Vattenkylning - radiatorer, pump, CPU-block mm

Permalänk

Vattenkylning - radiatorer, pump, CPU-block mm

Var kul så länge det varade men till slut insett att jag inte kommer orka bygga ett nytt system. Dagens GPU-heffaklumpar är bra nog för mig

Användes i systemet på bild och senare en P500S, särskilt stora rad:en har märken.

Har inte slangar eller annan möjlighet att testa delarna som varit liggande i ~2 år men allt fungerade fint innan dess. Utöver rengöring och funktionskontroll kommer slangar, monteringskit för CPU, och säkert några till småprylar behövas.

Black Ice Nemesis Radiator GTS XFlow (2x 280, 1x 420)
EK Velocity CPU (tappat bort backplate)
EK-XRES 140 Revo D5 PWM
Diverse 10/13 fittings, tempmätare osv

Hämtas i Stockholm (kungsholmen). Jag lämnar annonsen uppe till imorgon söndag kl 18, om det finns flera intressenter så skriv en rad i tråden vad det skulle gå till för kul projekt - bestämmer själv vem det går till.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Taget om det är funkis att hämta

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö. Är för bakis för att skriva något fyndigt 😀

Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

Jag tar det jättegärna då jag precis har köpt ett vattenkylt grafikkort och har inte vattenkylning i dagsläget. Detta vore guld!

Permalänk
Medlem

Tar det gärna, har aldrig prövat custom loop innan!

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem

Har lovat både frugan och en kompis varsin loop och saknar främst 280mm radiatorer samt en pump/res-kombo och det skulle ju passa utmärkt med dessa. 420 radiatorn skulle få följa med till landet eller skänkas till någon annan här som vill ha den

(har också några EK back plates som borde passa för CPU-block, så ges det till någon annan kan jag troligtvis vara behjälplig med en back plate till blocket).

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig också i kö, skulle vilja lösa en seriekopplad vattenkylning i den reservdelsbyggda servergarderoben, eventuella restdelar skänkes såklart vidare!

Permalänk

Jag hämtar på kungsholmen imorgon och betalar gärna en slant ska hjälpa en polare med hans första loop inom kort, detta vore perfekt!

Permalänk
Medlem

Tar gärna för en dator jag håller på sätta ihop åt min bror kan skänka 500kr till välgörenhet av ditt val

Permalänk
Medlem

Är intresserad av pumpen. Körde själv en custom loop till min test bench med en D5, men den gav upp så har kört med AIO senaste tiden vilket inte är lika roligt för överklockning.

Permalänk

Insåg att avsluta kl 18 en söndag inte var det smartaste när jag fått i uppgift att tömma garderoben illa kvickt

Som enväldig härskare över annonsen stängs den därmed nu (it's 6 pm in Bangkok!), och flest verkar få glädje av grejerna hos @johanflodqvist !

Permalänk

Annonsen är avslutad