Söker 4090 kort, gärna nyskick.

Permalänk
Medlem

Söker 4090 kort, gärna nyskick.

Söker ett 4090 kort som ska vara i så bra skick som möjligt. Du bör finnas i närheten av Blekinge/skåne.

Kvitto och låda som krav. Har ett 4080 OC Rog Strix till byte om du känner dig sugen, men inget måste givetvis.

Mitt kort är omhändertagen och ser att ditt också är det. Köper och eventuellt byter med vem jag vill och den det känns bäst med.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har en RTX 4090 FE som är i nyskick. Inköpt mars 2023.

Kommer med original inköpskvitto och originalkartong (Det är en riktigt fin unboxing experience!)

Enda ägaren, aldrig överklockad. Endast använd för gaming, mest Cyberpunk 2077.

Lade upp en annons ett tag sedan, fick bud men valde att behålla kortet just då. Nu är jag dock redo att sälja kortet.

https://www.sweclockers.com/marknad/232097-rtx-4090-founders-...

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha för ditt kort? Kan du skicka det ? Mvh

Permalänk
Medlem

Priset för kortet är 19500, men jag är öppen för att diskutera ett motbud om du har något i åtanke.

Skickar helst inte kortet, men finns det inga andra alternativ får vi komma överens om hur vi ska gå tillväga då.

Mvh

Permalänk
Medlem

Jag har ett MSI Gaming Trio 4090 påväg hem som jag funderar på att sälja vidare. Kvitto medföljer från komplett. Hojta om det kan vara av intresse

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Jag har ett MSI Gaming Trio 4090 påväg hem som jag funderar på att sälja vidare. Kvitto medföljer från komplett. Hojta om det kan vara av intresse

Hejsan! Pris på den? Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pkarls18:

Hejsan! Pris på den? Mvh

Tänker mig typ 22 för det, har endast öppnat kartongen nu och verifierat att det är ett sprillans nytt ouppackat kort och att allt är med i kartong. Billigaste 4090 i lager verkar vara 24k så det är väl inte ett helt orimligt pris då Garanti och så vidare medföljer och kvitto från 14e Januari 2024

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Tänker mig typ 22 för det, har endast öppnat kartongen nu och verifierat att det är ett sprillans nytt ouppackat kort och att allt är med i kartong. Billigaste 4090 i lager verkar vara 24k så det är väl inte ett helt orimligt pris då Garanti och så vidare medföljer och kvitto från 14e Januari 2024

Tyvärr för mycket, 18 är min Max gräns. Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pkarls18:

Tyvärr för mycket, 18 är min Max gräns. Mvh

Kan mötas halvvägs vid 20250:- om det är så. men det är mitt lägsta pris och det är ingen skillnad mot att köpa mitt kort jämfört med att vandra in hos Komplett eller dylikt och plocka ett från hyllan då All garanti och nytt kvitto medföljer. Vill endast sälja kortet då jag köpte ett 4070 i väntan på att mitt förra kort skulle repareras och kunde tyvärr inte få beloppet utbetalat istället för ett sprillans nytt kort

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad