Permalänk
Medlem

Samsung A23 hemknappen?

Hej!
Har nyss köpt en Samsung A23 men problem att hitta inställning eller nåt om just hemknappen i läget då skärmen är svart,
som det är nu så måste jag trycka på sidoknappen för att få skärmen att öppna och sen svepa nedan för att öppna till hem.
Är van min S8 där jag i vilande läget kan bara trycka till längst ner på hemlnappen o den startar upp för att sen svepa igång. Hur får jag A23 att fungera på samma sätt?
Tacksam för hjälp

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

På S22 kan man "dubbelklicka" var som helst på skärmen för att starta den, kanske är samma på A23? Kanske måste aktiveras under inställningar dock

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den funktionen du är ute efter togs bort efter S9an om jag minns rätt.
Men som Immutable säger så ska det gå att dubbelklicka på skärmen för att få den att tändas.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Den funktionen du är ute efter togs bort efter S9an om jag minns rätt.
Men som Immutable säger så ska det gå att dubbelklicka på skärmen för att få den att tändas.

Går inte att dubbelklicka på skärmen i alla fall, hittar inte vart inställningen skall kunna vara

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fear:

Går inte att dubbelklicka på skärmen i alla fall, hittar inte vart inställningen skall kunna vara

Settings - Advanced futures - Motions and gestures - double tap to turn on screen ligger långt upp

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Settings - Advanced futures - Motions and gestures - double tap to turn on screen ligger långt upp

måste testas tack

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Settings - Advanced futures - Motions and gestures - double tap to turn on screen ligger långt upp

Det fungerade jag hittade det underbart va bra hjälp man får här.

Visa signatur

Fear