PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av LebronJames23:

https://partner.getgifted.com/se/ 20% på ps plus och Wallet.
Använde denna sida för att köpa nba 2k22

Grymt! Konstigt att studentrabatten är mindre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LebronJames23:

https://partner.getgifted.com/se/ 20% på ps plus och Wallet.
Använde denna sida för att köpa nba 2k22

Snyggt tack!

Paketet från webhallen är ute för leverans nu 🏆

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Du är guldvärd, äntligen hann jag med ett.

Permalänk
Medlem

Satan vad det släpps nu!

Permalänk
Medlem

Alla paketen är släppta nu. Ni som inte fått ett. Skynda. Puss

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Kan det vara så att proppen äntligen släppt nu? Jag hoppas innerligt det, så kan de som försökt sälja vidare stå där med skägget i brevlådan!

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discharged:

Kan det vara så att proppen äntligen släppt nu? Jag hoppas innerligt det, så kan de som försökt sälja vidare stå där med skägget i brevlådan!

Sony började få fart på fabriken i Juli. Så förhoppningsvis.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

TACK!

Nu har jag äntligen en på väg!

Permalänk

Nu höll man på att slå till. Jobbigt att man egentligen borde köpa ny TV också...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Discharged:

Kan det vara så att proppen äntligen släppt nu? Jag hoppas innerligt det, så kan de som försökt sälja vidare stå där med skägget i brevlådan!

Verkligen, och det finns fortfarande i lager så de har nog fått in ett bra antal enheter.

Permalänk

Hmm endast Netonnet som har inne just nu. Undra om resten av återförsäljarna kommer få in under dagen eller om detta bara är en slump

Permalänk
Medlem
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Hmm endast Netonnet som har inne just nu. Undra om resten av återförsäljarna kommer få in under dagen eller om detta bara är en slump

Ingen slump. De la upp paketen i torsdags förra veckan. De har vetat om det. Webhallen har skickat ut bra många igår.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

såhär länge tror jag aldrig det varit en köpknapp på ps5...

Permalänk
Medlem
Skrivet av esafesa:

såhär länge tror jag aldrig det varit en köpknapp på ps5...

Webhallen hade 75 minuter 😄

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av hmmmmmmmmmm:

Hmm endast Netonnet som har inne just nu. Undra om resten av återförsäljarna kommer få in under dagen eller om detta bara är en slump

Drog in en beställning precis. Får se om det fanns lager kvar. So far so good.

Permalänk
Medlem

GRYMT! Nu äntligen, och från svensk ÅF 👍🎉

Skrivet av esafesa:

såhär länge tror jag aldrig det varit en köpknapp på ps5...

Amazon hade i drygt ett dygn i somras vill jag minnas 🤔

Permalänk
Medlem

Och där var det slut :---)

Visa signatur

🖥️ En snabb dator
📱 - Samsung S20
🧩 - Prusa MK3S MMU2S

Permalänk
Medlem

Äntligen kan jag hämta ut mitt ps5 digital edition!
Beställde från Amazon igår. Tack för all hjälp och gött snack här inne! Allt gott

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN fick jag tag på ett genom NoN, tusen tack för dessa 7 veckor kära människor.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | ASUS GeForce RTX 4070 12GB GDDR6 ProArt OC | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | Corsair RM850x 850W v3 | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 4TB | Fractal Design North Svart TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av ok3nd:

Äntligen kan jag hämta ut mitt ps5 digital edition!
Beställde från Amazon igår. Tack för all hjälp och gött snack här inne! Allt gott

Gött. Min disk från webhallen anländer om 1h

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk

Helt klart Stockholmsprivilegiet som gjorde att detta gick men förra måndagen den 20de så råkade jag vandra förbi Webhallen i Mall of Scandinavia och såg de tog förbeställningar av PS5 Standard Edition i butikerna. Gick fram till kassan, bokade och så igår den 29de så fick jag mail om att det bara var att gå dit och hämta upp en konsol. Ingen stress alls involverad (förutom strulet med pendeltågen på kvällen då men det var bara ren otur).

Max en per person och de kollar legitimation både vid bokning och uthämtning, tydligen hade flera personer försökt att hämta ut andras konsoler under dagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Gött. Min disk från webhallen anländer om 1h

Grymt! Vi löste det tillslut

Permalänk
Medlem
Skrivet av unpronounceable:

Helt klart Stockholmsprivilegiet som gjorde att detta gick men förra måndagen den 20de så råkade jag vandra förbi Webhallen i Mall of Scandinavia och såg de tog förbeställningar av PS5 Standard Edition i butikerna. Gick fram till kassan, bokade och så igår den 29de så fick jag mail om att det bara var att gå dit och hämta upp en konsol. Ingen stress alls involverad (förutom strulet med pendeltågen på kvällen då men det var bara ren otur).

Max en per person och de kollar legitimation både vid bokning och uthämtning, tydligen hade flera personer försökt att hämta ut andras konsoler under dagen.

Eloge att de gör så. Så inte iglarna på blocket och tradera fortsätter att sitta på konsolerna.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Slog till på en standard på NetOnNet nu fast jag helst ville ha digital, men med halvledarbrist ingenstans i sikte att klarna upp, och nu rykten om aluminiumbrist vågade jag inte vänta längre när jag hade chansen... Tji fick jag för att avbeställa en förbokning på mediamarkt i vintras, och låta en kollega köpa min andra på webhallen (utan mellanskillnad såklart) så nu tycker ju de att jag har en ps5 redan

Om ni känner nån som är i samma skor fast tvärtom som vill byta digital mot standard får ni gärna tipsa om min annons här.

Permalänk
Medlem

Beställde från Webhallen i måndags och idag kommer Budbee😃

Permalänk
Medlem

Postnord levererade paketet andra sidan stan när man bor vid ett utlämningsställe. Bara åka och hämta nu då 🤩

PS5 COLLECT edit!

Nu så. Äntligen får man väl säga..?!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Var och hämtade ut min PS5:a idag hos webhallen, väntan är över

Hoppas alla för sin PS5:a snart,

Visa signatur

Moderkort: Asus P9X79 Processor: I7 4930K @ 4,6 GHz 6C/6HT Kylning: Corsair H100 Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum Grafik: Asus Strix RTX 3080 OC Lagring: Samsung 860 EVO 500Gb (OS) Samsung EVO 870 1Tb, Samsung 840 EVO 250Gb + WD Black 1Tb Nätagg: Corsair HX 850w Chassie: Corsair Obsidian 650D Skärm: Dell U2713 @ 2560 X 1440 2 X Dell U2410 @ 1920x1200 OS: Windows 10

Permalänk

Lyckades inte få en denna gången heller..
Ingen här som har ändrat sig och därför vill sälja sin PS5a? 😁

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Beställde från Amazon igår (valde ej prime) och har nu hämtat ut min PS5 från närmaste ombud.

Visa signatur

System: R5 5600X, GTX 1080 TI