Söker uppgraderingspaket CPU+MOBO+RAM

Permalänk
Medlem

Söker uppgraderingspaket CPU+MOBO+RAM

Jag har en klient på mitt jobb vars dator har gått sönder och som behöver ett uppgraderingspaket. Grafikkortet han har är ett GTX 960 som han hoppas att uppgradera någon gång i framtiden när kretsbristen lugnat sig lite. Målet är en dator som duger för gaming i 1080p. Han har ett kit med 16gb DDR3 minnen, så om någon har CPU + MOBO + (med eller utan ram om det är DDR3) samt eventuellt även kylare. 2600k eller bättre, så det mesta kan vara av intresse

Det är en ung kille som har en relativt ansträngd ekonomi och han kan lägga absolut max 2000kr men helst något under 1500kr. Skicka gärna ett PM med vad ni har och vad ni önskar få för det. Om det finns i stockholmsområdet så är det ett plus och jag kan i så fall hämta det för hans räkning, annars om det ska skickas så betalar han frakten men i så fall är det önskvärt att det finns lite referenser eller att det går att få skickat i förskott (jag går i god för betalningen i sådant fall).

Läs hela annonsen här

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Har 4790k + coolerMaster 212 + 16gb ddr3. PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Retazz:

Har 4790k + coolerMaster 212 + 16gb ddr3. PM.

Om någon har ett passande moderkort så skulle det vara kanon. Så om någon har ett moderkort med LGA 1150 så skicka ett PM!

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

har: i7 4770K, asus z87 pro mobo till det och 32gb ram! (även chassi, h2O kylning mm)

Permalänk
Medlem

Har ett msi bazooka b250 med i3 processor och 4x4gb ddr4 ram.

Moderkortet är ej funktionstestat av mig men fungerar enligt tidigare ägare. skulle ha som filserver men det blev annat.

400kr + frakt (tar bara betalt för ram) Skulle moderkort och / eller processor vara kass borde utrymme finnas för att köpa någonting annat och para ihop minnena med, sitter f.ö någon cooler master kylare på också. skicka pm så kan jag skicka lite bilder vid intresse.

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”