Inet frågar SweClockers om drops och erbjudanden för Swecxlusive

Permalänk
Medlem

Tack @Inet Sjukt bra steam och lyckades knipa en ny skärm. Perfekt eftersom min förra har börjat få burn-ins <3

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Nu var jag sen in på streamen så jag missade allt ändå, men dagens riktigt dumma fråga:
När man halkar in sådär lite i efterhand efter dropparna, hur gör man då för att på youtubestreamen hitta länken till erbjudandena?
(om man inte ska vänta in någon hygglig som dig som lägger länken här på forumet )

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Grym stream! Tack Inet

Permalänk
Medlem

Tack @inet för denna stream! Jag fick det jag ville och mer därtill, min plånbok väger riktigt lätt just nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Nu var jag sen in på streamen så jag missade allt ändå, men dagens riktigt dumma fråga:
När man halkar in sådär lite i efterhand efter dropparna, hur gör man då för att på youtubestreamen hitta länken till erbjudandena?
(om man inte ska vänta in någon hygglig som dig som lägger länken här på forumet )

Man får gå igenom chattloggen och se om man hittar länken/länkarna som Inet eller deras Mods skrivit ut.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Nu var jag sen in på streamen så jag missade allt ändå, men dagens riktigt dumma fråga:
När man halkar in sådär lite i efterhand efter dropparna, hur gör man då för att på youtubestreamen hitta länken till erbjudandena?
(om man inte ska vänta in någon hygglig som dig som lägger länken här på forumet )

ser du i chatten på streamen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Entash:

Samma! Nu måste jag bara flasha BIOS för första gången...

Nu vart de gjort så nu sitter jag redo och väntar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

7800XT under 6k, och inte ett som är över 32cm

Högg på 7900XT, tackar för att det var ett under 32cm

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Väldigt bra stream. Känns som att det fanns något för de flesta.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Jag försöker att inte stressa och se kosmiska omen här och var istället. Hade (mot bättre vetande) 5800x3d i korgen nästan på en gång vid länkar i chatten men i gul något tvetydig rektangel på betalsidan (som verkade genomförbar) stod "Produkten kan endast köpas i webbshoppen". Jag tänkte att det var något ologiskt då det inte var fråga om möjlighet att handla till dessa priser fysiskt och avbröt och såg inget mini-itx AM5 heller så det var alltet som menade att kanske vänta till Arrow Lake och Zen 5.
Antagligen för att det kommer att landa några oförutsedda utgifter snart. Sånt där känner man på sig.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Bra stream med bra erbjudanden.

Permalänk
Testpilot

Tack @Inet för en grym tisdagskväll, hoppas inte all översälj avskräcker för framtida kalas!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MT/s | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | ROG RTX 3090 Ti >

B < Galaxy S22+ | WF-1000XM4 | WH-XB900N >

Permalänk
Medlem

Tackar @inet det blev en 4TB SSD

Permalänk
Medlem

Roliga Drops, satt länge och vela på ember till tjejen men höll mig från att beställa 👼
Vad vart det tillslut med presentkortet? Jag tittar alltid utan ljud (fixa captions tack)

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedishchef_90:

Vad vart det tillslut med presentkortet?

De som deltog i tävlingen kommer få en värdekod på 100 kr utskickad via mail före fredag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ducedo:

De som deltog i tävlingen kommer få en värdekod på 100 kr utskickad via mail före fredag.

Najs 😊

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 7x Noctua A14x25

Permalänk
Sötast

Jag är väldigt glad att jag var en halvtimme sen, annars hade det bara varit jag som hade fått julklappar i år.......

Riktigt trevlig stream (pågår till å med fortfarande. ) och extremt bra priser på dropsen!

Permalänk
Medlem

Riktigt bra erbjudanden!

Blev inget shoppat för min del, så är det när man har en snäv wishlist

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Man får gå igenom chattloggen och se om man hittar länken/länkarna som Inet eller deras Mods skrivit ut.

Ok, men det öser ju in inlägg hela tiden, hur ska man lyckas sålla ut och hitta det om man inte råkar vara där exakt vid droppen?
De taggade väl aldrig länken heller? Lite småirri faktiskt!
(om jag inte missade något uppenbart?)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Någon som fått den där 100kr rabattkupongen som lovades? Är osäker på om det blev rätt när jag anmälde mig i tävlingen, för jag har inte fått något mail med rabattkod.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Grymt tack! Ni levererade över förväntan, höjdpunkten på Black Friday.

Visa signatur

i7 8700K -GB Z370N Wifi -Vengeance LPX 16gb 3000 Mhz -1070Ti -480gb SSD -FD Celsius S24 -FD Nano S -Seasonic Focus Plus 750w Gold

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Kalium:

Någon som fått den där 100kr rabattkupongen som lovades? Är osäker på om det blev rätt när jag anmälde mig i tävlingen, för jag har inte fått något mail med rabattkod.

Den skulle skickas ut antingen imorrn eller innan fredag.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kolsvart Katt:

Jag försöker att inte stressa och se kosmiska omen här och var istället. Hade (mot bättre vetande) 5800x3d i korgen nästan på en gång vid länkar i chatten men i gul något tvetydig rektangel på betalsidan (som verkade genomförbar) stod "Produkten kan endast köpas i webbshoppen". Jag tänkte att det var något ologiskt då det inte var fråga om möjlighet att handla till dessa priser fysiskt och avbröt och såg inget mini-itx AM5 heller så det var alltet som menade att kanske vänta till Arrow Lake och Zen 5.
Antagligen för att det kommer att landa några oförutsedda utgifter snart. Sånt där känner man på sig.

Hade den också i korgen och var på köpknappen inom 10s men DDR4-minnena gav felmeddelandet "Produkten kan endast köpas i webbshoppen" vilket gjorde att köpet inte kunde genomföras. Surt om man missade p.g.a. det men man borde väl lagt en order på enbart proppen först.

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Medlem

Trevlig stream, mycket bra.
köpte inget men det var en del fina produkter!
Tack för allt.

Permalänk
Medlem

Bra ström med bra erbjudanden! Grymt nöjd att det kom ett grafikkort inom min budget som passar i mitt chassi!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Ok, men det öser ju in inlägg hela tiden, hur ska man lyckas sålla ut och hitta det om man inte råkar vara där exakt vid droppen?
De taggade väl aldrig länken heller? Lite småirri faktiskt!
(om jag inte missade något uppenbart?)

Ibland pinnar modsen meddelanden/länkar i toppen av chatten, men annars får man leta efter blå text i chatten.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Inga spel? 👎

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Inga spel? 👎

Eftersom det var en SweC stream la de fokus på komponenter. Kan nog dyka upp spel på megaclicken på torsdag.

Permalänk
Medlem

Blev väldigt nöjd att det kom den exakta 8TB SSD:n jag hade funderat på att köpa. Tack @inet, nu kan jag äntligen bli av med lite gammal rost!

Visa signatur

| Asus Prime Z390-A | Intel Core i5 9600K | Corsair Vengeance RGB Pro 32GB | MSI GeForce RTX 2070 Gaming Z |

Permalänk
Medlem

Fin stream idag, inget köp för min del denna gången dock

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x