Automatiskt instagram-publicerande

Permalänk
Medlem

Automatiskt instagram-publicerande

Hej! Jag har en del lite olika projekt och självklart måste man ju regelbundet publicera och jag föredrar mycket hellre att göra allt på en och samma gång än att varje dag lägga ut posts etc. Det finns ju en del schedulers osv och jag testade en gratisversion som var bra som hette Combin (gratis) men tyvärr insåg jag dess stora begränsning vilket är att du måste ha datorn på för att den ska publicera men också programvaran. Det betyder att om du har satt schemaläggning kl 7 på torsdag kväll och loggar in 7:01 så publiceras inget förrens du går in i programvaran och trycker "publish now".

Vad jag vill ha är en lösning som låter mig schemalägga posts utan att oroa mig. En stor grej är att jag vill kunna förbereda allt på datorn dvs text och bild så jag kan batchgöra allt. Jag har ingen lust att typ föra över bilder till en mapp och manuellt para ihop text och bild utan det ska helst gå smidigt. Finns det någon sådan lösning för mig?

Tacksam för svar!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Man kan skaffa ett Facebook-konto och använda business manager för att schemalägga inlägg på Instagram, säger min fru som delvis jobbar med sånt.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonasc:

Man kan skaffa ett Facebook-konto och använda business manager för att schemalägga inlägg på Instagram, säger min fru som delvis jobbar med sånt.

Tack för tipset! Jag ska spana in!

Visa signatur