Permalänk
Medlem

ASUS 960 4Gb

Har ett ASUS 960 4gb version liggandes som inte används som jag gärna skickar vidare 🙂 Fungerade utmärkt senast jag testade det i december, så förutsätter att så fortfarande är fallet 🙂

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Hej! Jag tar det jättegärna mot fraktkostnad.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Är sen på bollen men.. Min dotter skulle behöva ett till sin dator, mot fraktkostnad givetvis.

Visa signatur

ABC 80

Permalänk
Medlem

Jag är också sen och betalar gärna frakt. Det är till min systerson som ska få sin första speldator.

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Tar det gärna, kan hämta i Malmö!

Permalänk
Medlem

Jag tar den gärna om jag får 500 kr också. Jag är svårt sjuk i stukad fotled och hela min familj drabbades hårt av covid då vi endast har åkt på 2 utlandssemestrar senaste året. Kortet skulle gå till att bygga en dator till *ett barn*. Tacksam för svar inom timmen.

PS: jag kommer att bedriva cancerforskning med kortet när det inte används av *ett barn*

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pzors:

Jag tar den gärna om jag får 500 kr också. Jag är svårt sjuk i stukad fotled och hela min familj drabbades hårt av covid då vi endast har åkt på 2 utlandssemestrar senaste året. Kortet skulle gå till att bygga en dator till *ett barn*. Tacksam för svar inom timmen.

PS: jag kommer att bedriva cancerforskning med kortet när det inte används av *ett barn*

ha"2 utlandssemestrar senaste året" är det dåligt? herregud..

Permalänk
Medlem

köar mer än gärna åt familjemedlem som själv inte är medlem här men i stort behov av ett kort

Permalänk
Skrivet av Pzors:

Jag tar den gärna om jag får 500 kr också. Jag är svårt sjuk i stukad fotled och hela min familj drabbades hårt av covid då vi endast har åkt på 2 utlandssemestrar senaste året. Kortet skulle gå till att bygga en dator till *ett barn*. Tacksam för svar inom timmen.

PS: jag kommer att bedriva cancerforskning med kortet när det inte används av *ett barn*

Skämtar du eller…?! ”Bara 2”. Synd om dig. Finns familjer som inte ens åker utomlands 2 gånger under hela sitt liv. Själv har jag inte varit utomlands sen 2012 så jag står tyvärr före dig i kön.

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av zogez:

ha"2 utlandssemestrar senaste året" är det dåligt? herregud..

Skrivet av Knotvillage:

Skämtar du eller…?! ”Bara 2”. Synd om dig. Finns familjer som inte ens åker utomlands 2 gånger under hela sitt liv. Själv har jag inte varit utomlands sen 2012 så jag står tyvärr före dig i kön.

Tror ni missar poängen med hans inlägg : )

Permalänk
Skrivet av Plastbit:

Tror ni missar poängen med hans inlägg : )

Ok. Det var alltså ett tråkigt skämt. Eller…

Visa signatur

Intel Core i9-12900KF 5.2GHz+ HT Custom loop
MSI RTX 4080 Gaming X Trio 3030MHz
Asus ROG Maximus Apex Z690 (WI-FI)
Corsair Dominator Platinum 6200mhz 32GB CL36
Asus 34" TUF VG34VQL1B, NZXT H9 Flow, Corsair HX1200i, 970 Evo Plus, Asus ROG Strix Flare MX, Logitech G502 PS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Ok. Det var alltså ett tråkigt skämt. Eller…

Jo, tanken är inte att det är så han är (tror jag) men att det är så folk gör för att det skall vara mera "rätt" att ge kortet för att det är behövande till något, så sådana trådar brukar sluta tyvärr.

Däremot så är det guld värt av människor som gör som TS, betyder så mycket för vissa som inte har den teknologi som börjar bli utdaterad.

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk
Avstängd

GE DeT TILL MAJJJJJJJJJJJJJ!!!!!

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knotvillage:

Skämtar du eller…?! ”Bara 2”. Synd om dig. Finns familjer som inte ens åker utomlands 2 gånger under hela sitt liv. Själv har jag inte varit utomlands sen 2012 så jag står tyvärr före dig i kön.

Närmsta jag kommit utomlands alls är Degerfors och det kan jag säga liknar inte alls tropikerna utan mer ett halvt slukhål när jag var där. Så är jag före dig då?😂

Permalänk
Medlem

Degerfors? Lyx!

Vi på i en grop på landsvägen, och mina föräldrar är tvungna att gå upp 2 timmar innan de går och lägger sig för att vi ska kunna få något att äta varje dag. Osv... (jag hoppas alla förstår ironin och har sett sketchen... om inte så kommer alla svar vänligt men bestämt att omdirigeras till /dev/null.)

Skippa snacket, säg så här:

"Jag tar det gärna tack!

Mvh,
/J"

Ps. Jag vill inte ha det, det är mest som en instruktionstext. Ds.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JugsteR:

Degerfors? Lyx!

Vi på i en grop på landsvägen, och mina föräldrar är tvungna att gå upp 2 timmar innan de går och lägger sig för att vi ska kunna få något att äta varje dag. Osv... (jag hoppas alla förstår ironin och har sett sketchen... om inte så kommer alla svar vänligt men bestämt att omdirigeras till /dev/null.)

Skippa snacket, säg så här:

"Jag tar det gärna tack!

Mvh,
/J"

Ps. Jag vill inte ha det, det är mest som en instruktionstext. Ds.

Förstår precis vad du menar. Va mer menat som ett skämt från min sida då vissa inte riktigt förstod föregåendes skämtinlägg😂

Permalänk
Medlem

Jag gör som dom flesta andra här och ställer mig i kö. Grabben har en födelsedag i antågande och önskar sig ett lite bättre grejer i datorn. Han har just nu ett GTX560ti 1Gb och tycker att det går "lite" trögt ibland

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Intel Core I5 3570K | Gigabyte GA-Z77M-D3H | GTX 1060 3Gb | Corsair Vengeance LP 8GB | Corsair 620W |

Permalänk
Avstängd

Mina siamesiska tvillingar där himma (penta och gram heter de, lite onödig info kanske men iallafall) är väldigt sugna på att börja gejma men då jag tyvärr både är blind och döv så har jag inte pengar nog till ett nytt kort. Tar gärna emot grafikkortet, kan bli en fin start🙂.

Visa signatur

Jag kom, jag såg, jag fick panik och sprang.

Permalänk
Medlem

Kan gärna hämta i Malmö

Visa signatur

Though You Fight to Survive, Your Body Starts To Shiver.

Permalänk
Medlem

Kommer gärna och hämtar i Malmö och uppgraderar mitt GTX 275

Permalänk
Medlem

Grafikkortet är nu påväg till en ny ägare, tack för visat intresse 🙂

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz