Acer 34" Predator X34GS IPS 21:9 Curved 180 Hz

Permalänk

Acer 34" Predator X34GS IPS 21:9 Curved 180 Hz

Hej,

Jag köpte denna skärm på Inet 2022-08-29 för 8 990 kr, sedan dess så har den använts främst till programmering men också till filmer. De serier och liknande som är framtaga i samma breda format som skärmen är fantastiskt att kolla på med denna. Väldigt bra färger, inge döda pixlar och aldrig märkt av något light bleed eller liknande.

Kartongen är stor men kommer överlämna den i dess originalkartong för att underlätta transport.

Ställ gärna frågor om något känns oklart.

Mvh. Edwin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vill bara skriva att jag två av denna och är så jäkla nöjd! Hade det inte varit för sambon så hade jag köpt även denna <3

Visa signatur

Intel I7-11700K ** NZXT Kraken X62 ** ROG STRIX Z590-E GAMING WIFI *** Seasonic Focus+ 1000W 80+ Gold ** 32GB Ram @ 3000 Mhz CL16 ** EVGA 3090 FTW3 Ultra ** Kingston Fury 2TB ** Acer Predator X34GS x2

Permalänk
Skrivet av nakey:

Vill bara skriva att jag två av denna och är så jäkla nöjd! Hade det inte varit för sambon så hade jag köpt även denna <3

Hej nakey,

Haha, va roligt att höra! Tack för att du delade med dig av det Är också supernöjd och kom från Dell tidigare vilket har fantastiska färger och kvalitet högre upp i dess segment. Men denna levde lätt upp till mina förväntningar plus att 21:9 filmer är riktigt mäktigt på den.

Mvh. Edwin

Permalänk
Medlem

Hej! Kan du tänka dig skicka skärmen?

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | ASUS Strix Z370-F | ASUS Rog Strix 2080 Ti

i7 8700K | Noctua NH D15 | Corsair 32GB/3200MHz/DDR4 | M.2 NVME 1000gb | SSD 250gb + 500gb | Corsair RM750X

Fidelio X2 | Sennheiser HD 58X | Mayflower ARC | Vortex Pok3r | Logitech G Pro Wireless | Asus PG279Q

Permalänk
Skrivet av Clibben:

Hej! Kan du tänka dig skicka skärmen?

Hej Clibben,

Lådan är massiv och har inget bra sätt att ta mig till postombud. Så denna kommer jag vilja att någon kommer och hämtar.

Men tack för visat intresse.

Mvh. Edwin

Permalänk
Medlem

Hej!

jag skulle ha möjligheten att hämta upp skärmen nu i helgen på söndag, förutsatt att det passar för din del.

Permalänk
Skrivet av Igank:

Hej!

jag skulle ha möjligheten att hämta upp skärmen nu i helgen på söndag, förutsatt att det passar för din del.

Hej Igank,

Va roligt att du är intresserad! Det går superbra för min del, du är välkommen. Skickar lite detaljer i privat meddelande.

Mvh. Edwin

Permalänk

Annonsen är avslutad