Winrar, packa upp flera?

Permalänk
Avstängd

Winrar, packa upp flera?

Det är så att jag har packat upp en zip fil till en mapp, det är en zip fil med massa fonter, när jag har packat upp alla dom till den mapp jag har valt så ligger där massa småmappar tex verdana font sen klickar man in på den mappen så är det en till zipfil, då undrar jag om man kan zippa ipp alla dom där zp filerna i varje mapp på en gång eller om man måste sitta o packa upp 1 för 1.

Visa signatur

Gör aldrig samma misstag två gånger såvida det inte lönar sig

Permalänk
Medlem

När du är i den mappen, tryck Ctrl+F, se till att bara den mapp det handlar om är vald, och sök på *.zip - markera därefter hela listan och högerklicka -> Extract to...

Det borde funka?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Total commander kan packa upp flera filer med ett musklick
www.ghisler.com

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredo
När du är i den mappen, tryck Ctrl+F, se till att bara den mapp det handlar om är vald, och sök på *.zip - markera därefter hela listan och högerklicka -> Extract to...

Det borde funka?

Det går ju inte ifall det ligger i en zip fil?

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Medlem

Det är ju flera zipfiler utspridda över olika mappar, som han vill packa upp på en gång.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

precis

Visa signatur

Gör aldrig samma misstag två gånger såvida det inte lönar sig

Permalänk
Medlem

Vad jag tror han menar är att han har 1 rar-fil per mapp och han har nu typ 200 st mappar och han undrar nu hur man ska packa upp dom alla samtidigt. Det går inte med CTRL+F i alla fall.

Visa signatur

:: joohn-pc ::Abit IC7-max3 / P4 3.0 (800) / Zalman 7000A-CU / Twinmos TwiSTER 2x512 DDR pc3200 cl2/ Hercules 3D Prophet 9800 pro 128 mb / 2x Barracuda 7200.7 120GB S-ATA + 1x Barracuda 7200.7 200 GB = 440 GB - S-ATA - Plextor PX-708A DVD+-RW - Syncmaster 193T

:: joohn-mac :: Powerbook 15'- 1,67 GHz PowerPC G4-processor - 1x1024 MB DDR333-minne - 100 GB Ultra ATA/100 -ATI Mobility Radeon 9700 (128 MB DDR)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joohn
Vad jag tror han menar är att han har 1 rar-fil per mapp och han har nu typ 200 st mappar och han undrar nu hur man ska packa upp dom alla samtidigt. Det går inte med CTRL+F i alla fall.

Säker? Jag har inga jag kan testa med... men det borde fungera, bara man har shell integration med WinRAR. Jag kan åtminstone högerklicka på flera zippar i sökfönstret och välja Extract files... men det fungerar alltså inte? Vad händer då?

Visa signatur