på NetOnet precis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shenaswift:

https://i.imgur.com/SOrN7ze.png här har du bevis på att köp knappen iallafall fanns

Den dök upp nu igen för mig i alla fall.

Permalänk
Hedersmedlem

Jag fick också igenom en order på Netonnet, men har ganska låga förväntningar ärligt talat.

Edit: Fick orderbekräftelse. Vågar fortfarande inte hoppas på för mycket dock!

Permalänk
Medlem

Fick order bekräftelse, hoppas de kommer
Försökte trycka hem en till att ge till någon sweclockare men den verkar slut igen nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fzk:

Fick order bekräftelse, hoppas de kommer
Försökte trycka hem en till att ge till någon sweclockare men den verkar slut igen nu

Akta bara så de inte granskar beställningar för att se om folk köper flera ex, och därmed makulerad dina ordrar. Funderade på det själv för att sälja till någon här, men vågar nog fan inte...

Permalänk
Medlem

I had it in my cart since 13 ish and then it sold out, kept refreshing my cart and it came back in stock and quickly checked out and got order confirmation! So I guess they keep slowly adding available units

Permalänk
Medlem
Skrivet av gythor:

Akta bara så de inte granskar beställningar för att se om folk köper flera ex, och därmed makulerad dina ordrar. Funderade på det själv för att sälja till någon här, men vågar nog fan inte...

Den gick inte igenom ändå, det var slut, så är nog lugnt

Permalänk
Medlem

Lyckades beställa en från Netonnet och fick en orderbekräftelse precis. Hade inte planerat att beställa en PS5 men blev alldeles till mig när ni skrev att den finns i lager 😁

Permalänk

Alltså det känns typ omöjligt. Satt o f5ade först inget o sem sekunden efter så fanns det. Gick igenom så snabbt som möjligt men va slut på en gång.
Förstår verkligen inte varför det här är ska vara ett bättre system än förbokningar.
Visst det tar tid men jag är ju då garanterad att få en.
Gnäll rant över

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fzk:

Fick order bekräftelse, hoppas de kommer
Försökte trycka hem en till att ge till någon sweclockare men den verkar slut igen nu

Lägg inte en till beställning förrän de har skickat den första till dig. Du riskerar få samtliga av dina orders makulerade då.

Permalänk
Medlem

Försökte några gånger att få genom en order via netonnet den senaste timmen, till sist gick en genom och jag fick en orderbekräftelse.

Håller tummarna och hoppas på det bästa