Permalänk

Tips på bra kurser att gå?

Nu är det snart dags för det årliga medarbetarsamtalet om framtiden, och som vanligt kommer de vilja skicka mig på ett antal kurser under året. Problemet är att jag tycker jag gått alla vettiga kurser jag kan komma på så behöver lite tips.

Har arbetat som Projektledare/Scrum Master/Agile Coach/Team Lead i snart 20 år så har tillräckligt med certifieringar inom området. Gillar mitt jobb, så har inga direkta mål jag vill gå vidare mot.

Vad borde jag lära mig mer om? Öppen organisation, så det mesta är möjligt om man bara kan motivera det.

Permalänk
Medlem

Så ni skickas på kurser för att man ska gå kurser?
Om du gillar nuvarande jobb så antar jag det borde räcka att säga det. Att du för tillfället inte känner behovet - men att du troligen vill gå något nästa år?
Eller om chef har tips på någon kurs som hjälper dig i din aktuella position.

Permalänk
Medlem

Finns det någon kurs som du tycker skulle verka rolig och som ser bra ut på cv:t för framtiden? Eller som du skulle vilja gå bara för att det verkar kul?

Finns det absolut inget du vill gå så var bara ärlig och säg att i år hittar du inget som hjälper dig i din vardag.

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Asus Xonar DX | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)