Permalänk
Medlem

Design: Tycks?

http://zapher.no-ip.com/al-babek2

Anledningen till att jag satt upp den i vänster hörn är för att loggan skär in sig snyggt då.. Dock kan det ju vara lite jobbigt för vissa o läsa så.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Ser bra ut. Dock kanske logotexten skulle vara lite större? Blir så mycket till vänster om den just nu. Eller kanske göra den smalare.. jag vet inte riktigt. Ser lite konstigt ut längst ut till vänster oxo, "spetsen" får inte plats. Men varför använder du frames för att göra en sida som går att göra lika lätt utan?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

logan på hemsidan där det står al babek tycker inte den ska vara över struket tog lite tid innan jag såg vad det stog annars e den jätte schyst

Permalänk
Medlem

snyggt... mkt rent och fräscht (stavning?)

hoppa över splash så blir det bättre enligt mig

Permalänk

Håller med ph0ng till 100%.. fimpa splashen... annars ren å fin...

kanske dock lite förmycket "tom" grafik och ensidighet.... blir tråkigt efter några sekunder att titta på... ha fler färger!

Visa signatur

Josef was here | http://www.jdsight.net

Permalänk
Medlem

Vi ska fylla den med innehåll. Det är det som kommer hålla kvar folk.
Men splashen stannar, rätt viktigt med den texten..

filigran: Hur menar du? Då skulle man vara tvungen o ladda om loggan hela tiden. Samt att jag inte får min border till höger på rätt ställe då.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Ser lite b ut att knapparna i menyn är olika utklippta. Man ser det när man klickar på dom och det blir en markering runt dom.

Annars helt ok.

http://www.perhenrik.nu

Visa signatur

Shuttle AN35NUltra | xp2800+ Barton | Gainward FX5700Ultra | 512mb400mhz | 80gb7200 |

Permalänk
Medlem

Olika utklippta? Markeringar??

Btw. Varför posta du din(eller någons) sida i tråden??

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Zapher: Det får man ju iofs göra, så ja, vill du inte det kanske frames är det bästa. Men som sagt - framen är för liten, gör den lite högre så att hela bilden får plats.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Vilken bild? Loggan? Den är exakt lika stor har jag för mig..

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

http://filigran.no-ip.org/babek.png . Lite kasst klippt och klistrat kanske, men jag tror du fattar.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Vilken webbläsare har du?
För det ska vara en grå border under nämligen

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Jag tycker den ser lite för mainstream ut, men man tycker ju olika.
Lite "villa vara flash" design.

Men utveckla den lite till så blir det bra

Visa signatur

Corsair PSU 620HX, Gigabyte P35-DS4, Q6600 @ 3,6Ghz, 8800GT @ ( 700, 1750, 1000 ), Corsair XMS DDR2 800MHZ (4, 4, 4, 12), WD Raptor 150 GB, Lian Li PC-A05, Thermalright 120 E, Noctua 1300rpm, Windows Vista 64

Permalänk
Medlem

Gärna lite förslag..

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Är det en hemsida? Jag tyckte det bara var en bild med text på längst upp och en grå rektangel under alltihopa. En enda sida med innehåll? Och vilket innehåll sen..

Lägg ner mer tid på att utveckla vad sidan har för mål egentligen och skippa raggtugget på den enda sidan med text. :l

Visa signatur

RTFM

Permalänk
Medlem

Haha, snacka om designen nu.. Innehållet kommer efter designen är klar..

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Den är lika färglös som Sarumans boxershorts skulle vara, om han nu hade sådana.

Lite färg skadar aldrig, om än i måttliga doser. Dessutom är jag allergisk mot hela bilder och image-maps (din meny). Jag vet inte, men den ser aningen ofärdig ut för att kunna kallas en design än.

Visa signatur

RTFM

Permalänk
Medlem

Zapher: MF .7. Har inte kollat på den i IE, men där ser det säkert bra ut om du kodat för IE.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Bara den klarar att inhysa lite roliga bilder os å..
Den gamla var http://zapher.no-ip.com/al-babek

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Haha. Måste nog erkänna att den nya ser lite bättre ut .. den förra var dock roligare.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Innehållet kommer fyllas till bredden förhoppningsvis.
Allt som finns nu är egentligen Info...

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

fixa mouserover på menyn, känns lite stelt utan

Visa signatur

Keep it real

Permalänk
Medlem

Hmm, mjo..

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Designen fungerar ju fast den kändes ganska tråkig. Lite mer färg skulle nog inte skada.

Visa signatur

"Kärlek är sådant som växer på träd och ibland trillar ner."
nicklas.gummesson.net

Permalänk
Medlem

Mm.. Ok men den är funktionsduglig? Man undrar liksom inte var menyn o så är?

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk
Medlem

Nej, menyn var ganska lätt att hitta. Tycker den var lagom stilren. Det enda jag inte gillar är att den är så fruktansvärt stor. Gillar när det är smått.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Menyn? Jo det förstås.. Ok, men nu blir det denna designen folks - like it or not

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'