Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Powermax!

Tjena
Har en tid haft problem med min Maxtor Diamondmax Plus 9 och ska köra en diagnod med programet powermax som man kan få på tillverkarens hemsida.
Har bootat upp datorn med programet och det säger att man ska trycka F8 för att gå vidare, efter det kommer ännu en informationsruta och man trycker F8 för att gå vidare, då stängs bara programmet av och man sitter i DOS promten, vad jag vet så ska det komma upp en meny i progammet med olika val av test men det händer inte...
Nån som kan hjälpa mig?

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk

jag har precis samma problem. hjääääääälp

Permalänk
Hedersmedlem

Verkar mystiskt. Kör du från diskett? Jag har kört PowerMax från CD och då har det fungerat alla gånger. Skapas det en RAM-disk eller är det bara a:\ som finns?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk

Jo jag bootar från diskett. precis som det står på deras hemsida. men då händer precis det som BountY beskriver. nån idé?