Permalänk
Medlem

Intellimouse Explorer 4.0 hackar i spel

Köpte en sån på DH, i cs så hackar bilden när man rör sig, någon som vet vad som är fel eller har samma problem? Jag kör Intellipoint 5.0 och har testat utan det och det hjälper inte, om man kör mousefilter i cs så försvinner hacket men det är så äckligt. Min gamla mus funka perfekt så det är något fel med musen eller drivrutiner

Permalänk
Medlem

Är det den trådlösa versionen?

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

nej den med sladd

Permalänk
Medlem

jag har samma problem.. de hade nån i matrix också han tippsa mig om att köra den på PS2an och i 200hz.. skulle tydligen fungera bättre

Permalänk
Medlem

jag har testat min i PS/2 och i 200hz det hjälpte inte

Permalänk
Medlem

Jag har exakt samma problem, jag skrev ett par inlägg om det här problemet i detta forum tidigare men fick inget svar, testa att lägga era möss upp och ner så den lyser på väggen tex då börjar muspekaren i win och i spel röra sig, antar att ni har samma problem fan Microsoft att dom inte kunde pilla in en 3.0 optik i 4.0an annars är 4.0an super!!

Permalänk
Medlem

Logitech mx 500 hette lösningen

Permalänk
Medlem

om jag vänder på min rör sig inte muspekaren i win eller spel. den blinkar fort i en sekund sedan blinkar den långsamt

Permalänk
Medlem

ok, synd att inte jag kan ha 100hz på min skärm, tror inte det iaf. har en Samsung Syncmaster 753DF 17" kan skärmen gå sönder om man kör högre hz än den ska klara av?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimBow
ok, synd att inte jag kan ha 100hz på min skärm, tror inte det iaf. har en Samsung Syncmaster 753DF 17" kan skärmen gå sönder om man kör högre hz än den ska klara av?

Skärmen blir bara svart, kanske piper lite och har sig. Testa, det sprängs inte.

Antar att du inte kör någon deluxehög upplösning i cs, de flesta nya skärmar klarar hög hz i låga upplösningar.

Visa signatur

WORK SMART, WORK SAFE, YOUR FUTURE DEPENDS ON IT

Permalänk
Medlem

kör 800*600 i cs så den kanske klarar högre hz, ska kolla samsungs hemsida för info, jag testade med 200hz och 300 buffer i PS/2 fast jag hade bara 60 hz iofs och vsync på, det hjälpte inte, samma lagg.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buster
Logitech mx 500 hette lösningen

Visa signatur

Walla?