Permalänk

Fuska i HTML spel?

Hej,

Skulle gärna delta i denna tävling men lyckas inte komma över 500 poäng. Uppenbarligen fuskar alla som ligger på topplistan med 50.000+ poäng. Några tips på hur jag ska komma över 500 poäng med html skills istället för spelskills?

Obs det handlar inte om att komma först på listan, man behöver bara komma över 500 poäng för att delta i utlottningen.

https://game.flarie.com/games/balls/17060028561bc9be7a1a03

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Hej,

Skulle gärna delta i denna tävling men lyckas inte komma över 500 poäng. Uppenbarligen fuskar alla som ligger på topplistan med 50.000+ poäng. Några tips på hur jag ska komma över 500 poäng med html skills istället för spelskills?

Obs det handlar inte om att komma först på listan, man behöver bara komma över 500 poäng för att delta i utlottningen.

https://game.flarie.com/games/balls/17060028561bc9be7a1a03

Det tog mig 2 försök att få över 500 poäng... Och då använde jag 1,5 av dessa två försök för att lista ut hur den urkassa kontrollen fungerade. Så känns inte so att det behövs så himla mkt för att komma dit i alla fall

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Skrivet av haijen:

Det tog mig 2 försök att få över 500 poäng... Och då använde jag 1,5 av dessa två försök för att lista ut hur den urkassa kontrollen fungerade. Så känns inte so att det behövs så himla mkt för att komma dit i alla fall

Jag som är kass då 480 lyckades jag få som mest innan jag gav upp. Skyller på den "urkassa kontrollen"

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Jag som är kass då 480 lyckades jag få som mest innan jag gav upp. Skyller på den "urkassa kontrollen"

Tyvärr har jag inget bra tips för din fråga. Däremot så fick din fråga mig att minnas ett sommarjobb jag hade där de gamla fabriksarbetarna spenderade alldeles för mycket tid att tävla i ett yatzy-spel på en dator. Det tog inte lång tid att lista ut att topplistan bara låg som en öppen textfil, så efter något tillägg där tyckte de inte det var lika roligt längre xD

Visa signatur

Ryzen 5800X, Asus ROG Strix B550-E Gaming, Asus ROG Strix 3080 Ti OC, G.Skill Trident Z Neo DDR4 32 GB RAM@3600 MHz cl16, LG 34GN850 + Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

946 på första försöket. Förstod inte riktigt kontrollerna första två bollarna men sen lossnade det

Permalänk
Medlem

Tog mig 5min att komma över 500 poäng, tror det går snabbare att spela.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Att fuska i tävlingar är inget vi vill vara behjälpliga med, låser därmed tråden @TobiasStockholm

Visa signatur

240p är livet